Maleficenta Skrevet 2. juli #201 Skrevet 2. juli Sjokoladeis. Smaker fake og ikke ordentlig sjokolade 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #202 Skrevet 2. juli Leverpostei Varme dager når jeg må jobbe Folk som er strebere og ser ned på oss som ikke er det Folk som tror de kan mitt fag bedre enn meg Barn Spa Folk Konserter med mye folk, intimkonsert liker jeg Oslo Anonymkode: 8c5f8...e30 1
Perelandra Skrevet 2. juli #203 Skrevet 2. juli Tråden er ryddet for hetsende innhold og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. juli #204 Skrevet 2. juli Jeg kom på en ting til: Ha hagen full av blomster. Jeg syns markblomster er mer enn fine nok, og har kun sådd noen få bieblomster i hagen, og de sår seg selv hvert år. Bruker heller energien til å dyrke så mye grønnsaker som mulig - det gir mening for meg. Jeg tenker, hva om folk hadde kjøpt like mye grønnsaksplanter som de kjøpte blomster om våren? Det hadde hjulpet mye på matauken her i landet. Anonymkode: a61b2...eb2 2
Thyra Skrevet 2. juli #205 Skrevet 2. juli Jeg liker ikke ketchup, sennep, dressing... Liker ikke kaffe. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #206 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 18.25): Begravelser. Anonymkode: 24b5d...c9b Er det noen som liker å gå i begravelser da? Anonymkode: 9ed1d...714 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #207 Skrevet 3. juli VG lista musikk liker jeg ikke. Anonymkode: b0ec7...dab 2
pennyless Skrevet 3. juli #209 Skrevet 3. juli Reker og blåskjell kommer aldri ned i magen min. Sjømat generelt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #210 Skrevet 3. juli Festivaler konserter store mengder der folk samles. Anonymkode: 71d98...771 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #211 Skrevet 3. juli Sjokolade, 25+ varmegrader, snø og kulde. Anonymkode: b4eac...764
Maleficenta Skrevet 4. juli #212 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 19.15): Leverpostei Varme dager når jeg må jobbe Folk som er strebere og ser ned på oss som ikke er det Folk som tror de kan mitt fag bedre enn meg Barn Spa Folk Konserter med mye folk, intimkonsert liker jeg Oslo Anonymkode: 8c5f8...e30 De fleste liker ikke å jobbe på varme dager vel
AnonymBruker Skrevet 4. juli #213 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 18.05): Pluss klumper i syltetøy. Anonymkode: 6f821...9f6 pluss klumper i yoghurt. fysj Anonymkode: 52d40...5fd 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #214 Skrevet 4. juli - Campingplassferie. Jeg ser virkelig ikke sjarmen med å bo trangt, kummerlig og tett-i-tett. - Sydenferie av typen bo på billig hotell, spise stusselig all-inclusive og bade i klorbasseng. Jeg drar på ferie for å oppleve og se nye steder, spise godt og å bade i sjø/hav. Forstår meg heller ikke på mennesker som drar tilbake til samme plassen gang på gang fremfor å besøke ny steder. - Sosiale sammenkomster på jobb. Er ikke interessert i å omgås kolleger og kunder på den måten. Å oppleve kolleger fulle er ikke positivt. - Familiebursdager. Hater det. Selv om jeg liker den som har bursdag. Totalt uinteressant å smalltalke med min brors svigerfamilie f eks. Jeg liker mye bedre kortere besøk i mindre grupper. - Besøk hjemme. Liker jo mine nærmeste venner og familen, men synes det er dritslitsomt at folk kommer og blir i timesvis. (Typ venninner som kommer kl 18 og ikke gjør mine til å dra før langt over midnatt.) Hater å måtte arrangere bursdager; Liker verken matlaging, baking, lange besøk eller besøk av mange på en gang. - Folk som røyker, de stinker! - Kort hår på damer og langt hår på menn. Ukledelig og usexy. Er ikke glad i langt skjegg heller, synes det er ekkelt og at man ser ustelt ut. - Kjæledyr i senga. Uhygienisk og ekkelt. - Karaoke. Anonymkode: dea2c...167 4
Knirke Skrevet 4. juli #215 Skrevet 4. juli Fellesferie og grilling 🥴 Generelt sett sommer, og det evinnelige gnålet om å sitte ute, og spise utendørs med maten full av fluer. Så skal det selvfølgelig serveres is som smelter før du har rukket å forsyne deg. Masse ekstra arbeid med å dekke opp ute, bære maten ut og inn igjen. Jeg inviterer aldri til slike dumme sammenkomster selv, men blir man bedt av svigermor må man hjelpe til og late som det er hyggelig. Og så må man snakke konstant om været og hvor fint det er. 3 2
Knirke Skrevet 4. juli #216 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 19.15): Leverpostei Varme dager når jeg må jobbe Folk som er strebere og ser ned på oss som ikke er det Folk som tror de kan mitt fag bedre enn meg Barn Spa Folk Konserter med mye folk, intimkonsert liker jeg Oslo Anonymkode: 8c5f8...e30 … Og alle andre liker sånne folk? 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #218 Skrevet 4. juli Reker Alkohol(uansett hva) marsmellows Filmer Ost på burger Masse ost på ting Small-talk og mingling Hunder Marsipan Kaffe Brus Saft Mørk sjokolade Nøtter Rømme på taco Kjendisreality Anonymkode: 2ab6a...c2b 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #219 Skrevet 4. juli Maleficenta skrev (9 timer siden): De fleste liker ikke å jobbe på varme dager vel Poenget er at det kan være varmt når jeg har fri men ikke når jeg jobber. Anonymkode: 8c5f8...e30
AnonymBruker Skrevet 4. juli #220 Skrevet 4. juli Å dra på ferie et sted man har vært før. Anonymkode: 8a22c...9c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå