AnonymBruker Skrevet 26. juni #81 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er motsatt, for hver dag som går kommer det stadig flere artikler, kommentarer og diskusjoner om det samme. Dessuten er det jo bare å lese her; damer flest ser på sex som noe de gir mannen når han ''fortjener'', og straffer han med at han ikke får når de er uenige om noe. Husk, at det er damer selv som skriver det. Anonymkode: 439f1...652 Eh... Selvfølgelig vil man ikke ha sex med noen du er midt i en uenighet/krangel med! Det har ingenting med straff å gjøre. Er det spesifikt for damer at de ikke vil ha sex med noen man er uenig med/i krangel med? Mener du at menn har sex selv om man er midt i en krangel? Anonymkode: 74980...580 1
Snok1 Skrevet 26. juni #82 Skrevet 26. juni Soft mann skrev (4 timer siden): Hva er en fin kun for deg? Bare nyskjerrig her😅 Start gjerne en diskusjon om fine kuker. Sikkert mange som har meninger om det. Av respekt for TS og trådens emne tar vi ikke det her.
Soft mann Skrevet 26. juni #83 Skrevet 26. juni Snok1 skrev (48 minutter siden): Start gjerne en diskusjon om fine kuker. Sikkert mange som har meninger om det. Av respekt for TS og trådens emne tar vi ikke det her. Eg tenkte ikke så langt.🙈 du er en smart dame😉 1
Snok1 Skrevet 26. juni #84 Skrevet 26. juni Soft mann skrev (1 time siden): Eg tenkte ikke så langt.🙈 du er en smart dame😉 Jeg er mann, men takk likefullt. 🤗 1
Langline Skrevet 26. juni #85 Skrevet 26. juni Har ff som er 175, så noen få cm høyere enn meg. Det er en av de beste jeg har vært med noen gang. Men; det har lite med høyde å gjøre..
AnonymBruker Skrevet 26. juni #86 Skrevet 26. juni lav mann her. dasker rumpe, lugger i hestehalen og knuller hardt. ulempen med å kline med en høyere dame er at jeg får kink i nakken. ellers ingen problemer med å ligge med høyere damer. men har ikke hatt noen dame på 1.90, da. Anonymkode: 0b2c7...987 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #87 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): lav mann her. dasker rumpe, lugger i hestehalen og knuller hardt. ulempen med å kline med en høyere dame er at jeg får kink i nakken. ellers ingen problemer med å ligge med høyere damer. men har ikke hatt noen dame på 1.90, da. Anonymkode: 0b2c7...987 Kink i nakken er ikke noe særlig 😉 Anonymkode: 41b59...87e 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #88 Skrevet 27. juni En av de mest "dominante" mennene jeg har hatt sex med var minst 10 cm lavere enn meg. Jeg skriver i hermetegn fordi det ikke dreide seg om bdsm, men han tok fullstendig styringen likevel og var enormt overtalende og forførende . Vi hadde et kort forhold, men det var til gjengjeld veldig lidenskapelig. Jeg er 172 og han var et halvt hode lavere enn meg. Personlig syntes jeg det var litt sexy og kult å være høyere enn ham, men han bar høyden sin med stolthet og var en veldig sjarmerende mann. Det hadde nok vært litt annerledes og veldig usexy hvis han virket usikker av det. Anonymkode: 20043...044 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #89 Skrevet 27. juni Langline skrev (16 timer siden): Har ff som er 175, så noen få cm høyere enn meg. Det er en av de beste jeg har vært med noen gang. Men; det har lite med høyde å gjøre.. Mer lengde og tykkelse? Anonymkode: 9bcdf...ecf
Langline Skrevet 27. juni #90 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Mer lengde og tykkelse? Anonymkode: 9bcdf...ecf Lukt, smak, blikk, intelligens, humor og selvfølgelig teknikk og rytme. Lengde og tykkelse er kanskje litt over snittet, men ikke mye. 1
Bamseklemmer Skrevet 27. juni #91 Skrevet 27. juni (endret) Langline skrev (7 timer siden): Lukt, smak, blikk, intelligens, humor og selvfølgelig teknikk og rytme. Lengde og tykkelse er kanskje litt over snittet, men ikke mye. Jeg føler meg truffet😉 ..og jeg føler meg heldig, når jeg treffer kvinner som er som mitt eget speilbilde🥰 Endret 27. juni av Bamseklemmer 1
Langline Skrevet 27. juni #92 Skrevet 27. juni Bamseklemmer skrev (57 minutter siden): Jeg føler meg truffet😉 ..og jeg føler meg heldig, når jeg treffer kvinner som er som mitt eget speilbilde🥰 😘 1
Kikker Skrevet 28. juni #93 Skrevet 28. juni Jeg hadde sex med ei blondine på 185, jeg er 165. det var DIGG.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #94 Skrevet 28. juni Min erfaring er at kvinner 180+ som er slanke er upraktisk korte innvendig. Som "lav" mann med "litt" over normalen er vel dette som for ei lav kvinne å møte han høye med liten. Takk til dere petite som passer oss "lave" med tykk og lang. Hva skulle vi gjort uten dere. Dere som ikke er nevnt, det er et overskudd av disse sosialt høye, som er verdens beste venner, som kompenserer nok som best de kan. Alle trenger en høy venn, Anonymkode: 9bcdf...ecf
AnonymBruker Skrevet 30. juni #95 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2025 den 22.04): Fordeler og ulemper? Liker en lav kjekkas, men har bare ligget med 2-meterstyper og er "redd" det blir rart. Jeg er ganske sub, men lave menn kan jo sikkert være ganske dominante og glade i å røske folk i hestehalen og daske rumpe de også, håper jeg? Anonymkode: 97501...a82 Ikke bra. Det er grunn til at kvinner skygger unna dem. Er selv en 2 meters mann. Velutstyrt. Brede skuldre, stor brystkasse og digre armer. Min kone bruker å si at jeg ligner en stor gorilla. Du får aldri Daenerys/Drogo-sex med små, pjuskete menn. Og dere kan aldri leke Tarzan og Jane. Anonymkode: 97612...343
AnonymBruker Skrevet 30. juni #96 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke bra. Det er grunn til at kvinner skygger unna dem. Er selv en 2 meters mann. Velutstyrt. Brede skuldre, stor brystkasse og digre armer. Min kone bruker å si at jeg ligner en stor gorilla. Du får aldri Daenerys/Drogo-sex med små, pjuskete menn. Og dere kan aldri leke Tarzan og Jane. Anonymkode: 97612...343 Det var vel mer voldtekt enn noe annet, så... Tarzan og Jane? Hvor gammel er du?🤪 Anonymkode: 74980...580 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #97 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke bra. Det er grunn til at kvinner skygger unna dem. Er selv en 2 meters mann. Velutstyrt. Brede skuldre, stor brystkasse og digre armer. Min kone bruker å si at jeg ligner en stor gorilla. Du får aldri Daenerys/Drogo-sex med små, pjuskete menn. Og dere kan aldri leke Tarzan og Jane. Anonymkode: 97612...343 Velutstyrt skriver du. Reelle tall Laban! 🫠 Anonymkode: 9bcdf...ecf
AnonymBruker Skrevet 30. juni #98 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke bra. Det er grunn til at kvinner skygger unna dem. Er selv en 2 meters mann. Velutstyrt. Brede skuldre, stor brystkasse og digre armer. Min kone bruker å si at jeg ligner en stor gorilla. Du får aldri Daenerys/Drogo-sex med små, pjuskete menn. Og dere kan aldri leke Tarzan og Jane. Anonymkode: 97612...343 Små pjuskete menn? 😂 Det har jeg ikke sett 👆 Har derimot sett en skikkelig barsking med et varmt blikk, som både kan være myk og hard 😉 Anonymkode: 41b59...87e
DFB Skrevet 30. juni #99 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2025 den 22.04): Fordeler og ulemper? Liker en lav kjekkas, men har bare ligget med 2-meterstyper og er "redd" det blir rart. Jeg er ganske sub, men lave menn kan jo sikkert være ganske dominante og glade i å røske folk i hestehalen og daske rumpe de også, håper jeg? Anonymkode: 97501...a82 ja. og kanskje du blir mer overasket når du blir mer kjent med han
AnonymBruker Skrevet 30. juni #100 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 11.49): Er det noen kvinner som gir sex til menn på under 185? Tror ikke det. Anonymkode: 439f1...652 Hva mener du egentlig når du sier gir sex? Er det et opplest og vedtatt begrep med dobbel betydning eller er det bare dårlig norsk? Anonymkode: 34401...304 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå