AnonymBruker Skrevet 7. juli #241 Skrevet 7. juli Massasje. Jeg føler meg helt likt etter massasjen som før massasjen. Hører andre sier det føles digg, men jeg merker ingen endring. Hva er poenget? Det eneste jeg opplever er en time med kjedsomhet. Anonymkode: 8a22c...9c1 2
hvaduikkeser Skrevet 7. juli #243 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 16.50): Liker ikke sushi, smaker bare soyasaus av bitene. Liker heller ikke festivaler og konserter som flere har trukket frem. Ei heller tomat eller lite stekt kjøtt. Anonymkode: c442a...d93 Smaker da ikke soyasaus om du ikke fysisk dypper sushien i soyasaus? Enig med festivaler og konserter. 1
Maleficenta Skrevet 9. juli #244 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 15.21): Massasje. Jeg føler meg helt likt etter massasjen som før massasjen. Hører andre sier det føles digg, men jeg merker ingen endring. Hva er poenget? Det eneste jeg opplever er en time med kjedsomhet. Anonymkode: 8a22c...9c1 Samme her m n jeg syns det er rett fram ubehagelig. Det kiler
AnonymBruker Skrevet 9. juli #245 Skrevet 9. juli Babyer og småbarn. Mange liker de og syns de er så søte. Babyer og småbarn interesserer meg ikke i det hele tatt, og jeg syns ikke de er noe søte heller. Men kattunger og valper derimot 😻🐶 Elsker kattunger og valper 😻🐶 Mulig jeg kastet ut en brannfakkel nå... Anonymkode: 41852...566 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #246 Skrevet 9. juli Jeg liker ikke pølsegjengen. Anonymkode: 9ed1d...714
AnonymBruker Skrevet 9. juli #247 Skrevet 9. juli Psykisk vold bør blitt på alvor Anonymkode: 3d97b...658 1
Hmmmmmm Skrevet 9. juli #248 Skrevet 9. juli Hater uteliv, Konserter, Øl, Masse folk, sommer og sol, ferie turer i bil eller i Norge, offentlig tilstelninger, selskaper, desperate mennesker. Alt: with love🩷 3
Mardina Skrevet 9. juli #249 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Babyer og småbarn. Mange liker de og syns de er så søte. Babyer og småbarn interesserer meg ikke i det hele tatt, og jeg syns ikke de er noe søte heller. Men kattunger og valper derimot 😻🐶 Elsker kattunger og valper 😻🐶 Mulig jeg kastet ut en brannfakkel nå... Anonymkode: 41852...566 Du er ikke den eneste. Jeg kan synes babyer kan være søte innimellom, men småbarn er jeg ikke så begeistret for. 1
Munchlax Skrevet 9. juli #250 Skrevet 9. juli (endret) Jul, Halloween, 17. mai, sol og varme, kasser med betjening, lett sommerbekledning, vin og øl. Osv, osv. Kunne nevnt så mye mer😅 Kom på noe annet som kanskje er litt sært. Liker ikke at noen tar på meg eller vil gi meg en klem. Trist nok så gjelder det også om det er barna som ønsker å gi meg klem. Endret 9. juli av Munchlax 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #251 Skrevet 10. juli Soltørket tomat. Øl. Massasje. Sandaler. Anonymkode: 2b56f...c84 2
Maleficenta Skrevet 10. juli #252 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg liker ikke pølsegjengen. Anonymkode: 9ed1d...714 Hva misliker du med de? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #253 Skrevet 10. juli Synlige logoer på klær og vesker. Fatter ikke at folk vil gå rundt som vandrende reklameplakater. Louis Vuitton-vesker er noe av det grimmeste jeg kan tenke meg. Anonymkode: 0f0ed...529 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #254 Skrevet 12. juli Shopping (med unntak av gaver). Å dra på besøk og å få besøk. Small talk og sladder. Anonymkode: 611ae...e11 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #255 Skrevet 12. juli Knallsol og over 25 grader ute. Synes det er altfor varmt. Anonymkode: 843a1...279 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli #257 Skrevet 12. juli Liker ikke bade i kaldt vann, og «alt» er kaldt for meg. Og jeg liker ikke båter og sjøliv. Det er bare vind og motorstøy. Anonymkode: a23a0...8c9 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli #258 Skrevet 12. juli Så noen nevne massasje. Jeg liker ikke SPA 😬 Anonymkode: a23a0...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #260 Skrevet 12. juli Realityserier Treningstights (med kameltå i skrittet) Bruke tid og penger på å fikse på utseendet Anonymkode: df6ec...fa5 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå