AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Jeg elsker jobben min. Jobber på skole, men ikke som lærer. Dagene og ukene går velsig fort, og jeg føler glede og mestring i det jeg gjør. Men jeg må ta ut ferie i hele juli (4,5 uker), og sitter igjen med 2 dager ferie til resten av året. Det er så og si umulig å jobbe seg inn noen timer, og de siste 6 mnd har jeg fått muligheten til å opptjene meg 4 timer i avspaseringsbanken. De må jeg "spare" til jeg skal til tannlegen etc ila året. Problemet er at jeg er alenemamma. Alle andre ferier (høst, jul, vinter, påske *ikke helligdagene) må jeg jobbe. Barna er akuratt for store for sfo, og har måttet være alene på dagtid hver ferie som ikke er sommer. Og selvfølgelig gjør det ikke noe om de må gå på selvstyr litt, men her er det snakk om alle andre ferier året rundt.. Mentalt er det også ganske kjipt å vite at det er et år til neste gang jeg kan ha fri. Er jobben verdt dette? Anonymkode: a4d48...de8
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Hvilke oppgaver har du på skolen mellom jul og nyttår? Og de tre dagene før skjærtorsdag? Anonymkode: 6b049...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå