AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Når hadde dere sex for første gang etter operasjon og hvordan gikk det? Jeg opererte for rectucele + fjerning av slimhinner + sydde litt igjen i åpningen for 2 uker siden. Jeg har ikke hatt smerter over hode og synes det er veldig lenge å vente med å ha sex i 6-8 uker. Jeg har hatt orgasmer alt og alternativ sex med kjæresten min og det er supert. Tenker det går vel greit å ha sex når ting har grodd og eventuelt etter hvor mange uker har det grodd?☺️ Anonymkode: f2614...7e5
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Samleie 7 uker etterpå. Da kom stingene ut 🫣 Jeg har feilsying i skjedekanten fra fødsel, forsøk på rekonstruksjon av samme kant seinere og jeg sliter med sammengroinger og smerter. Bortsett fra at stingene kom ut og at det gjorde mindre vondt med sex etter rekonstruksjonen var det ikke noe å bemerke til 1. samleie. Anonymkode: eb2f1...575
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Samleie 7 uker etterpå. Da kom stingene ut 🫣 Jeg har feilsying i skjedekanten fra fødsel, forsøk på rekonstruksjon av samme kant seinere og jeg sliter med sammengroinger og smerter. Bortsett fra at stingene kom ut og at det gjorde mindre vondt med sex etter rekonstruksjonen var det ikke noe å bemerke til 1. samleie. Anonymkode: eb2f1...575 Huff det hørtes ikke noe godt ut😌 Tok det så mange uker for at stingene kom ut ja😛 Tenker om det ikke skader å har sex før når man ikke har smerter? Prøvt å lest meg litt opp og smerter og innfeksjon er det som går igjen, mens noen har fått beskjed å tøye vevet etter 3 uker med dildo. Jeg har som sagt ingen smerter. Anonymkode: f2614...7e5
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Jeg ventet 8 uker, og tenker det var greit. Var ikke smerter for meg heller Anonymkode: 34b5d...39f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Du har blitt sydd i skjøre slimhinner, du har sting og arr som trenger tid for å gro. Om du tøyer og belaster dette for tidlig risikerer du tilbakefall, at noe revner og at fremfall oppstår på ny. Du setter tydeligvis stor pris på sexlivet ditt, og da råder jeg deg til å vente de anbefalte ukene. Dette er tross alt noe som skal holde resten av livet, det er ikke "bare" å operere på nytt. Tro meg. For hver gang får du nytt arrvev som strammer og kan gjøre vondt, det vil du ikke risikere. Vent de anbefalte 6-8 ukene, og nyt resultatet etterpå. Anonymkode: 8a50c...064
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Hvordan merker dere fremfall? Føler jeg har på en måte en klump der inne som faller i veien der i blandt, var hos gynekolog og tok i spiral for noen år siden oghun sa ikke noe. Anonymkode: 1f284...fba
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har blitt sydd i skjøre slimhinner, du har sting og arr som trenger tid for å gro. Om du tøyer og belaster dette for tidlig risikerer du tilbakefall, at noe revner og at fremfall oppstår på ny. Du setter tydeligvis stor pris på sexlivet ditt, og da råder jeg deg til å vente de anbefalte ukene. Dette er tross alt noe som skal holde resten av livet, det er ikke "bare" å operere på nytt. Tro meg. For hver gang får du nytt arrvev som strammer og kan gjøre vondt, det vil du ikke risikere. Vent de anbefalte 6-8 ukene, og nyt resultatet etterpå. Anonymkode: 8a50c...064 Takk for svar. Ja vi bør nok vente, men tenker 6 uker går nok greit. Jeg synes det er veldig lenge å vente ja☺️ Hadde jeg hatt smerter hadde jeg nok ikke tenkt tanken en gang☺️ Anonymkode: f2614...7e5
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan merker dere fremfall? Føler jeg har på en måte en klump der inne som faller i veien der i blandt, var hos gynekolog og tok i spiral for noen år siden oghun sa ikke noe. Anonymkode: 1f284...fba Jeg merket det ikke selv, men har slitt med avføringen i mange år. Har hatt mye forstoppelse etc. Gynekologen så ingenting unormalt på meg, men da jeg endelig fikk komme til spesialist så hun det med en gang. (Bakre skjede fremfall) Anonymkode: f2614...7e5
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg merket det ikke selv, men har slitt med avføringen i mange år. Har hatt mye forstoppelse etc. Gynekologen så ingenting unormalt på meg, men da jeg endelig fikk komme til spesialist så hun det med en gang. (Bakre skjede fremfall) Anonymkode: f2614...7e5 Har mye forstoppelse jeg også, og drikker ihvertfall 2 liter vann om dagen. Anonymkode: 1f284...fba
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har mye forstoppelse jeg også, og drikker ihvertfall 2 liter vann om dagen. Anonymkode: 1f284...fba Be om å få henvising hos spesialist. Anonymkode: f2614...7e5
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Be om å få henvising hos spesialist. Anonymkode: f2614...7e5 Takk for svar. Ja, tror det er på tide 15 år siden fødsel. Anonymkode: 1f284...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå