AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Var innom eit toalett på eit kjøpesenter her om dagen, når eg kommer inn i båsen så ser eg at det ligger en smokk og flyter i toalettet. så kommer dilemmaet, rote nedi der med fingrene for å fiske den opp og kaste den? Eller bare spyle og late som du aldri så den? 🤔 hva ville dere gjort? Anonymkode: 2632f...e9a
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Fisket opp den med dokosten, kastet i søpla 🥳 Anonymkode: 66929...7dd 8 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Hadde trukket ned eller brukt en annen do. Hadde aldri ryddet en offentlig do. Anonymkode: cfc3b...b6d 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Gått et annet sted, da er det hvertfall ikke min skyld at den havner i rørene. Aldri i livet(!!!) om jeg begynner å grave i offentlige doer, det tenkte nok mor/far der også 😂 Anonymkode: 2ba8f...069 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Ta den opp og kaste og vaske hendene. Herregud,det er ikke farlig og man blir ren igjen. Pingler! Anonymkode: bf65d...8c4 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Tatt den opp med dokosten og kastet i søpla. Evt med litt papir for å ikke berøre dovann. Anonymkode: 5d317...6f3 4
Anononyma Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Ville bare gått på et annet toalett. Kjøpesentrene har renholdere som kan ordne sånt
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Var innom eit toalett på eit kjøpesenter her om dagen, når eg kommer inn i båsen så ser eg at det ligger en smokk og flyter i toalettet. så kommer dilemmaet, rote nedi der med fingrene for å fiske den opp og kaste den? Eller bare spyle og late som du aldri så den? 🤔 hva ville dere gjort? Anonymkode: 2632f...e9a Du finner et annet toalett. Haster det ikke, gir du beskjed til nærmeste butikk om smokken. Eventuelt skaffer en pang plastpose trer den på hånden og fisker opp smokken. Du graver ikke nedi wc uten beskyttelse på hendene verken hjemme eller ute. Flusher du, blir doen tett, hvis smokken da spyles ned og ikke bare blir flytende. Anonymkode: 0e09a...daa 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Anononyma skrev (3 minutter siden): Ville bare gått på et annet toalett. Kjøpesentrene har renholdere som kan ordne sånt Hvor tafatt kan man være? Anonymkode: bf65d...8c4 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Hadde tatt en annen do og så sakt fra til en vekter eller i informasjonen på senteret. Ev. bedt de i nabobutikken ta en telefon til vaktmester. Jeg hadde ikke rotet oppi der selv, selv med dokosten (som nok er enda mer møkkete enn selv vannet 🤢) Anonymkode: cfa13...630 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni Hadde det vært dobørste hadde jeg tatt den opp og kasta. Hadde det vært et sted der jeg så ansatte hadde jeg sagt fra. Anonymkode: dd2ac...aa5 2
Anononyma Skrevet 24. juni #13 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor tafatt kan man være? Anonymkode: bf65d...8c4 Hvorfor i all verden skal man rote nedi en offentlig do når man kan la være? Det er ofte 5-10 båser på sånne steder, var garantert andre toaletter ledig.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni Anononyma skrev (3 minutter siden): Hvorfor i all verden skal man rote nedi en offentlig do når man kan la være? Det er ofte 5-10 båser på sånne steder, var garantert andre toaletter ledig. Fordi man er et anstendig menneske som ikke er konfliktsky og lar andre ordne opp. Anonymkode: bf65d...8c4 2 1
Anononyma Skrevet 24. juni #15 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi man er et anstendig menneske som ikke er konfliktsky og lar andre ordne opp. Anonymkode: bf65d...8c4 Det er veldig mange uanstendige mennesker rundt omkring ut ifra denne tråden da 😊 Rydder du tilfeldige bord på cafe også?
AnonymBruker Skrevet 24. juni #16 Skrevet 24. juni Anononyma skrev (3 minutter siden): Det er veldig mange uanstendige mennesker rundt omkring ut ifra denne tråden da 😊 Rydder du tilfeldige bord på cafe også? Hvis det er et bord jeg vil sette meg ved ja. Men mat på et bord gjør ikke kloakken tett. Om ikke jeg tar den smokken så er det garantert noen som spyler den ned og i verste fall får ingen på plassen brukt toalettet. Så ja,jeg bidrar. Anonymkode: bf65d...8c4 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #17 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi man er et anstendig menneske som ikke er konfliktsky og lar andre ordne opp. Anonymkode: bf65d...8c4 Konfliktsky? Hvor er konflikten? Anonymkode: 42877...1f0 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #18 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Konfliktsky? Hvor er konflikten? Anonymkode: 42877...1f0 Konfliktsky ved at man ikke tar ansvar. Anonymkode: bf65d...8c4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #19 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvor tafatt kan man være? Anonymkode: bf65d...8c4 Skal vi snakke om noen tafatte folk, så må jo en voksen med ett barn ha vært på toalettet før ts kommer inn der. Er ikke den tafatte her den voksne, som må ha vært inne på toalettet, med barnet som eide smokken? Uten at den voksne har gjort noe? Kanskje en ny metode for å få poden til å slutte med smokk? Anonymkode: 0e09a...daa 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #20 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal vi snakke om noen tafatte folk, så må jo en voksen med ett barn ha vært på toalettet før ts kommer inn der. Er ikke den tafatte her den voksne, som må ha vært inne på toalettet, med barnet som eide smokken? Uten at den voksne har gjort noe? Kanskje en ny metode for å få poden til å slutte med smokk? Anonymkode: 0e09a...daa Det er en annen sak. Men barnet kan og ha kastet den dit uten at foreldren merka det. DU merka at det var noe der. Anonymkode: bf65d...8c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå