Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i mange år brukt Kerastase sin leave in i vått hår. Skulle kjøpe ny tube her om dagen for jeg gikk tom, men de har forandret utseende på tuben og også innholdet. Har prøvd den flere ganger men den gir verken glans, volum eller mykhet til håret, så måtte returnere og jeg finner ingenting som ligner. 😕 Skuffet! 

Jeg har vært i flere frisør salonger som selger Kerastase og spurt om andre produkter som ligner. De har anbefalt og jeg har kjøpt men ingen ga det samme, så jeg har kastet penger ut av vinduet. 😕 

Er det noen som vet om noe leave in produkt som er like god som den gamle versjonen til kerastase? 

Legger ved link av tuben som er ny og som ikke gir det samme som den gamle, sånn at dere vet hvilken jeg tenker på. Dette er den nye som ser ut som den gamle, men tuben er ny.

https://www.kicks.no/kerastase/har/profesjonell-harpleie/behandling/kerastase-nutritive-nectar-thermique-heat-protection-150-ml?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | S | PMax | Sale&gad_source=1&gad_campaignid=17049619191&gbraid=0AAAAADuwE3ppqKxc_20Iu8FnJDVkO01t0&gclid=EAIaIQobChMI8IbImauJjgMV5AWiAx0A4SGhEAQYECABEgLVAvD_BwE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...