Gå til innhold

Sex er som på en god erotisk film - har alle det sli

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er rimelig singen etter 20 år og er ikke særlig erfaren seksuellt. 

Med min nye partner er sexen nesten dyrisk. Den er ekstremt lidenskapelig, opp etter vegger, kjøkkenbenk og i senga. Å holde fast i håret, småbiting i nakken, av og til noen faste spanka som kjennes veldig naturlige ut. Det er så ekstremt lidenskapelig at det er eksakt som man ser på erotiske filmer hvor de kaster seg over hverandre og har lidenskapelig sex i lang tid. 

Orgamsne blir nesten totalt unødvendig. Hele samleier kjennes ut som en orgasme egentlig. Noen ganger har vi også lange seanser hvor han bruker tid på meg til jeg får så mange orgasmer at jeg ber ham om å stoppe. 

Dilemma??? Skryting som ser ut som klaging? 

Hva gjør jeg nå, for jeg tenker sex aldri kan bli slik igjen. Må jeg bare gifte meg med han her?? 

Jeg vil jo aldri klare å gi slipp på slik sex. Men han er ikke utelukkende enkel å leve med heller, men sexen gjør det jo verdt det🙈🙈

Anonymkode: 85f32...40f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte å ha han på fulltid når vi matcha så bra seksuelt, men han er veldig enkel å leve med også da. Trodde han var for god til å være sann, men de finnes jo tydligvis.

Du må ikke gifte deg nei, samboerskap er mer enn godt nok i 2025.

Anonymkode: 4d844...d4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er slik jeg har sex, og da blir det det med alle partnere i grunn. Jeg ligger ikke med noen med mindre jeg føler en kjemi der, og så lenge den er i bunn, har jeg aldri opplevd noen som ikke speiler meg i sengen, og da blir det slik. 

Anonymkode: 965b5...26d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har det sånn 🥰 

Jeg har hatt det sånn i de fleste (alle) forhold. Han har hatt mange flere sexpartnere, men ikke på langt nær så god sex som jeg har hatt opp igjenom. 

Sex er viktig og styrer valg av partner.

Anonymkode: 6826d...5ee

Skrevet

Har det også slik. Gifta meg med ham. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men han er ikke utelukkende enkel å leve med heller

Hvordan? På hvilket vis. Menn kan være vanskelig å leve med på forskjellige måter. Noen praktiserer vold i nære relasjoner, noen drikker, noen setter seg rett i bilen, starter motoren og bruker hornet og lurer på hva h£#$|ke som tar så lang tid når bagasje pakkes og bæres i bagasjerommet for ferie. Vi menn er vanskelig på så mange vis.

Det finnes plenty eksempler på kvinner som lever i et forhold som ikke er helt som de vil ha, men med en mann de vil ha - og trives vle bedre med det enn kvinner som lever i slikt forhold som de vil ha, med med en mann de egentlig ikke vil ha. (Hvordan de permutasjonene der går opp er litt uklart, men det framstår slik).

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Giftige menn og rundbrennere, (sjarmerende og utro) er jo ofte flinke til å skape denne magiske dynamikken i senga. Det er slik de "fanger" disse jentene, og alle ser seg litt blinde på den deilige sexen... Mennene gagner dobbelt opp, både ved at de får mer tilgang til sex med flere, samt at de slipper unna med en hel haug av giftig oppførsel. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mange har opplevd god sex, ja. 

Men et forhold skal jo være god sex OG et godt forhold ellers. Hvis sexlivet er fantastisk mens resten av livet ikke er det, har dere litt å jobbe med. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det, og er gift med en som ikke bryr seg om noe i det hele tatt. Så det er stusselig. 

Anonymkode: b50fa...f91

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det fine med alder er at man glemmer fort. Om 25 år er du singel etter et 15 år langt ekteskap. Den personen du snakker om her ble det slutt med i 2026. 

Som nysingle i år 2050 så er det ikke måte på hvor mye du skal utforske seksuelt igjen. De siste 5 årene har vært total sextørke. 

På denne dag om 25 år vil du si det samme igjen, du har truffet en mann du matcher helt enormt med seksuelt med og du føler behov for å dele det med alle ukjente og dine beste venninner. 

Kall meg Nostradamus 

Anonymkode: fe4d7...ff3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg med "Han der." Bare tanken på å ha skuffende sex med andre menn igjen var tilstrekkelig til å være innstilt på å ordne opp i våre ulikheter, og finne måter å fungere godt sammen på. 

Heldigvis var han nøyaktig like hektet, så vi fant ut hvordan vi kunne fungere sammen, og har fremdeles deilig sex over 20 år senere. 🥰

Anonymkode: c9bc2...c3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Giftige menn og rundbrennere, (sjarmerende og utro) er jo ofte flinke til å skape denne magiske dynamikken i senga. Det er slik de "fanger" disse jentene, og alle ser seg litt blinde på den deilige sexen... Mennene gagner dobbelt opp, både ved at de får mer tilgang til sex med flere, samt at de slipper unna med en hel haug av giftig oppførsel. 

Så får single menn gjøre en innsats for det samme da. Er dette så enkelt for rundbrennere og giftige menn burde det være godt mulig for vanlige menn også. 

Min mann var slik og er fremdeles slik, uten å være giftig i tillegg. Gevinsten i det er kvinne som fremdeles er gal etter å ha sex med ham, og ikke lysten på andre menn, etter laaangt ekteskap. 

Anonymkode: c9bc2...c3d

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsmessig - de man matcher utrolig godt seksuelt med.. da har man andre ting som man ikke matcher så godt med. Kan bare si, lykke til:)

Nyt det mens det varer.

Anonymkode: 3883d...746

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er lidenskap og følelser. Det er ikke fordi man plutselig vet hvordan man har sex.

Anonymkode: 5b6aa...58e

Skrevet

Så lenge dere takler og løser problemer utenfor soverommet sammen, så kjør på med god sex og forhold!’

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...