AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Ser i tester at både Kärcher, Bisell, Ryobi, Philips og flere blir nevnt. For vårt formål, som aldri har renset sofa, stoler eller tepper gjennom de siste 10-15 årene, så vet jeg ikke hvor mye den vil komme til å bli brukt etter at alt blir renset en gang. Og dermed vet jeg ikke hvor mye det er verdt å legge i den. 3000 eller 6000kr? Hva bør jeg se etter, hva er viktig? Som dere skjønner har jeg aldri brukt en slik før. Så trenger sårt tips og råd fra dere. Anonymkode: aceda...12f
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Man får leid sånne flere steder, feks på jernia: https://www.jernia.no/search?kategori=Praktisk hjem%2B>%2BRengjøring og vaskeutstyr&text=&utleie=true Om du aldri før har brukt en, så er det jo ikke så sannsynlig at du vil bruke den veldig mye framover heller? Jeg hadde ikke lagt 3-6000 kr i noe som blir brukt en gang per tiår.. Anonymkode: a5fed...250
newman01 Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Lei en skikkelig møbelrenser. Om du ikke har brukt en på 15 år er det lite sannsynlig at et innkjøp forsvarer prisen. Du får antagelig en bedre maskin også om du leier
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Vi er fornøyde me kärcher sin. Vi har en mellomste utgave, tror det koster 3-4000. Det eneste problemet er at batteriet går tomt først. Dermed får jeg ikke Vasket hele sofaen før batteriet må lades. ellers er vi fornøyde med ryobi serien som vi har «alt» av verktøy og hageredskaper fra. Dermed har vi også flere batterier. Grunnen til at vi ikke kjøpte ryobi møblerenser er fordi kärcher fikk betraktelig bedre anmeldelser. Jeg angrer dog litt fordi det er upraktisk at batteriet på kärcher går så fort tomt. Anonymkode: 78941...3a7
Hmmmmmm Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ser i tester at både Kärcher, Bisell, Ryobi, Philips og flere blir nevnt. For vårt formål, som aldri har renset sofa, stoler eller tepper gjennom de siste 10-15 årene, så vet jeg ikke hvor mye den vil komme til å bli brukt etter at alt blir renset en gang. Og dermed vet jeg ikke hvor mye det er verdt å legge i den. 3000 eller 6000kr? Hva bør jeg se etter, hva er viktig? Som dere skjønner har jeg aldri brukt en slik før. Så trenger sårt tips og råd fra dere. Anonymkode: aceda...12f Jeg har en som kostet 5000 kr pluss 700 for en kanne med tekstil såpe fra Wurth. Den har jeg nå hatt siden 2019. Kjempe praktisk. Har renset teppe flere ganger i året. Renser stoler, overmadrass, og sofa når det passer meg. Før så leide jeg tepperensemaskinen, men da følte jeg at jeg måtte stresse med å få renset alt i huset på et døgn. Det er virkelig verdt det Endret 24. juni av Hmmmmmm
Hmmmmmm Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni newman01 skrev (4 timer siden): Lei en skikkelig møbelrenser. Om du ikke har brukt en på 15 år er det lite sannsynlig at et innkjøp forsvarer prisen. Du får antagelig en bedre maskin også om du leier Den jeg har fra wurth er lik en slik du får leid. Den har super bra sugeevne. Slik at det blir tørt raskere. Jeg har selv jobbet på ett renseri som leide ut tepperensemaskin. Så har prøvd det en del.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ser i tester at både Kärcher, Bisell, Ryobi, Philips og flere blir nevnt. For vårt formål, som aldri har renset sofa, stoler eller tepper gjennom de siste 10-15 årene, så vet jeg ikke hvor mye den vil komme til å bli brukt etter at alt blir renset en gang. Og dermed vet jeg ikke hvor mye det er verdt å legge i den. 3000 eller 6000kr? Hva bør jeg se etter, hva er viktig? Som dere skjønner har jeg aldri brukt en slik før. Så trenger sårt tips og råd fra dere. Anonymkode: aceda...12f Google of Finn en som en seriøs butikk leier ut. Anonymkode: c11b1...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå