AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Noen tips om den beste (og kanskje rimeligste) øyekremen mot rynker og mørke ringer? Dag og natt eller kombinert..? Anonymkode: 1fdee...2dc
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Det finnes ingen øyekrem i verden som gjør dette. Løsningen er botox mor rynker og filler mot mørke ringer. Anonymkode: be202...abc 1 1
Roci Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Du kan ikke bli kvitt rynker og mørke ringer med en krem, men de kan bli litt mindre fremtredende. Godt med fukt gjør at rynker framstår mindre synlige, og ingredienser som f.eks. C-vitamin kan bidra til å lysne mørke ringer noe. Du kan f.eks. forsøke Ole Henriksen Banana Bright Eye Cream. Noen andre og rimeligere alternativer: Clarins My Clarins Eye De-Puffer Q+A Vitamin C Eye Cream Nip + Fab Vitamin C Fix Eye Cram 10% Basert på ingrediensene, ville jeg personlig gått for den fra Q + A eller Nip + Fab, fordi de inneholder flere fuktighetsgivende og - bevarende ingredienser enn den fra Clarins. Vær også obs på at c-vitamin kan virke irriterende på sensitiv hud, så unngå øyelokkene og ikke legg kremen for tett inntil selve øyet. Ta også gjerne en patch test før bruk: Påfør en liten mengde produkt på innsiden av håndleddet. Dekk evt. til med en plasterlapp, og vent i minst 24 timer. Dersom ingen irritasjon er oppstått, skal det være trygt å bruke produktet i ansiktet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Dr Dennis Gross DermInfusions™ Fill & Repair Eye Cream 15 ml | lyko.com Anonymkode: c0718...748
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni Roci skrev (13 timer siden): Du kan ikke bli kvitt rynker og mørke ringer med en krem, men de kan bli litt mindre fremtredende. Godt med fukt gjør at rynker framstår mindre synlige, og ingredienser som f.eks. C-vitamin kan bidra til å lysne mørke ringer noe. Du kan f.eks. forsøke Ole Henriksen Banana Bright Eye Cream. Noen andre og rimeligere alternativer: Clarins My Clarins Eye De-Puffer Q+A Vitamin C Eye Cream Nip + Fab Vitamin C Fix Eye Cram 10% Basert på ingrediensene, ville jeg personlig gått for den fra Q + A eller Nip + Fab, fordi de inneholder flere fuktighetsgivende og - bevarende ingredienser enn den fra Clarins. Vær også obs på at c-vitamin kan virke irriterende på sensitiv hud, så unngå øyelokkene og ikke legg kremen for tett inntil selve øyet. Ta også gjerne en patch test før bruk: Påfør en liten mengde produkt på innsiden av håndleddet. Dekk evt. til med en plasterlapp, og vent i minst 24 timer. Dersom ingen irritasjon er oppstått, skal det være trygt å bruke produktet i ansiktet. Finnes det en øyekrem som kommer i en litt større forpakning? Tubene er kjempesmå og dyre. Anonymkode: 6c09e...df1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Finnes det en øyekrem som kommer i en litt større forpakning? Tubene er kjempesmå og dyre. Anonymkode: 6c09e...df1 180kr ish, 30 ml 😊 Har hørt at den er bra, jeg liker den men jeg vet ikke hvor effektiv den er enda. Men det er retinol i den så det er en nattkrem. Noen her som vet? Ingredienser Water, panax ginseng root extract, glycerin, dipropylene glycol, caprylic/caprictriglyceride, 1,2-hexanediol, pentaerythrityl tetraethylhexanoate, niacinamide, butyleneglycol dicaprylate/dicaprate, cetearyl alcohol, sorbitan olivate, cetearyl olivate,butylene glycol, hydrogenated lecithin, tromethamine, carbomer, glyceryl stearate,macadamia ternifolia seed oil, adenosine, theobroma cacao (cocoa) extract, dextrin,cholesterol, polyglyceryl-10 oleate, retinal, brassica campestris (rapeseed) sterols,phytosteryl/behenyl/octyldodecyl lauroyl glutamate, silica, sodium hyaluronate,tocopherol, aluminum/magnesium hydroxide stearate, potassium cetyl phosphate,pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, ceramide np, palmitoyltripeptide-5, disodium edta, ethylhexylglycerin Anonymkode: 1399b...907
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni https://anua.global/products/retinol-0-1-caffeine-revitalizing-eye-cream-copy Anonymkode: 23650...642
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 180kr ish, 30 ml 😊 Har hørt at den er bra, jeg liker den men jeg vet ikke hvor effektiv den er enda. Men det er retinol i den så det er en nattkrem. Noen her som vet? Ingredienser Water, panax ginseng root extract, glycerin, dipropylene glycol, caprylic/caprictriglyceride, 1,2-hexanediol, pentaerythrityl tetraethylhexanoate, niacinamide, butyleneglycol dicaprylate/dicaprate, cetearyl alcohol, sorbitan olivate, cetearyl olivate,butylene glycol, hydrogenated lecithin, tromethamine, carbomer, glyceryl stearate,macadamia ternifolia seed oil, adenosine, theobroma cacao (cocoa) extract, dextrin,cholesterol, polyglyceryl-10 oleate, retinal, brassica campestris (rapeseed) sterols,phytosteryl/behenyl/octyldodecyl lauroyl glutamate, silica, sodium hyaluronate,tocopherol, aluminum/magnesium hydroxide stearate, potassium cetyl phosphate,pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, ceramide np, palmitoyltripeptide-5, disodium edta, ethylhexylglycerin Anonymkode: 1399b...907 Denne bruker jeg, veldig fornøyd. Av og til bruker jeg den i hele ansiktet. Elsker den. Anbefales. Anonymkode: dfd27...22b
Roci Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Finnes det en øyekrem som kommer i en litt større forpakning? Tubene er kjempesmå og dyre. Anonymkode: 6c09e...df1 Det ser ut som om flere K-Beautymerker har øyekremer i 30 ml størrelse. Den fra Beauty of Joseon, som AB over her nevner, inneholder 30 ml. Det er en god øyekrem med bra ingredienser, men jeg vet ikke hvor effektiv den er mot mørke ringer. Du kan også ta en titt på disse: Mizon Only One Eye Cream For Face Torriden CELLMAZING Firming Eye Cream Hanskin Hyaluron Eye Serum (25 ml) PURITO Wonder Releaf Centella Eye Cream Vær obs på at øyekremebe fra Beauty of Joseon og Torriden inneholder retinoider, slik at det er ekstra viktig å også bruke god solbeskyttelse i tillegg om du bruker de på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå