AnonymBruker Skrevet 24. juni #21 Skrevet 24. juni Om jeg reiser slår jeg av romantikken uten prøve meg fysisk og tar det som en vennetur 😊 Anonymkode: 20246...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #22 Skrevet 24. juni Har du skrevet om han her før? Mener du fikk noen gode råd om å avslutte det her denne gangen og. Fyren er jo ikke god. Anonymkode: 853ab...f39 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #23 Skrevet 24. juni Sånne duder holder på med sånn drittoppførsel så lenge de ikke blir stoppet. Ikje reis på tur med den barnslige og gretne fyren. Sett han på plass på samme måte og tonelag som du blir møtt med. Hvorfor i all verden vil du bli behandlet som en dørmatte ? Anonymkode: 5f029...5fc 2 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #24 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han jeg holder på med ( 4 mnd nå) inviterte meg til hotell der han jobber 😊 jeg hadde pynta meg så fint og kjente meg litt klar til kos. så blir jeg avvist hele dagen/kvelden.han sier han har ikke så lyst for tiden. tidlig neste morgen mens jeg holder på voksne så har han sex med meg uten oppvarming ( jeg godtok ) tømmer seg , går i dusjen og gjør seg klar for dagen. jeg ble skuffa og lei meg.vært mye kun han siste tiden. så får jeg melding «igjen ødelegge du for du ikke får viljen din» «for ikke ha mer konflikt så vil jeg bare si at ikke forvent så mye av dette på tur (vi skal kjøre nedover Europa til Italia 18 dager i bobil) da vi får det så travelt med springe rundt og se på ting. hvordan hadde du reagert .i ettertid av reaksjonen min har han vært avvisende og ikke ville ha noe kontakt.ønsket han god morgen i dag men ingen svar Anonymkode: 20246...9e5 Jeg hadde klikka. Hvem tror han at han er??! Ville gjort det klinkende klart at det blir vennetur hvis han ikke endrer seg fort (helst i går). Alternativt hadde jeg blitt hjemme å tapt pengene selv om jeg forstår at det er surt. Men sikkerheten først! Han fyren her høres egentlig ut som en voldtekskandidat med tanke på hvordan sexen skjedde mellom dere to. Anonymkode: 7a20f...7f8 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #25 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sånne duder holder på med sånn drittoppførsel så lenge de ikke blir stoppet. Ikje reis på tur med den barnslige og gretne fyren. Sett han på plass på samme måte og tonelag som du blir møtt med. Hvorfor i all verden vil du bli behandlet som en dørmatte ? Anonymkode: 5f029...5fc Ja helt sant 🙈er så lei slike menn nå Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #26 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja helt enig men alt har liksom forandret seg så veldig siste ukene.vært mye avvisning og lite kjærlighet Anonymkode: 20246...9e5 Typisk såkalt "avoidant attachment", de virker vanlig interessert og varme i starten, dabber av når det begynner å bli seriøst, nesten over natten. Anonymkode: 1ba76...ef1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #27 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg hadde klikka. Hvem tror han at han er??! Ville gjort det klinkende klart at det blir vennetur hvis han ikke endrer seg fort (helst i går). Alternativt hadde jeg blitt hjemme å tapt pengene selv om jeg forstår at det er surt. Men sikkerheten først! Han fyren her høres egentlig ut som en voldtekskandidat med tanke på hvordan sexen skjedde mellom dere to. Anonymkode: 7a20f...7f8 Ja 🙈burde nok avlyse Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #28 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Typisk såkalt "avoidant attachment", de virker vanlig interessert og varme i starten, dabber av når det begynner å bli seriøst, nesten over natten. Anonymkode: 1ba76...ef1 Ja har til nå vært veldig kjærlig, hjelpsom med alt Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #29 Skrevet 24. juni Ønsker han god morgen i dag med hjerte og for første gang åpna han uten svare..spurte om noe var gale og fikk nei..spurte om vi kunne ringes fikk til svar «har lite prosent «🙈 Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #30 Skrevet 24. juni Får ikke lov ta bilder av han /oss og du m noen han kjenner spør hva han gjør på så sier han at han er alene 🤪min telefon ringte mens han var i telefon å da skrudde han lyden kjapt av på min Anonymkode: 20246...9e5
Langline Skrevet 24. juni #31 Skrevet 24. juni Sjelden jeg skriver dump kjapt, men her må du lete frem ryggraden din dame, og gå videre i livet. Dette er dødfødt, du vet det veldig godt. Ingen ferietur i verden er verdt dette. Skriv det på kontoen «feilinvestering». 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #32 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Han jeg holder på med ( 4 mnd nå) inviterte meg til hotell der han jobber 😊 jeg hadde pynta meg så fint og kjente meg litt klar til kos. så blir jeg avvist hele dagen/kvelden.han sier han har ikke så lyst for tiden. tidlig neste morgen mens jeg holder på voksne så har han sex med meg uten oppvarming ( jeg godtok ) tømmer seg , går i dusjen og gjør seg klar for dagen. jeg ble skuffa og lei meg.vært mye kun han siste tiden. så får jeg melding «igjen ødelegge du for du ikke får viljen din» «for ikke ha mer konflikt så vil jeg bare si at ikke forvent så mye av dette på tur (vi skal kjøre nedover Europa til Italia 18 dager i bobil) da vi får det så travelt med springe rundt og se på ting. hvordan hadde du reagert .i ettertid av reaksjonen min har han vært avvisende og ikke ville ha noe kontakt.ønsket han god morgen i dag men ingen svar Anonymkode: 20246...9e5 Velger du å dra på tur med han der kan du ikke klage etterpå. Alle andre hadde kuttet den mannen ut, men det vil kanskje ikke du.. Anonymkode: ee640...ddf 5 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni #33 Skrevet 24. juni Hadde ikke reist på den 18 dagers mareritt-reisen med en fyr som gir faen i kvinnen han har sex med. Noe så ensporet egoistisk, å bare jukke på og drite i om dama "får sitt"? Herregud. Vet du hva jeg hadde gjort? Gitt blaffen i pengene, gjort det slutt med fyren over sms og skrevet: "Jeg gidder ikke bruke mer tid på en fyr som er så dårlig i senga som du er. Det er over mellom oss, og en ferie med dritdårlig sex i over to uker har jeg ikke tenkt å dra på. Ha det". Anonymkode: 3d2ce...a40 6 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni #34 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde ikke reist på den 18 dagers mareritt-reisen med en fyr som gir faen i kvinnen han har sex med. Noe så ensporet egoistisk, å bare jukke på og drite i om dama "får sitt"? Herregud. Vet du hva jeg hadde gjort? Gitt blaffen i pengene, gjort det slutt med fyren over sms og skrevet: "Jeg gidder ikke bruke mer tid på en fyr som er så dårlig i senga som du er. Det er over mellom oss, og en ferie med dritdårlig sex i over to uker har jeg ikke tenkt å dra på. Ha det". Anonymkode: 3d2ce...a40 Bra sagt😊😊😊 Anonymkode: 20246...9e5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #35 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ønsker han god morgen i dag med hjerte og for første gang åpna han uten svare..spurte om noe var gale og fikk nei..spurte om vi kunne ringes fikk til svar «har lite prosent «🙈 Anonymkode: 20246...9e5 Djezus Christ!! Han der sender du ikke så mye som et komma til en gang til! Ta med deg stoltheten din og gå! Tapte penger men so be. Verste jeg har hørt! «Har ikke mer prosent» men så LAD da for faen!!! Anonymkode: 5e9ca...2de 9 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #36 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Velger du å dra på tur med han der kan du ikke klage etterpå. Alle andre hadde kuttet den mannen ut, men det vil kanskje ikke du.. Anonymkode: ee640...ddf Aldri sagt jeg skal velge dra..blir til droppe den turen Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #37 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Han jeg holder på med ( 4 mnd nå) inviterte meg til hotell der han jobber 😊 jeg hadde pynta meg så fint og kjente meg litt klar til kos. så blir jeg avvist hele dagen/kvelden.han sier han har ikke så lyst for tiden. tidlig neste morgen mens jeg holder på voksne så har han sex med meg uten oppvarming ( jeg godtok ) tømmer seg , går i dusjen og gjør seg klar for dagen. jeg ble skuffa og lei meg.vært mye kun han siste tiden. så får jeg melding «igjen ødelegge du for du ikke får viljen din» «for ikke ha mer konflikt så vil jeg bare si at ikke forvent så mye av dette på tur (vi skal kjøre nedover Europa til Italia 18 dager i bobil) da vi får det så travelt med springe rundt og se på ting. hvordan hadde du reagert .i ettertid av reaksjonen min har han vært avvisende og ikke ville ha noe kontakt.ønsket han god morgen i dag men ingen svar Anonymkode: 20246...9e5 Hvorfor ønsker du han en god dag etter å avvise deg så ufint. Nå mener jeg ikke at det ikke er ok å avvise, men måten han gjør det på. Du skjønner vel også fra måten han hadde swg med deg, at han ikke er interessert og at du blir brukt. Anonymkode: cc418...43f 4 2
Scoops Skrevet 24. juni #38 Skrevet 24. juni Spurte ikke du for en stund siden og om han fyren? Husker noe om den ferieturen der. Jeg hadde aldri fortsatt noe med en sånn person,etter 4 måneder sammen så skal det være veldig mye bedre enn det der på alle måter. Tenk hvordan han der blir visst dere holder i lag over tid.. 3
Goodtimes Skrevet 24. juni #39 Skrevet 24. juni Du innså vel i det du skrev denne tråden at å dra på ferie med en så ustabil person ikke var en spesielt god idè? For meg er det helt uforståelig at slike mennesker med slike holdninger klarer å få ''napp''... 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #40 Skrevet 24. juni Goodtimes skrev (7 minutter siden): Du innså vel i det du skrev denne tråden at å dra på ferie med en så ustabil person ikke var en spesielt god idè? For meg er det helt uforståelig at slike mennesker med slike holdninger klarer å få ''napp''... ja gjorde igrunn det🙈 Anonymkode: 20246...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå