AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Noen som er flinke på farger? Vi har en grå seng, så og si lik den på bildet, fra bohus. Jeg har veldig lyst til å ha en beige farge på veggen på soverommet, enten en veldig mørk eller lysere, men har egentlig ikke så veldig lyst til å ha en helt lys farge da vi vil ha det litt mørkt på soverommet. Men passer beige farge til grå seng, og hvilken beige farge vil passe best? Det er jo så mange å velge mellom. Jeg synts fargen muskatnøtt ser veldig fint ut, eller kanskje en litt mørkere. Hvis noen vil dele bilde hvis de har slike farger selv, så gjerne gjør det😊 Anonymkode: dafec...8b0
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Muskatnøtt er nydelig, har den selv i stua. Har også Vintage brown som er hakket mørkere, den er også kjempefin. Men jeg er usikker på om de blir helt match med en kald gråfarge. Jeg ville spurt om hjelp her: https://fargerad.jotun.no Anonymkode: 644b9...0c1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Du kan fint ha beige farge på veggene med grå seng. Jeg ville valgt en beige som ikke er for rød. Gulvet ditt er jo også veldig viktig for å velge riktig variant av beige. Jeg holder en knapp på soothing beige, den er dempet og ikke for mørk, og harmonerer fint med gråfargen på sengen. Anonymkode: 77c54...425
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Forøvrig er ikke Muskattnøtt beige, den er brun. Den har mye rødt i seg. Hvis du vil gå såpass mørkt, så ville jeg heller sett på golden bronze eller soft brown som er mindre røde. Du har også fargen Shade som er en hybrid mellom grå og brun, kjempefin. Anonymkode: 77c54...425 1
Ullvott Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg er enig med den over i at muskatnøtt er en usikker match. Jeg ville gått for en kjøligere blå- eller grønnfarge, f.eks. deco blue, dusky blue, timian eller minty breeze. Hadde jeg likt rosa ville jeg vurdert en pudderrosa farge, for det kan passe veldig godt på soverom. F.eks senses eller dusty rose. Endret 5 timer siden av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Noen som er flinke på farger? Vi har en grå seng, så og si lik den på bildet, fra bohus. Jeg har veldig lyst til å ha en beige farge på veggen på soverommet, enten en veldig mørk eller lysere, men har egentlig ikke så veldig lyst til å ha en helt lys farge da vi vil ha det litt mørkt på soverommet. Men passer beige farge til grå seng, og hvilken beige farge vil passe best? Det er jo så mange å velge mellom. Jeg synts fargen muskatnøtt ser veldig fint ut, eller kanskje en litt mørkere. Hvis noen vil dele bilde hvis de har slike farger selv, så gjerne gjør det😊 Anonymkode: dafec...8b0 Trekk om hodegavlen, og eventuelt madrassene og bruk akkurat den fargen du vil. Ellers er de mest delikate boligene de med like farger eller ton i ton farge i hele boligen. Anonymkode: 1b85b...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå