AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:15 #1 Skrevet tirsdag kl 11:15 Han jeg holder på med ( 4 mnd nå) inviterte meg til hotell der han jobber 😊 jeg hadde pynta meg så fint og kjente meg litt klar til kos. så blir jeg avvist hele dagen/kvelden.han sier han har ikke så lyst for tiden. tidlig neste morgen mens jeg holder på voksne så har han sex med meg uten oppvarming ( jeg godtok ) tømmer seg , går i dusjen og gjør seg klar for dagen. jeg ble skuffa og lei meg.vært mye kun han siste tiden. så får jeg melding «igjen ødelegge du for du ikke får viljen din» «for ikke ha mer konflikt så vil jeg bare si at ikke forvent så mye av dette på tur (vi skal kjøre nedover Europa til Italia 18 dager i bobil) da vi får det så travelt med springe rundt og se på ting. hvordan hadde du reagert .i ettertid av reaksjonen min har han vært avvisende og ikke ville ha noe kontakt.ønsket han god morgen i dag men ingen svar Anonymkode: 20246...9e5 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:19 Populært innlegg #2 Skrevet tirsdag kl 11:19 Ikke dra på tur med han her, han vil deg ikke noe godt. Anonymkode: 9d45b...7f3 79 2 19
Erfarenmann Skrevet tirsdag kl 11:19 #3 Skrevet tirsdag kl 11:19 Dette høres dysfunksjonelt ut fra begge sider. Hadde bare droppa dette, enten jeg var han eller deg. 29 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:21 #4 Skrevet tirsdag kl 11:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke dra på tur med han her, han vil deg ikke noe godt. Anonymkode: 9d45b...7f3 Bare så jævlig når alt er betalt, men vurderer bli hjemme Anonymkode: 20246...9e5 2 6
Bombasi Skrevet tirsdag kl 11:22 #5 Skrevet tirsdag kl 11:22 (endret) Du burde ikke dra på bobiltur i 18 dager med denne mannen. Dere har altfor mye å finne ut av før du kan gjøre noe sånt med han. Dere er ikke på bølgelengde, og særlig han kjører sitt eget løp. Endret tirsdag kl 11:23 av Bombasi 20 4 7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:23 #6 Skrevet tirsdag kl 11:23 Bombasi skrev (Akkurat nå): Du burde ikke dra på bobiltur i 18 dager med denne mannen. Dere har altfor mye å finne ut av før du kan gjøre noe sånt med han. Ja helt enig men alt har liksom forandret seg så veldig siste ukene.vært mye avvisning og lite kjærlighet Anonymkode: 20246...9e5 4
svartkatt Skrevet tirsdag kl 11:25 #8 Skrevet tirsdag kl 11:25 Tror ikke det er håp om noen bedring. Har reist på en to dagers tur en gang fordi ting var betalt. Vet ikke om jeg hadde giddet mer enn det. Spørs hva alle de tingene er.. og om han vil kjøpe deg ut. 5
Bombasi Skrevet tirsdag kl 11:25 #9 Skrevet tirsdag kl 11:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja helt enig men alt har liksom forandret seg så veldig siste ukene.vært mye avvisning og lite kjærlighet Anonymkode: 20246...9e5 Dere har holdt på i så kort tid at jeg lurer på hvorfor du orker å fortsette med han? Det høres ikke ut som han er noe for deg. 17 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:25 #10 Skrevet tirsdag kl 11:25 Jeg ville slått opp med ham. Anonymkode: 08e42...f62 5 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:25 #11 Skrevet tirsdag kl 11:25 Trolltunge skrev (Akkurat nå): For en sjarmklump. 😬 Ja 🙈vi skal være nyforelsket og så skriver han «ikke se for deg mye sex på turen «altså man skriver da ikke sånn.kanskje blir det lite men ikke som en melding i forkant Anonymkode: 20246...9e5 5 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:26 #12 Skrevet tirsdag kl 11:26 Bombasi skrev (1 minutt siden): Dere har holdt på i så kort tid at jeg lurer på hvorfor du orker å fortsette med han? Det høres ikke ut som han er noe for deg. Nei er nok ikke det.. Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:30 #13 Skrevet tirsdag kl 11:30 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ville slått opp med ham. Anonymkode: 08e42...f62 Ja vurderer sterkt det nå🙈 Anonymkode: 20246...9e5 2 1
BobbySocks Skrevet tirsdag kl 11:30 #14 Skrevet tirsdag kl 11:30 Han høres jo såpass spesiell ut at jeg hadde droppet det. 8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:30 #15 Skrevet tirsdag kl 11:30 Du fortjener bedre. Han høres også veldig ego og rar ut (ting han sier). Anonymkode: 08e42...f62 6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #16 Skrevet tirsdag kl 11:32 Ja han er veldig hjelpsom og omtenksom på mange måter men så kommer dette nå rett før tur Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #17 Skrevet tirsdag kl 11:32 Man skal jo kunne tenke man skal kose seg på tur, være nær hverandre .osv Anonymkode: 20246...9e5 3
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 11:34 #18 Skrevet tirsdag kl 11:34 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja 🙈vi skal være nyforelsket og så skriver han «ikke se for deg mye sex på turen «altså man skriver da ikke sånn.kanskje blir det lite men ikke som en melding i forkant Anonymkode: 20246...9e5 Huff! Om du tenker å reise ville jeg imidlertid ha svart "Helt greit, men da vil jeg også anmerke at de gangene det blir sex henger det på et forspill. At det de få gangene gjøres en innsats for at det blir bra sex. At du bare kjapt tømmer deg i meg uten kos og forspill er ikke bra sex. Eventuelt kan vi reise som venner." Endret tirsdag kl 11:34 av Trolltunge 5 7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:34 #19 Skrevet tirsdag kl 11:34 Han skrev «du kom så sent besøkte meg»altså hal 4.»den lille tida vi har sammen vil jeg bruke på noe koseligere enn bare ligge i sengen hele kvelden « det var svaret angående bli avvist Anonymkode: 20246...9e5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:34 #20 Skrevet tirsdag kl 11:34 Ikke reis! Han er åpenbart ustabil og ønsker ikke deg noe godt. Bli hjemme! Anonymkode: 1afe9...35e 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå