Village Skrevet mandag kl 22:44 #1 Skrevet mandag kl 22:44 Hva er det mest opphissende, spennende eller merkelige erotiske eller seksuelt du har observert i kikkerposisjon. Eller hva er det du aller helst kunne tenkt deg å observere i kikkerposisjon. Kikkerposisjon som du oppsøkte, som overraskende dukket opp eller som du ble ført inn i.
Village Skrevet tirsdag kl 22:27 Forfatter #2 Skrevet tirsdag kl 22:27 For noen år siden snakket jeg med en mann som tidligere på dagen hadde tatt kjæreste på fersken i sengen med en annen mann. Da han etter jobb låste seg inn i deres felles leilighet hørte han lyder fra soverommet som fikk han til å snike seg bort og kikke inn. I sengen satt kjæresten med ryggen mot han og red. Som hun fortsatte med de neste minuttene inntil hun hevet seg opp slik at mannens penis gled ut etterfulgt av noe av mannens sæd. Det eneste han gjorde var å snike seg tilbake mot inngangsdøren, låse seg ut og dra på bar. Der jeg traff han noen timer og langt flere drinker etterpå. En vilt fremmed med en vill historie som har fulgt meg etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 02:09 #3 Skrevet onsdag kl 02:09 En gang for mange år siden på en strandbar på en aktivitetsferie / camp jeg var på. En av jentene (en ganske oppmerksomhetssyk "influenser" i starten av 20 åra) står og skifter bikinitruse under et håndkle foran meg midt i denne strandbaren (med masser av andre folk rundt i baren også). Og når hun er "ferdig" og fjerner håndkleet har hun "tilfeldigvis" dratt på seg trusa dratt til siden så jeg ser hele den barberte fitta eksponert. Og slik står hun i kanskje 10-15 sekunder før hun retter på trusa så den dekker fitta igjen som om ingen ting hadde skjedd. Jeg får instant boner under shortsen selvsagt. Hun vet jo ikke sikkert at jeg ser dette siden jeg har solbriller på, og hun sier heller ingen ting, men jeg er ganske sikker på at hun gjorde det med vilje. Anonymkode: 05b19...0cd 1
Village Skrevet onsdag kl 09:46 Forfatter #4 Skrevet onsdag kl 09:46 Village skrev (10 timer siden): For noen år siden snakket jeg med en mann som tidligere på dagen hadde tatt kjæreste på fersken i sengen med en annen mann. Da han etter jobb låste seg inn i deres felles leilighet hørte han lyder fra soverommet som fikk han til å snike seg bort og kikke inn. I sengen satt kjæresten med ryggen mot han og red. Som hun fortsatte med de neste minuttene inntil hun hevet seg opp slik at mannens penis gled ut etterfulgt av noe av mannens sæd. Det eneste han gjorde var å snike seg tilbake mot inngangsdøren, låse seg ut og dra på bar. Der jeg traff han noen timer og langt flere drinker etterpå. En vilt fremmed med en vill historie som har fulgt meg etterpå. Han sa at han hadde slettet alt av henne på telefonen da jeg spurte han om hvordan kjæresten så ut. Han ga meg telefonen da jeg sa at det fortsatt var lagret en stund etter sletting. Det var både bilder og videoer. Både med og uten klær. Flere av videoene med seksuelt innhold hvor han på noen var deltagende. Det mest interessante, og seksuelt mest opphissende å kikke på for meg, var en video som viste henne sett bakfra ridende oppå han. En video helt fra hun igangsatte videoen i retning der han lå på ryggen i sengen til hun hevet seg opp slik at penisen gled ut etterfulgt av noe av hans sæd. Jeg fikk lov til å kopiere videoen og har den fortsatt på telefonen.
Christina82 Skrevet torsdag kl 11:28 #5 Skrevet torsdag kl 11:28 Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporing og brudd på seksualrommets retningslinjer. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:28 #6 Skrevet torsdag kl 15:28 Village skrev (På 24.6.2025 den 0.44): Hva er det mest opphissende, spennende eller merkelige erotiske eller seksuelt du har observert i kikkerposisjon. Eller hva er det du aller helst kunne tenkt deg å observere i kikkerposisjon. Kikkerposisjon som du oppsøkte, som overraskende dukket opp eller som du ble ført inn i. Ikke bevisst kikking, men for noen år siden sto en vifte på full guffe i en klesbutikk. Plutselig blåste forhenget til et prøverom opp, og jeg så en naken dame. Hvorfor hun var helt naken (så pupper og fitte) vet jeg ikke. Anonymkode: cf67d...866
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:37 #7 Skrevet torsdag kl 15:37 AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 4.09): En gang for mange år siden på en strandbar på en aktivitetsferie / camp jeg var på. En av jentene (en ganske oppmerksomhetssyk "influenser" i starten av 20 åra) står og skifter bikinitruse under et håndkle foran meg midt i denne strandbaren (med masser av andre folk rundt i baren også). Og når hun er "ferdig" og fjerner håndkleet har hun "tilfeldigvis" dratt på seg trusa dratt til siden så jeg ser hele den barberte fitta eksponert. Og slik står hun i kanskje 10-15 sekunder før hun retter på trusa så den dekker fitta igjen som om ingen ting hadde skjedd. Jeg får instant boner under shortsen selvsagt. Hun vet jo ikke sikkert at jeg ser dette siden jeg har solbriller på, og hun sier heller ingen ting, men jeg er ganske sikker på at hun gjorde det med vilje. Anonymkode: 05b19...0cd Viktig at hun er oppmerksomhetssyk ja, og ikke du som er en glaner som følger med når folk skifter.. Og at hun sikkert gjorde det med vilje.. Mannfolk Anonymkode: bc609...c34
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:38 #8 Skrevet torsdag kl 15:38 Village skrev (På 25.6.2025 den 11.46): Han sa at han hadde slettet alt av henne på telefonen da jeg spurte han om hvordan kjæresten så ut. Han ga meg telefonen da jeg sa at det fortsatt var lagret en stund etter sletting. Det var både bilder og videoer. Både med og uten klær. Flere av videoene med seksuelt innhold hvor han på noen var deltagende. Det mest interessante, og seksuelt mest opphissende å kikke på for meg, var en video som viste henne sett bakfra ridende oppå han. En video helt fra hun igangsatte videoen i retning der han lå på ryggen i sengen til hun hevet seg opp slik at penisen gled ut etterfulgt av noe av hans sæd. Jeg fikk lov til å kopiere videoen og har den fortsatt på telefonen. Så samme som skjedde når hun var utro. Eksakt samme tekst. Yeah man Anonymkode: bc609...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå