AnonymBruker Skrevet 23. juni #21 Skrevet 23. juni Lave menn kompenserer ofte så mange av dem er gode elskere Anonymkode: 1ede5...3b5 1
Snok1 Skrevet 23. juni #22 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Fin kuk? Anonymkode: 3b9cf...ad1 Ja.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #23 Skrevet 23. juni Jeg har to elskere. Han ene er 1.93, og han andre 1.60. De er like herlige begge to, men det skal sies at jeg og han lange ikke kan ta på hverandre samtidig, det er fysisk umulig 😅. Men det er jo ikke verre enn at sexen varer litt lenger.. Anonymkode: c0c0c...c6e
Druid Skrevet 23. juni #24 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordeler og ulemper? Liker en lav kjekkas, men har bare ligget med 2-meterstyper og er "redd" det blir rart. Jeg er ganske sub, men lave menn kan jo sikkert være ganske dominante og glade i å røske folk i hestehalen og daske rumpe de også, håper jeg? Anonymkode: 97501...a82 Mye oral? De må ha krakk tilgjengelig? Du må være slangemenneske for å gjøre 69 skikkelig? Ha sex og finn ut hva som fungerer og hva som ikke fungerer.... som med hvilken som helst høyde!
AnonymBruker Skrevet 24. juni #25 Skrevet 24. juni Ikke opplevd at høyden på menn var utslagsgivende for hvor god sex det var. Både høy og lav fungerer. Anonymkode: 47395...89c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #26 Skrevet 24. juni Du merker ikke forskjell når han er over deg. Anonymkode: 37323...0e9
AnonymBruker Skrevet 24. juni #27 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du merker ikke forskjell når han er over deg. Anonymkode: 37323...0e9 Meg du spør? Alle menn jeg har vært sammen med har hatt ulike kropper og det har vært ulikheter angående hvilke elskere de er. Jeg har merket forskjell på absolutt alle, men i liten/ingen grad har det vært på grunn av høyden. Min siste eks og min ektemann er nøyaktig like høye. Der stopper all likhet. Å ha dem over/oppå meg har vært helt forskjellig. De har ulik kropp og er svært ulike elskere. Anonymkode: 47395...89c
AnonymBruker Skrevet 24. juni #28 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Meg du spør? Alle menn jeg har vært sammen med har hatt ulike kropper og det har vært ulikheter angående hvilke elskere de er. Jeg har merket forskjell på absolutt alle, men i liten/ingen grad har det vært på grunn av høyden. Min siste eks og min ektemann er nøyaktig like høye. Der stopper all likhet. Å ha dem over/oppå meg har vært helt forskjellig. De har ulik kropp og er svært ulike elskere. Anonymkode: 47395...89c Kommentaren var til ts, som spør om det er generelle forskjeller mellom lave vs høye menn i senga. Det kan KAN noen generelle forskjeller, men de er tydeligere om man beveger seg utenfor senga. Derav mitt svar. Anonymkode: 37323...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #29 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sub? Så lenge kuken er svær nok for glufsa di er det vel det samme om han er 150 eller 210. Anonymkode: 0596a...087 For et ekkelt ord å bruke om en vagina. Tok du deg nær av at hun går for høye menn eller? Anonymkode: 939fa...7ba 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #30 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): du tenker for firkantet. hopp i det, du trenger mer livserfaring Anonymkode: 985d0...47e Det kalles preferanse. Trenger ikke ligge med noen man ikke tenner på Anonymkode: 939fa...7ba 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #31 Skrevet 24. juni Snok1 skrev (11 timer siden): Jeg liker best sex med menn som er unge, lave, slanke og har lite kroppshår, men jeg er villig til å kompromisse for en fin kuk. Liker du å ha sex med barn? Anonymkode: 939fa...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #32 Skrevet 24. juni Snok1 skrev (11 timer siden): Ja. Hva er egentlig en fin kuk? Anonymkode: 3b9cf...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #33 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Man har alle kroppsdeler på omtrent samme sted 🤣 Alt på én plass! Anonymkode: 68298...059
AnonymBruker Skrevet 24. juni #34 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fordeler og ulemper? Liker en lav kjekkas, men har bare ligget med 2-meterstyper og er "redd" det blir rart. Jeg er ganske sub, men lave menn kan jo sikkert være ganske dominante og glade i å røske folk i hestehalen og daske rumpe de også, håper jeg? Anonymkode: 97501...a82 Er det noen kvinner som gir sex til menn på under 185? Tror ikke det. Anonymkode: 439f1...652
AnonymBruker Skrevet 24. juni #35 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det noen kvinner som gir sex til menn på under 185? Tror ikke det. Anonymkode: 439f1...652 GIR??? Holder dere på med det greiene ennå? Get over it. Anonymkode: c2f4c...8d6 8 2 2
Snok1 Skrevet 24. juni #36 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker du å ha sex med barn? Anonymkode: 939fa...7ba Jeg skrev spesifikt menn, så her er det ikke mye rom for tolkning.
Snok1 Skrevet 24. juni #37 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva er egentlig en fin kuk? Anonymkode: 3b9cf...ad1 Det er subjektivt.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #38 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, jeg har drømt om å ligge med en som er nøyaktig like høy som meg, for med de høye karene er det jo brystet man ser som du sier. Men nå ser jeg for meg at det kanskje blir litt omvendt her da, men den lave typen jeg liker, men han er kanskje bare glad for å ha ansiktet plantet mellom brystene mine. Anonymkode: 97501...a82 Gi deg. Han er 5 cm lavere enn deg, det er jo ingenting. Selv har jeg alltid hatt kjærester/samboere rundt min egen høyde, er 167 cm. Men jeg er slank og trent da. Virker som om de fleste norske kvinner trenger mye høyere menn for å ikke være den tyngste/største i forholdet. Anonymkode: 68ccf...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #39 Skrevet 24. juni Snok1 skrev (37 minutter siden): Det er subjektivt. Nå gjør deg vanskelig. Forklar hva en fin kun er. Anonymkode: 3b9cf...ad1 2
Snok1 Skrevet 24. juni #40 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå gjør deg vanskelig. Forklar hva en fin kun er. Anonymkode: 3b9cf...ad1 Det er irrelevant for tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå