AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Har ikke hørt noe fra ff på tre uker og det har aldri tatt så lang tid før.. Savner sexen, men lurer på om man kan bli ghostet av ff eller om det er vanlig at slike relasjoner bare dør ut? What to do, blir det masete av meg å ta kontakt når han er litt bakpå? Anonymkode: e9bca...9e8
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Regner med han er fullbooket. Siden dere ikke ønsker stabilitet. Anonymkode: ea8a2...049 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du kvinne eller mann? Anonymkode: ea8a2...049 Kvinne Anonymkode: e9bca...9e8
Macro Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Har du kontaktet han da? Om det er han som må ta kontakt hver gang så skjønner jeg om han ikke gidder. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Macro skrev (32 minutter siden): Har du kontaktet han da? Om det er han som må ta kontakt hver gang så skjønner jeg om han ikke gidder. Vi pleier å ta kontakt begge to… Anonymkode: e9bca...9e8
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Macro skrev (41 minutter siden): Har du kontaktet han da? Om det er han som må ta kontakt hver gang så skjønner jeg om han ikke gidder. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi pleier å ta kontakt begge to… Anonymkode: e9bca...9e8 Dersom du har tatt kontakt og ikke hørt noe på 3 uker, så ville jeg tenkt at du var ghostet ja... Anonymkode: 10668...a02 5
Macro Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi pleier å ta kontakt begge to… Anonymkode: e9bca...9e8 På disse 3 ukene, har du tatt kontakt?
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Kan man ghoste en ff? Han har sikkert møtt noen. Anonymkode: cf72c...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Har du tatt kontakt på disse tre ukene? Det er jo relevant informasjon? Om du tatt kontakt uten å få svar: ja du er ghostet/utsatt. han er vel opptatt med andre. Det er sommer, og dere er kun ff. Han har et liv utenom deg. Anonymkode: 6a4f2...ed8 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Hvor mange ganger har du kontaktet han på disse 3 ukene? Er det sånn at han ikke har svart på meldingene dine flere ganger? Anonymkode: 7304c...3cb 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni Hvis du ikke har tatt kontakt, så kanskje han tenker det samme som du gjør? At han ikke har hørt noe fra deg? Send en snap eller hva som helst, det er da ikke farlig. Får du ikke svar, så ville jeg lukket den boka og gått videre. Anonymkode: 72ff6...e92
AnonymBruker Skrevet 24. juni #13 Skrevet 24. juni Du er på en måte altid ghosted sa lenge dere ikke har aktiv kontakt. Anonymkode: 01904...93f
AnonymBruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni Ts her. Jeg sendte to-tre snapper/meldinger sist for tre uker siden og fikk svar på disse etter en dag eller to. Deretter bestemte jeg meg for å ikke ta mer kontakt slik at det ble masete. Jeg tenkte også det var greit å la han ta initiativ, men det skjer ingen ting… Anonymkode: e9bca...9e8
AnonymBruker Skrevet 24. juni #15 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ts her. Jeg sendte to-tre snapper/meldinger sist for tre uker siden og fikk svar på disse etter en dag eller to. Deretter bestemte jeg meg for å ikke ta mer kontakt slik at det ble masete. Jeg tenkte også det var greit å la han ta initiativ, men det skjer ingen ting… Anonymkode: e9bca...9e8 Dere ghoster hverandre m.a.o 😅 Anonymkode: 10668...a02
Gratis Skrevet 24. juni #16 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Regner med han er fullbooket. Siden dere ikke ønsker stabilitet. Anonymkode: ea8a2...049 LOL, sikkert sant. Han lever ut drømmene sine. Kvinner har laget et "koltbord" av kroppene sine, der ingen behøver å prestere noe som helst for å få tilgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå