Gå til innhold

Hvordan er sexen med lave menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordeler og ulemper?
Liker en lav kjekkas, men har bare ligget med 2-meterstyper og er "redd" det blir rart. Jeg er ganske sub, men lave menn kan jo sikkert være ganske dominante og glade i å røske folk i hestehalen og daske rumpe de også, håper jeg?

Anonymkode: 97501...a82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sub? Så lenge kuken er svær nok for glufsa di er det vel det samme om han er 150 eller 210. 

Anonymkode: 0596a...087

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

du tenker for firkantet. hopp i det, du trenger mer livserfaring 

Anonymkode: 985d0...47e

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva er en lav mann? 

selv er jeg bare 180 høy, og synes sexen med meg selv er fantastisk i alle fall….

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Trygdefrue skrev (Akkurat nå):

Hva er en lav mann? 

selv er jeg bare 180 høy, og synes sexen med meg selv er fantastisk i alle fall….

Han er kanskje 1.63 eller noe. Jeg er 1.70.

AnonymBruker
Skrevet

Er du ung?

Anonymkode: ce33c...761

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt best sex med de korte! Og de to som har hatt størst penis var sånn 1,65! Rart hvordan penisstørrelse har null med høyde å gjøre, de minste jeg har hatt har vært hos svært høye menn. Jeg er 1,65 og har innsett det er kjempebra å ha sex med noen som ikke er så mye høyere. Man har alle kroppsdeler på omtrent samme sted, det er faktisk lettere med veldig mange stillinger. Etter å ha hatt mye sex med en på 1,65, syns jeg det ble helt rart å ha det med en på 1.90, følte han var så mye lenger og større enn meg, beina slutta jo aldri og når han pulte meg så jeg inn i brystet hans, mens med de lavere ser man direkte på hverandre (i misjonær) utrolig hot!

Anonymkode: 50c38...799

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg liker best sex med menn som er unge, lave, slanke og har lite kroppshår, men jeg er villig til å kompromisse for en fin kuk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt best sex med de korte! Og de to som har hatt størst penis var sånn 1,65! Rart hvordan penisstørrelse har null med høyde å gjøre, de minste jeg har hatt har vært hos svært høye menn. Jeg er 1,65 og har innsett det er kjempebra å ha sex med noen som ikke er så mye høyere. Man har alle kroppsdeler på omtrent samme sted, det er faktisk lettere med veldig mange stillinger. Etter å ha hatt mye sex med en på 1,65, syns jeg det ble helt rart å ha det med en på 1.90, følte han var så mye lenger og større enn meg, beina slutta jo aldri og når han pulte meg så jeg inn i brystet hans, mens med de lavere ser man direkte på hverandre (i misjonær) utrolig hot!

Ja, jeg har drømt om å ligge med en som er nøyaktig like høy som meg, for med de høye karene er det jo brystet man ser som du sier. Men nå ser jeg for meg at det kanskje blir litt omvendt her da, men den lave typen jeg liker, men han er kanskje bare glad for å ha ansiktet plantet mellom brystene mine. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde en gang en one night stand med en på ca 165, selv er jeg 168. Beste sexen i mitt liv. Han var altså så kjekk!! Og ga meg mitt livs beste oralsex. Og han var ganske dominant og likte fint å gi meg en dask, og det ble kjempehott for han var så trygg i seg selv. Det var det mest tennende, han visste hva han var god for. Jeg hadde hoppet i det :)

(eksen min derimot var 190, det ble fryktelig dårlig. Føltes som å bestige et berg hver gang jeg satt oppå ham)

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha ja vi lave menn er glad i å daske romper det kan jeg love deg. Vi liker å knulle den også om du spør pent. Om en kjekkas som du kaller det er lav så burde du ikke tenke at han ikke kan dominere deg. For han er sikkert 5 ganger så sterk som deg, og han har som regel noe han skal bevise.

En annen ting er at vi lave karene har møtt fordommer fra kvinner hele veien, så vi får litt den holdningen at «nå skal jeg faen meg vise deg». Personlig erfaring er at jeg nå er i 40 årene, å jeg har aldri hatt en dame som ikke ønsket seg en runde til, eller en x som ikke har ønsket meg tilbake selv om de har gjort det slutt . Alle jeg har vært sammen med eller ligget med har vært rundt min høyde eller høyere.

Anonymkode: 36ed7...ab1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha ja vi lave menn er glad i å daske romper det kan jeg love deg. Vi liker å knulle den også om du spør pent. Om en kjekkas som du kaller det er lav så burde du ikke tenke at han ikke kan dominere deg. For han er sikkert 5 ganger så sterk som deg, og han har som regel noe han skal bevise.

En annen ting er at vi lave karene har møtt fordommer fra kvinner hele veien, så vi får litt den holdningen at «nå skal jeg faen meg vise deg». Personlig erfaring er at jeg nå er i 40 årene, å jeg har aldri hatt en dame som ikke ønsket seg en runde til, eller en x som ikke har ønsket meg tilbake selv om de har gjort det slutt . Alle jeg har vært sammen med eller ligget med har vært rundt min høyde eller høyere.

Anonymkode: 36ed7...ab1

Da håper jeg han er litt som deg. Selv om jeg er ganske sterk jeg også. Men så vil jeg egentlig ikke at han skal føle at han må bevise noe da, jeg vil bare at han skal dominere meg litt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da håper jeg han er litt som deg. Selv om jeg er ganske sterk jeg også. Men så vil jeg egentlig ikke at han skal føle at han må bevise noe da, jeg vil bare at han skal dominere meg litt.

Menn har en helt annen styrke enn kvinner, uansett høyde. "min" løfta meg opp på og bar meg til senga og sånt uten problemer. Før hadde jeg fordommer mot kortere menn, men det har virkelig vist seg å bare være nettopp det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (57 minutter siden):

Jeg liker best sex med menn som er unge, lave, slanke og har lite kroppshår, men jeg er villig til å kompromisse for en fin kuk.

Fin kuk? 

Anonymkode: 3b9cf...ad1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle late damer er sub.

Når det er sagt. Kanskje det er en jeg datet. Han kan dominere også.

Hilsen dame

Ps: utfordre deg selv. Er masse glede i å dominere. Er bare å øve seg.

Anonymkode: c2f4c...8d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle late damer er sub.

Når det er sagt. Kanskje det er en jeg datet. Han kan dominere også.

Hilsen dame

Ps: utfordre deg selv. Er masse glede i å dominere. Er bare å øve seg.

Ja jeg vet, jeg tror problemet mitt er at jeg har vært dom'en for det meste i de siste forholdene mine. Jeg liker at man begge bidrar i senga. 

AnonymBruker
Skrevet

Bra.

Anonymkode: 52cfc...e96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja jeg vet, jeg tror problemet mitt er at jeg har vært dom'en for det meste i de siste forholdene mine. Jeg liker at man begge bidrar i senga. 

At han er lav spiller ingen rolle for hvordan han er i senga.

Men det er gøyere å tidvis dominere lavere menn, fordi det er enklere og man føler man har litt mer kontroll og styring.

Håper det blir bra!

• Liker 1
Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

Stryk lave, og jeg er enig med deg .

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lav og det er digg å kline med noen med nesten samme høyde. Det er en klar fordel for sex, vil jeg si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...