AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Hvilke krav har du til utseendet på dama? Helt ærlig, fullstendig lov å ha preferanser og krav. Spør fordi jeg er nysgjerrig , ikke dømmende, og fordi mange menn i din kategori passer det jeg søker Anonymkode: b99c6...e17 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Fedme er så og si eneste dealbreaker for meg (hun trenger ikke å være fit, bare ikke feit). Jeg er ikke glad i tattoveringer og "uvanlige" piercinger men dette kan jeg overse om jeg liker personligheten hennes. Langt hår er også langt penere enn kort hår, men kan overse dette også. Ellers er det viktigste at hun er til å stole på. Har ei dame en fin og varm personlighet kan jeg bli tiltrukket av nesten alt av utseende. Er hun trofast og til å stole på kan jeg fint dedikere livet mitt til hun, i oppturer og nedturer. Anonymkode: 8ffd6...b66 13 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Slank med et søtt ansikt. Ikke tatoveringer, eller mye smykker. Ikke noe syke kunstige hårfarger. Ikke noen enorme fylte lepper (seriøst, hvorfor i alle dager gjør dere dette?) Anonymkode: d4aa5...61f 11 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni "naturlig" utseende. Tatoveringer er OK så lenge det ikke er for mye (har et par selv), men ikke glad i piercing andre plasser en ørene. Ikke syltynn, men heller ikke sykelig overvektig. Litt å ta på er bare godt. "Sminkedukke" og plastikk (fillers og falske pupper er dealbreaker) Har dumpa ei pga hu fikk implantater for å få større pupper. Hu ble advart, men trodde ikke på meg. Anonymkode: 01e80...e72 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): "naturlig" utseende. Tatoveringer er OK så lenge det ikke er for mye (har et par selv), men ikke glad i piercing andre plasser en ørene. Ikke syltynn, men heller ikke sykelig overvektig. Litt å ta på er bare godt. "Sminkedukke" og plastikk (fillers og falske pupper er dealbreaker) Har dumpa ei pga hu fikk implantater for å få større pupper. Hu ble advart, men trodde ikke på meg. Anonymkode: 01e80...e72 Da elsket du henne ikke. Så like greit 🤷 Anonymkode: b7039...d93 11 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fedme er så og si eneste dealbreaker for meg (hun trenger ikke å være fit, bare ikke feit). Jeg er ikke glad i tattoveringer og "uvanlige" piercinger men dette kan jeg overse om jeg liker personligheten hennes. Langt hår er også langt penere enn kort hår, men kan overse dette også. Ellers er det viktigste at hun er til å stole på. Har ei dame en fin og varm personlighet kan jeg bli tiltrukket av nesten alt av utseende. Er hun trofast og til å stole på kan jeg fint dedikere livet mitt til hun, i oppturer og nedturer. Anonymkode: 8ffd6...b66 Der røyk vel 9 av 10 bygdedamer.... 🤷 Anonymkode: bff77...b97 5 1
Quilliam Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Der røyk vel 9 av 10 bygdedamer.... 🤷 Anonymkode: bff77...b97 Hvordan våger menn å ha 1 stk. preferanse amirite? 2 2
gulsol Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Der røyk vel 9 av 10 bygdedamer.... 🤷 Anonymkode: bff77...b97 Det finnes mer enn nok menn til disse damene også. Synes det var stygt av deg å kommentere på dette når TS ønsker ordentlige svar. Sånt snerp dreper samtalen. 6 3
Krist1an Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvilke krav har du til utseendet på dama? Helst ikke høy da jeg er selv kortvokst og helst minst mulig sminke/tatoveringer/mote. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Jeg er ikke singel, men svarer likevel. Menn har ikke utseendekrav slik som kvinner har, menn tar det de er i stand til å få stort sett. Kanskje søker de damer som er pene innafor hva de kan få, men det er nesten ingen som har krav. Selv foretrekker jeg nok damer som ikke er fyldige eller høye, samt at de er relativt unge (dette er relativt i forhold til meg). Men er absolutt ikke kresen, og jeg hadde nok sveipa til høyre i bøtter og spann om jeg hadde vært på Tinder. Anonymkode: 8a01d...e25 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Der røyk vel 9 av 10 bygdedamer.... 🤷 Anonymkode: bff77...b97 Har du noen gang vært utenfor ring3? 😂 Jeg bor i Oslo, men kommer fra ei lita jordbruksbygd, og det som slår meg hver gang jeg er der er hvor sunne kvinnene ser ut, de er slanke, sterke og velbygde, etter variert arbeid på gården. Færre feite unger der også, foresten. Anonymkode: a2778...540 4 2
Okapi Skrevet 24. juni #13 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ikke singel, men svarer likevel. Menn har ikke utseendekrav slik som kvinner har, menn tar det de er i stand til å få stort sett. Kanskje søker de damer som er pene innafor hva de kan få, men det er nesten ingen som har krav. Selv foretrekker jeg nok damer som ikke er fyldige eller høye, samt at de er relativt unge (dette er relativt i forhold til meg). Men er absolutt ikke kresen, og jeg hadde nok sveipa til høyre i bøtter og spann om jeg hadde vært på Tinder. Anonymkode: 8a01d...e25 Jeg synes også det blir veldig merkelig å snakke om krav. Personlig har jeg så godt som ingen, men det betyr jo ikke at jeg ikke har en hel haug med preferanser. Det er jo totaliteten som teller, både når det gjelder utseende og personlighet. 4 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du noen gang vært utenfor ring3? 😂 Jeg bor i Oslo, men kommer fra ei lita jordbruksbygd, og det som slår meg hver gang jeg er der er hvor sunne kvinnene ser ut, de er slanke, sterke og velbygde, etter variert arbeid på gården. Færre feite unger der også, foresten. Anonymkode: a2778...540 Tja. Jeg er fra Oslo men har bodd i mange år i Buskerud. Synes det er høy bygdefaktor på damene der ute. Men altså, dette er snakk om preferanser. Det er sikkert flott damer for de mennene som bor der. Men mange er ganske "kraftige", ja. Populært med tættiser og piercing også. Enten de er fra by eller bygd så er det mye surr med mange av damene i datingen. Så det å stole blindt på nye damer ville jeg vært forsiktig med. Dette var tydeligvis viktig for han jeg siterte. Anonymkode: bff77...b97 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #15 Skrevet 13. juli Dere som svarer her - hva tenker dere om arr fra selvskading i ungdomstiden? Er det en dealbreaker dersom dama lever er stabil og sunn (i mangel på bedre ord) idag? Tenker da både utseendemessig og mtp psyken. Anonymkode: 920a8...48f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #16 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere som svarer her - hva tenker dere om arr fra selvskading i ungdomstiden? Er det en dealbreaker dersom dama lever er stabil og sunn (i mangel på bedre ord) idag? Tenker da både utseendemessig og mtp psyken. Anonymkode: 920a8...48f Litt rotete med ordene der, klarte tydeligvis ikke å velge mellom "er stabil og sunn" kontra "lever et stabilt og sunt liv". At hun lever generelt er en forutsetning. Anonymkode: 920a8...48f
Equinox Skrevet 13. juli #17 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere som svarer her - hva tenker dere om arr fra selvskading i ungdomstiden? Er det en dealbreaker dersom dama lever er stabil og sunn (i mangel på bedre ord) idag? Tenker da både utseendemessig og mtp psyken. Anonymkode: 920a8...48f Hadde ikke vært dealbreaker for meg i det hele tatt, hadde hun hatt det mye bedre idag og vært ærlig, null problem. 4 1
Nowayback Skrevet 13. juli #18 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 0.16): Hvilke krav har du til utseendet på dama? Helt ærlig, fullstendig lov å ha preferanser og krav. Spør fordi jeg er nysgjerrig , ikke dømmende, og fordi mange menn i din kategori passer det jeg søker Anonymkode: b99c6...e17 Det sier seg selv at man må være fysisk tiltrukket. Så synes jeg at et søtt/pent ansikt er viktigere enn slank kropp. Men jeg syns ikke fedme er pent og det er ikke noe jeg ser etter. 1
Egenskap Skrevet 13. juli #19 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 0.16): Hvilke krav har du til utseendet på dama? Helt ærlig, fullstendig lov å ha preferanser og krav. Spør fordi jeg er nysgjerrig , ikke dømmende, og fordi mange menn i din kategori passer det jeg søker Anonymkode: b99c6...e17 Det handler ikke om krav, det handler om å komme i dialog få en opplevelse at man liker hverandre.
Nowayback Skrevet 13. juli #20 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 11.31): Jeg er ikke singel, men svarer likevel. Menn har ikke utseendekrav slik som kvinner har, menn tar det de er i stand til å få stort sett. Kanskje søker de damer som er pene innafor hva de kan få, men det er nesten ingen som har krav. Selv foretrekker jeg nok damer som ikke er fyldige eller høye, samt at de er relativt unge (dette er relativt i forhold til meg). Men er absolutt ikke kresen, og jeg hadde nok sveipa til høyre i bøtter og spann om jeg hadde vært på Tinder. Anonymkode: 8a01d...e25 Nja, jeg er mye heller singel og går uten sex enn å ta til takke med noen jeg ikke tenner på. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå