AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:07 #101 Skrevet onsdag kl 05:07 Du fortjener bedre ❤️ Du må ikke finne på å dra på tur med denne «mannen», ikke som venn heller - han hverken respekterer eller liker deg! Her er det bare å avlyse først som sist før du sitter i bobilen i et fremmed land og etter 4 dager gråter deg i søvn pga en fyr som på dette tidspunktet i «forholdet» skal gi deg lykkerus. Dette går ikke, TS. Han liker deg ikke, respekterer deg ikke og han kommer til å såre deg enda mer om du ikke tar kontroll NÅ! Avbestill, dump, blokker og jobb med egen selvtillit, så skal du se at det finnes menn der ute som liker deg for DEG ❤️ Anonymkode: 2a21d...567 3
Coachshinny Skrevet onsdag kl 07:11 #102 Skrevet onsdag kl 07:11 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Å hvem skriver på en første tur sammen når man skal være forelsket «at ikke forvent mye av de der da vi skal løpe rundt se på ting «🙈i mitt hode skal vi nyte hverandre og alt som er Anonymkode: 20246...9e5 Hørt fra han? For meg virker det som en som ikke har respekt for deg og som utnytter deg. Mitt råd, kutt ut han og unn deg en fin sommer. Vent heller til du finner en mann som respekterer deg 2
Coachshinny Skrevet onsdag kl 07:13 #103 Skrevet onsdag kl 07:13 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ofte vil han ikke prate om det, sender så melding i ettertid om alt mulig..jeg foreslår vertfall ringe men det vil han ikke Anonymkode: 20246...9e5 Oj kjemperødt flagg. Han vil ikke en gang ringe, alt går på meldinger…. 3
Majer Skrevet onsdag kl 07:17 #104 Skrevet onsdag kl 07:17 Dere har holdt på i 4 mnd så antar dere er ff?
Coachshinny Skrevet onsdag kl 07:23 #105 Skrevet onsdag kl 07:23 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg la også merke til at du skriver "han jeg holder på med".. Dvs at dere ikke har et definert kjæresteforhold enda? Etter 4 mnd, og før ferie sammen, er det absolutt på plass å konkretisere hva dere er. Mener jeg leste dere begge er godt voksne også? Altså ikke pule-venner i 20-årene. Er det også en ting du føler at går på tå for? Og ikke våger å tematiserer om dere har et forhold eller "bare holder på"? Jeg mistenker at du føler deg hodestups forelska, føler at han "er et skikkelig varp", usikker og vil gjøre ham til lags slik at han skal like deg. Det du fant deg i den morgenen er ikke sunt for ditt selvbilde og selvrespekt. Hva ville en sterk og uavhengig kvinne gjort i dine sko? Bare det å bli avvist på sex.. og det viser seg at han kan å ha sex, altså ingen fysiske hindre, så er det helt forkastelig det du beskriver her. Han avviste deg, altså pushet deg ned.. du var ikke god nok da, og så høvlet han over deg på morgen, slik at du følte deg brukt uten å få noe igjen selv....! 🤮🤬🤡 Han skulle jo egentlig ha gjort alt han kunne for å vise seg fra sin beste side, imponere deg og ta deg med storm i senga sånn at du glemte alle andre menn du må ha møtt tidligere.. Men han her avviser, og tar en liten voldtekt i stedet på morgen. En tøm og røm i allefall. Og så skylder han på deg i melding etterpå.. forsøker sette deg i forlegenhet og føle at du er kravstor. Æsj! Fy flate jeg blir så forbanna av å lese slikt! Om du skal gjøre èn god ting for deg selv, så er det å dumpe denne fyren på skikkelig tilfredsstillende måte. Gi deg selv den gaven. Men av det du beskrev at fant deg i den morgen, trenger du antagelig mange flere ydmykelser før du innser. Om du ikke klarer å la være å reise på ferie med ham, så ta iallefall "en Oscar" på den turen. Vær den beste skuespiller, og da ikke spill smart for å få ham forelska i "grei", nei spill dum og naiv, sånn at han viser seg som sitt ekte jeg. Da slipper du forhåpentligvis så mange måneder i nedtrykking og ikke like lang tid før å komme deg ovenpå igjen ettter. Anonymkode: e2419...c9b Enig, han er en skikkelig drittsekk 🤮
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:25 #106 Skrevet onsdag kl 07:25 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det høres ikke ut som dere har samme intensjoner. Han virker å ha mistet seksuell gnist, og du virker fremdeles å ønske det. Jeg tenker du får vurdere om du vil bli for det intellektuelle eller om dere ikke er kompatible nok for en langvarig reise (muligens uten sex). Jeg synes dere andre er harde mot mannen. Han har vært ærlig om situasjonen, selv om han kunne vært tydeligere, så dette virker bare å være en uoverensstemmelse. Anonymkode: 640b8...e59 Jeg er for så vidt enig med deg, problemene med sånne diskusjoner er at vi bare får høre ene siden, så de svar som blir gitt blir ofte feil pga det. Anonymkode: ee640...ddf
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:31 #107 Skrevet onsdag kl 07:31 For en fæl fyr! Følg magefølelsen din. Jeg hadde kansellert turen. Turen er jo betalt om du drar eller ikke. Bedre å ha betalt turen for bare å sitte hjemme og ha det bra alene enn å ha betalt for å være på tur med en som kommer til å ødelegge hele turen uansett. Anonymkode: 11202...0b4 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:33 #108 Skrevet onsdag kl 08:33 Takk for alle gode svar😊har enda ikke hørt fra han.han tar ikke telefonen eller svarer på snap🙈måtte skriftlig uttrykke meg da han ikke er og få tak i Anonymkode: 20246...9e5
WeirdLady73 Skrevet onsdag kl 08:54 #109 Skrevet onsdag kl 08:54 Jeg lurer på hvem som har betalt for turen jeg og hvorfor ikke bare kansellere hvis det er du som har stått for utgiftene. Kjøp deg en vibrator, send bilde av den og si du klarer deg selv. Eller bare skaff deg en date en dag og la han få vite dette. Si du heller vil bruke energien din på virkelige menn som setter pris på deg og tiden din 😉 Så tekster du han IKKE mer og heller IKKE svarer på desperate mld fra han. Gjør deg selv en tjeneste å sett pris på deg selv,tiden din og det du er verdt ! 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:23 #110 Skrevet onsdag kl 09:23 WeirdLady73 skrev (27 minutter siden): Jeg lurer på hvem som har betalt for turen jeg og hvorfor ikke bare kansellere hvis det er du som har stått for utgiftene. Kjøp deg en vibrator, send bilde av den og si du klarer deg selv. Eller bare skaff deg en date en dag og la han få vite dette. Si du heller vil bruke energien din på virkelige menn som setter pris på deg og tiden din 😉 Så tekster du han IKKE mer og heller IKKE svarer på desperate mld fra han. Gjør deg selv en tjeneste å sett pris på deg selv,tiden din og det du er verdt ! Så bra skrevet ❤️tusen takk for støttende ord 😊🥰 han svarte nå «har ikke tid å lese skriver til deg senere «men jeg vet at han er på jobb nå og sier han har ingen oppgaver denne uka fordi han er ferdig med et prosjekt Anonymkode: 20246...9e5
WeirdLady73 Skrevet onsdag kl 09:27 #111 Skrevet onsdag kl 09:27 (endret) ☺️du er velkommen. Send han en mld.og si han ikke trenger svare deg for du vil bli opptatt fremover …☺️så finner du på noe med venner eller rett og slett finn deg en date eller flere 😉 Lov deg selv å ALDRI la en mann behandle deg uten respekt eller som lar deg vente uten en god grunn. Endret onsdag kl 09:32 av WeirdLady73 5 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:35 #112 Skrevet onsdag kl 09:35 WeirdLady73 skrev (6 minutter siden): ☺️du er velkommen. Send han en mld.og si han ikke trenger svare deg for du vil bli opptatt fremover …☺️så finner du på noe med venner eller rett og slett finn deg en date eller flere 😉 Lov deg selv å ALDRI la en mann behandle deg uten respekt eller som lar deg vente uten en god grunn. Tusen takk for din varme og omtenksomhet ❤️det var bra tenkt.skal sende en melding om det Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:38 #113 Skrevet onsdag kl 10:38 WeirdLady73 skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvem som har betalt for turen jeg og hvorfor ikke bare kansellere hvis det er du som har stått for utgiftene. Kjøp deg en vibrator, send bilde av den og si du klarer deg selv. Eller bare skaff deg en date en dag og la han få vite dette. Si du heller vil bruke energien din på virkelige menn som setter pris på deg og tiden din 😉 Så tekster du han IKKE mer og heller IKKE svarer på desperate mld fra han. Gjør deg selv en tjeneste å sett pris på deg selv,tiden din og det du er verdt ! Nå har det igrunn ingenting si for han blokka meg visst🙈🤣🤣🤣det var faktisk bare befriende Anonymkode: 20246...9e5 1 3
Hengebuksvinet Skrevet onsdag kl 10:44 #114 Skrevet onsdag kl 10:44 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå har det igrunn ingenting si for han blokka meg visst🙈🤣🤣🤣det var faktisk bare befriende Anonymkode: 20246...9e5 Seriøst? Tuller du med oss? Har du betalt noe for denne turen? Dette er forbi galskap. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:06 #115 Skrevet onsdag kl 12:06 Hengebuksvinet skrev (1 time siden): Seriøst? Tuller du med oss? Har du betalt noe for denne turen? Dette er forbi galskap. Nei har enda ikke betalt noe da vi skulle kjøre hans bil ned , den er bygget med seng og kjøkken 😊 Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:12 #116 Skrevet onsdag kl 14:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei har enda ikke betalt noe da vi skulle kjøre hans bil ned , den er bygget med seng og kjøkken 😊 Anonymkode: 20246...9e5 Wohoo, da har du ledig ferie OG penger! Gjør noe moro med både tiden og pengene, UTEN ham! Gratulerer!! Anonymkode: 0fd82...4b9 4 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:21 #117 Skrevet onsdag kl 14:21 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 der ble du kvitt dødvekt! ha en knall sommer, finn deg noe annet gøy!😄 Anonymkode: e3115...878 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:58 #118 Skrevet onsdag kl 14:58 Tusen takk damer det skal jeg😊skal kose meg på en festival i helgen med gode veninner ❤️ Anonymkode: 20246...9e5 5 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:01 #119 Skrevet onsdag kl 15:01 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 der ble du kvitt dødvekt! ha en knall sommer, finn deg noe annet gøy!😄 Anonymkode: e3115...878 Ha ha dødvekt🤣må le og.bra sagt Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:42 #120 Skrevet onsdag kl 15:42 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei har enda ikke betalt noe da vi skulle kjøre hans bil ned , den er bygget med seng og kjøkken 😊 Anonymkode: 20246...9e5 Skrev du ikke tidligere i tråden at turen allerede er betalt for? Anonymkode: fe779...70e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå