AnonymBruker Skrevet 26. juni #141 Skrevet 26. juni 4 mnd ut i forholdet var jeg og kjæresten fortsatt "galne" etter hverandre og hadde sex hver gang vi møttes. Oppførselen til typen som TS driver med er rett og slett usmakelig. Han er tydeligvis ikke forelsket og har sikkert aldri vært det heller. Godt du er kvitt ham og stå fast ved det. God sommer🌞 Anonymkode: f39ae...86c
AnonymBruker Skrevet 27. juni #142 Skrevet 27. juni Isambard skrev (6 timer siden): Hvorfor tror du jeg sympatiserer med mannen? TS er mest opptatt av at han avviser henne på en drøy måte. Hun spør om hvordan vi ville reagert. Når han avviste hele kvelden så betyr det også at hun prøvde seg hele kvelden. Hvis han føler et hun maste og lagde dårlig stemning fordi hun ble avvist så forklarer det responsen hans. Alt tyder på at hun ikke respekterte et nei. Tøm og røm -sex uten oppvarming var et rødt flagg. Når hun "godtok det" antar jeg at hun signaliserte med ord eller kroppsspråk at det var OK. Hva ellers skal det bety? Det er uansett dårlig stil fra hans side. I tillegg er det jo nedtur med en partner som ikke gidder å ha sex i starten av forholdet. Han har rett til å bli sint på masing om sex. Samtidig kan man jo lure på hva hun skal med en partner som er så sur og uinteressert fra starten. (Hun bør selvfølgelig dumpe ham. Det er ikke noe å lure på.) Det betyr ikke at hun prøvde seg hele kvelden. Du klarer ikke se for deg annet at hun hang over ham og tryglet og bad, mens han kostet henne unna gang på gang Rart å må forklare dette enkle, men det er også avvisning om han er opptatt med alt annet enn henne på hotellromkvelden. Å be henne, og så ikke gi henne oppmerksomhet, er også avvisning. At hun ventet hele kvelden på oppmerksomhet og kos, som hun aldri fikk, er også avvisning. At hun godtok tøm og røm kan betyr mest sannsynlig at hun lot det skje, altså uten å gjøre fysisk motstand eller si nei. De færreste menn spør direkte om de kan ta en tøm og røm inni henne i det øyeblikket hun våkner, om du mener hun godtok det ved å si «ja gjerne». Så jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du sympatiserer med mannen. Anonymkode: e2419...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #143 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): 4 mnd ut i forholdet var jeg og kjæresten fortsatt "galne" etter hverandre og hadde sex hver gang vi møttes. Oppførselen til typen som TS driver med er rett og slett usmakelig. Han er tydeligvis ikke forelsket og har sikkert aldri vært det heller. Godt du er kvitt ham og stå fast ved det. God sommer🌞 Anonymkode: f39ae...86c Tusen takk 😊😎☀️ det er helt sant..blitt mye avvist på denne måten , men han vil ha sin del alene Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #144 Skrevet 27. juni Etter ha sletta meg og ikke hørt noe på to dager kom det lyd fra han i går «Skal jeg plukke deg opp i morgen eller ikke siden jeg har lovt deg tur. Trenger bare et ja eller nei ikke noe mer» jeg svarer : nei så kommer «Du har til klokken 11 i morgen om du ombestemmer deg« jeg besvarte ikke den så en time senere «Du er nå velkommen glemte og skrive det. Legger meg nå ha en god kveld» Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #145 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det betyr ikke at hun prøvde seg hele kvelden. Du klarer ikke se for deg annet at hun hang over ham og tryglet og bad, mens han kostet henne unna gang på gang Rart å må forklare dette enkle, men det er også avvisning om han er opptatt med alt annet enn henne på hotellromkvelden. Å be henne, og så ikke gi henne oppmerksomhet, er også avvisning. At hun ventet hele kvelden på oppmerksomhet og kos, som hun aldri fikk, er også avvisning. At hun godtok tøm og røm kan betyr mest sannsynlig at hun lot det skje, altså uten å gjøre fysisk motstand eller si nei. De færreste menn spør direkte om de kan ta en tøm og røm inni henne i det øyeblikket hun våkner, om du mener hun godtok det ved å si «ja gjerne». Så jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du sympatiserer med mannen. Anonymkode: e2419...c9b Nei jeg kosa på han et par ganger men allerede ved kyssing begynte han trekke seg veldig vekk fra meg🙈 Anonymkode: 20246...9e5
I Grosny Skrevet 27. juni #146 Skrevet 27. juni (endret) slettet Endret 27. juni av I Grosny -alt er sagt før i debatten
AnonymBruker Skrevet 27. juni #147 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter ha sletta meg og ikke hørt noe på to dager kom det lyd fra han i går «Skal jeg plukke deg opp i morgen eller ikke siden jeg har lovt deg tur. Trenger bare et ja eller nei ikke noe mer» jeg svarer : nei så kommer «Du har til klokken 11 i morgen om du ombestemmer deg« jeg besvarte ikke den så en time senere «Du er nå velkommen glemte og skrive det. Legger meg nå ha en god kveld» Anonymkode: 20246...9e5 Akkurat. Her ser du beviset på at drittsekken gjorde surmulinga og kald skulder til deg kun som en manipuleringstaktikk. Du skulle liksom føle deg liten og skyldig. Dette er farlig oppførsel, som gjør folk forvirret og at man ubevisst godtar mer og mer dårlig behandling. Håper du aldri ser deg tilbake og forstår at sammen med denne fyren ville det aldri blitt et godt og gjensidig forhold, kun blitt smerte og sorg. Anonymkode: e2419...c9b 2
Isambard Skrevet 27. juni #148 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det betyr ikke at hun prøvde seg hele kvelden. Du klarer ikke se for deg annet at hun hang over ham og tryglet og bad, mens han kostet henne unna gang på gang Rart å må forklare dette enkle, men det er også avvisning om han er opptatt med alt annet enn henne på hotellromkvelden. Å be henne, og så ikke gi henne oppmerksomhet, er også avvisning. At hun ventet hele kvelden på oppmerksomhet og kos, som hun aldri fikk, er også avvisning. Anonymkode: e2419...c9b Jeg får siterer bare det mannen skrev igjen: «igjen ødelegge du for du ikke får viljen din» «for ikke ha mer konflikt så vil jeg bare si at ikke forvent så mye av dette på tur Det er tydelig at han opplever det som at hun ikke takler avvisning særlig bra. Jeg har mer sympati med TS enn med ham. Jeg synes bare det var rart at brukere som vanligvis er så opptatt at man ikke skal mase på partneren bare helt uten videre avfeier hans opplevelse. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #149 Skrevet 27. juni Isambard skrev (8 minutter siden): Jeg får siterer bare det mannen skrev igjen: «igjen ødelegge du for du ikke får viljen din» «for ikke ha mer konflikt så vil jeg bare si at ikke forvent så mye av dette på tur Det er tydelig at han opplever det som at hun ikke takler avvisning særlig bra. Jeg har mer sympati med TS enn med ham. Jeg synes bare det var rart at brukere som vanligvis er så opptatt at man ikke skal mase på partneren bare helt uten videre avfeier hans opplevelse. Bra du har sympati med ts, ikke han. Da forstår vi det likt. Men det andre her mener jeg du ser deg blind på. Dette er et skikkelig godt eksempel på gaslighting og darvo (reversed victim offender). Om du ikke vet hva det er, så bare les deg opp. Det er alltid nyttig å vite i tilfelle du selv skulle bli utsatt for det en gang. At han sier "hun ødelegger for å få viljen sin" betyr ikke at hun ødelegger for å få viljen sin. Det er noe en manipulator sier for å skape forvirring og trykke ned motparten. Hun blir beskylt for noe, uten å helt forstå hva. Hun regnet jo med at det ble kos når ble invitert på hotellrom. Og så snur han det om til at årsaken til at hun ikke fikk kos, var hennes egen feil fordi hun ønsket kos.... Og om du generelt er en "mannesympatisør", husk at dette er skikkelig jævlige virkemidler også drittsekk-kvinner bruker. Anonymkode: e2419...c9b 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #150 Skrevet 27. juni Han sendte meg nå vippskrav på restaurant han har spandert, bensin og en overnatting han spanderte 🙈etterpå fortsatte han trygle og be meg bli med på tur 🙈 så skrive «du må bare slutte lage dårlig stemning du så kan ferien bli bra den «😛 Anonymkode: 20246...9e5 1
Himmelen_91 Skrevet 27. juni #151 Skrevet 27. juni Om du fortsatt har noe respekt for deg selv, så avlyser du hele turen og kutter ut dette mennesket! Greit jeg forstår om at han ikke e klar, man kan fint si det på en fin måte. Men at han velger å be deg om å ikke ødelegge. Du kommer nok til å gå på dine tå når du forsetter med han her, for du må passe på hva du ødelegger for han og ikke ødelegger. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #152 Skrevet 27. juni Ja enig😊nå takket han for nå å jeg det samme og ønsket han bare lykke til. svaret var at han kom nok ikke til leve så lenge🙈den svarte jeg ikke på Anonymkode: 20246...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #153 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja enig😊nå takket han for nå å jeg det samme og ønsket han bare lykke til. svaret var at han kom nok ikke til leve så lenge🙈den svarte jeg ikke på Anonymkode: 20246...9e5 Fyren er jo stein hakkende gal. Du burde faktisk blokkere ham nå...... Anonymkode: ffe00...413 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #154 Skrevet 27. juni Sikkert noen som har sagt det før, men reiseforsikring... bruk den og ha din egen ferie. Det der ville jeg ikke tatt i med ildtang en gang. Makan til gjøk!! Anonymkode: 53c4c...835 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #155 Skrevet 27. juni Tror neppe du ser han så mye på den turen der han springer rundt Anonymkode: a25ad...533
KaraThrace Skrevet 27. juni #156 Skrevet 27. juni Ville svart han med «Har noe skjedd siden du er så merkelig? Jeg bestilte denne turen med en som oppførte seg menneskelig mot meg, kjærlig til og med, og ikke som et dyr. Hvis noe har påvirket hvordan du føler for å oppføre deg mot meg, så har jeg svært lyst til å vite det før jeg bruker nesten tre uker av livet mitt på en person som tydeligvis ikke har noen problemer med å oppføre seg som et rasshøl. Jeg har ingen betenkeligheter mot å kansellere og gå glipp av de pengene, min psykiske helse er verdt mye mer enn det.»
AnonymBruker Skrevet 27. juni #157 Skrevet 27. juni KaraThrace skrev (40 minutter siden): Ville svart han med «Har noe skjedd siden du er så merkelig? Jeg bestilte denne turen med en som oppførte seg menneskelig mot meg, kjærlig til og med, og ikke som et dyr. Hvis noe har påvirket hvordan du føler for å oppføre deg mot meg, så har jeg svært lyst til å vite det før jeg bruker nesten tre uker av livet mitt på en person som tydeligvis ikke har noen problemer med å oppføre seg som et rasshøl. Jeg har ingen betenkeligheter mot å kansellere og gå glipp av de pengene, min psykiske helse er verdt mye mer enn det.» Ts har mye mer å tjene på å fortsette å tydelig avvise han, samtidig som hun ikke åpner for noen diskusjon. Anonymkode: a23bc...55d 3
KaraThrace Skrevet 27. juni #158 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ts har mye mer å tjene på å fortsette å tydelig avvise han, samtidig som hun ikke åpner for noen diskusjon. Anonymkode: a23bc...55d Jeg burde ha lagt til at hun burde dumpe han uansett. Det var mer for å være den voksne i dette, og kanskje få idioten til å tenke 😅
Hmmmmmm Skrevet 28. juni #159 Skrevet 28. juni Ghosting er nok noe av det verste du kan gjøre mot han. Så vær så snill og gjør det mer. Han trodde at han hadde overtaket på deg, men når du trakk deg fra turen mister han overtaket. Herlig👏 2
Isambard Skrevet 28. juni #160 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja enig😊nå takket han for nå å jeg det samme og ønsket han bare lykke til. svaret var at han kom nok ikke til leve så lenge🙈den svarte jeg ikke på Anonymkode: 20246...9e5 Det gjør du rett i. Det er sannsynligvis en tom trussel og manipulasjon. Uansett feil grunn til å være sammen med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå