Gå til innhold

Donut seng til hund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har donut seng til hunden her? Hvilken størrelse har dere og hvor stor er hunden? Farge? Liker hunden den? Gjerne link til den?

Anonymkode: f50de...9fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har sånn seng her?

Skrevet

Jepp, har en slik som jeg kjøpte for 4-5 år siden. Hundene elsker den og bruker den hver dag 🥰

Husker ikke spesifikasjonene du spør etter da. Den er muligens fra Hööks, sånn ca medium størrelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Mine hunder er 9 og 11 kg.

Jeg har to donutsenger. Den ene er fra hooks, av middels størrelse, og er i veldig god stand selv etter 6 år (ingen hull eller annet). Trekket kan tas av og vaskes.

Den andre donutsengen jeg har er fra musti, tror jeg. Den har jeg hatt i ca 4 år, og har noen små hull på undersiden. Den har heller ikke avtakbart trekk.

Anonymkode: bf877...03f

AnonymBruker
Skrevet

Minn hund er 10 kilo, har mellomstor donut seng fra calmbed. Hunden elsker den!

Anonymkode: 7a048...8c3

Skrevet (endret)

Ja, vi har nesten en i hvert rom, han elsker de 🥰 Hunden er 5 kg og sengene av de minste størrelsene, han liker å krølle seg skikkelig sammen oppi der 😊

Endret av Anononyma
AnonymBruker
Skrevet

Hund 15 kg. Har seng str L. Han elsker den. Når han forsvinner, vet jeg at han har funnet senga si og sover hardt.

Anonymkode: ede97...244

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg skal ta meg en tur til Hooks? Den sengen som jeg kjøpte liker ikke hunden å ligge i. Tror den var litt liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...