AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Til samtale/ terapi. Har dere foreldre timer der og ? Eller er det bare barnet? Anonymkode: 031c7...885
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Vi har samtaler litt parallelt. Ofte er barnet inn først, så kommer vi foreldre inn (barnet går ut) og får 10 min på slutten. Men under utredning/diagnostisering hadde vi noen samtaler helt alene også. Anonymkode: ac267...fae
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Er DPS nivået etter? I så fall fikk jeg ingen info, da barnet var myndig. Utrolig vanskelig når informasjon kunne gitt bedre forståelse og mulighet for å hjelpe barnet. Opplevde da en utrolig vanskelig situasjon. Anonymkode: 264c3...f05
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er DPS nivået etter? I så fall fikk jeg ingen info, da barnet var myndig. Utrolig vanskelig når informasjon kunne gitt bedre forståelse og mulighet for å hjelpe barnet. Opplevde da en utrolig vanskelig situasjon. Anonymkode: 264c3...f05 Det er DPS fra barnet er myndig. Men må også søkes om og vurderes. Anonymkode: cbae1...4cb
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Vi går sammen. Samtale med de voksne først, så barnet. Av og til sammen. Anonymkode: e60aa...d1f
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni I starten hadde jeg også samtaler. Spesielt under utredning og når det dukket opp ting behandler ville diskutere med meg. Men etterhvert var det stort sett bare barnet som gikk. Og etter barnet ble 16 var det begrenset hvilke informasjon jeg fikk. Nå er barnet snart myndig og de kommer til å foreta en gradvis tilvenning til dps når hen blir 18 år. Gruer meg da barnet er svært avhengig av kjemi med behandler og ikke kommer så lett overens med behandlere. Anonymkode: 95350...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå