AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Min eks var utro med en dame som la seg etter han i flere år, sendte sms og halvnakne bilder, og til slutt var han utro i fylla med henne fordi han var kåt. Jeg/vi prøvde å få forholdet til å fungere i året etterpå, han la seg flat, blokkerte damen i alle kanaler, vi gikk i terapi sammen og han gikk i terapi alene. Han ønsket å gifte seg for å bevise at det var meg han ønsket å dele livet med, men jeg var så knust og plutselig så forsvant følelsene mine slik at jeg ikke klarte å ha sex eller være fysisk med han, og alt ble ødelagt😔 Nå har damen flyttet inn i blokka mi og jeg ser henne flere ganger i uken, og jeg blir minnet på det grusomme helvetet han satte meg i for snart 4 år siden. Hvordan skal jeg klare å ikke tenke på utroskapen når jeg ser henne flere ganger i uken, får hjertebank og begynner å svette og blir sint og lei meg på samme tid? Anonymkode: f9663...eb2 14
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Legg skylden hvor den hører hjemme; på mannen. Anonymkode: f65ef...936 20 2 10
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Det får du ikke til. Du forbinder henne kun med én ting, og med mindre du blir venner med henne og skaper nye minner som kan ta plassen til disse minnene vil det aldri endres. Det du derimot kan gjøre er å komme over det som skjedde, slik at du ikke blir opprørt av å tenke på det og slutter å bry deg når du ser henne. Har du prøvd terapi? Anonymkode: 85295...466 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Legg skylden hvor den hører hjemme; på mannen. Anonymkode: f65ef...936 Jeg mener jo at det er han som har hovedskylden, siden han var sammen med meg og hun var singel. Han har jeg forlatt, men alt kommer tilbake til meg når jeg ser denne damen nesten daglig utenfor vinduene mine. Ts Anonymkode: f9663...eb2 1 11
Snok1 Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Legg skylden hvor den hører hjemme; på mannen. Anonymkode: f65ef...936 Dette er fasit. Det ville skjedd før eller siden. Hun sørget for at det ble før. 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det får du ikke til. Du forbinder henne kun med én ting, og med mindre du blir venner med henne og skaper nye minner som kan ta plassen til disse minnene vil det aldri endres. Det du derimot kan gjøre er å komme over det som skjedde, slik at du ikke blir opprørt av å tenke på det og slutter å bry deg når du ser henne. Har du prøvd terapi? Anonymkode: 85295...466 Jeg og vi gikk i terapi året etter at utroskapen ble oppdaget, og jeg var da veldig sint på han og han var veldig lei seg. Jeg har lenge tenkt på at jeg burde gå til psykolog nå i ettertid for å snakke om det traumatiserende jeg har vært igjennom, men da må jeg gå privat og det har jeg økonomi til nå. Ts Anonymkode: f9663...eb2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni For en drittkjerring, jeg hadde solgt og flyttet 🫣 Anonymkode: 1389a...620 7
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en drittkjerring, jeg hadde solgt og flyttet 🫣 Anonymkode: 1389a...620 Ja jeg har begynt å tenke på at det er kanskje det jeg må gjøre. Det syke er at første gangen jeg møtte henne, så smilte hun til meg og sa at hunden min var søt. Er det mulig 🙉 Ts Anonymkode: f9663...eb2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg mener jo at det er han som har hovedskylden, siden han var sammen med meg og hun var singel. Han har jeg forlatt, men alt kommer tilbake til meg når jeg ser denne damen nesten daglig utenfor vinduene mine. Ts Anonymkode: f9663...eb2 Det kan det ikke gjøre fremover. Det er fire år siden. Du må lære deg å leve med det. Gå videre. Anonymkode: d269e...e9f 2 2
Snok1 Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): For en drittkjerring, jeg hadde solgt og flyttet 🫣 Anonymkode: 1389a...620 Det er å rømme fra problemene.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Sliter med det samme, i dette tilfelle en fyr. Til og begynne med ønsket jeg bare å sette han i en elektrisk rullestol hvor han kunne styrt med haka på en joystick, men etter hvert som tiden går tenker jeg heller på som taperen og stakkaren som lever dobbeltlivet sitt ovenfor sin familie. Jeg hadde hvertfall ikke fått mye ro til kvelden i hans situasjon. Jeg tror han kjenner på at han må se seg over skulderen, og han vet aldri når jeg (den tikkende bomben) vil slutte og tie om hva som har skjedd. Ja, bor på ett lite sted hvor alle kjenner alle. Anonymkode: 3c815...e25
AnonymBruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): og til slutt var han utro i fylla med henne fordi han var kåt. Hvorfor var han kåt? Fikk han ikke det han trengte hjemme? Anonymkode: 7cb2e...072
AnonymBruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener jo at det er han som har hovedskylden, siden han var sammen med meg og hun var singel. Han har jeg forlatt, men alt kommer tilbake til meg når jeg ser denne damen nesten daglig utenfor vinduene mine. Ts Anonymkode: f9663...eb2 Det kan du få hjelp med. Privat psykolog kan være lurt. Anonymkode: 99a0f...963 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Legg skylden hvor den hører hjemme; på mannen. Anonymkode: f65ef...936 Men mener du seriøst at en som legger seg etter en de vet er opptatt er totalt uskyldig?? Anonymkode: 52b86...e1b 9 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor var han kåt? Fikk han ikke det han trengte hjemme? Anonymkode: 7cb2e...072 Jeg satt Coronafast i tre måneder i Asia pga nedstenging i 2021, og da var han utro. Var på jobb der i tre uker som ble til tre måneder, pga stengte grenser. Han ønsket alltid sex og fikk aldri nok, og han fant ut i terapien etter utroskapen at han var avhenging av sex Ts Anonymkode: f9663...eb2 1 5
Hulderen Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni Snok1 skrev (42 minutter siden): Det er å rømme fra problemene. Noen ganger er det best å rømme for å beskytte seg selv. 5 2
Snok1 Skrevet 23. juni #17 Skrevet 23. juni Hulderen skrev (1 time siden): Noen ganger er det best å rømme for å beskytte seg selv. Det er alltid noe ubehagelig å rømme fra. Best å ikke gjøre det til en vane.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #18 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og vi gikk i terapi året etter at utroskapen ble oppdaget, og jeg var da veldig sint på han og han var veldig lei seg. Jeg har lenge tenkt på at jeg burde gå til psykolog nå i ettertid for å snakke om det traumatiserende jeg har vært igjennom, men da må jeg gå privat og det har jeg økonomi til nå. Ts Anonymkode: f9663...eb2 Du kan søke en psykolog med refusjonsavtale. Da betaler du bare egenandel, og etter det er det gratis. Anonymkode: 1086c...2b5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #19 Skrevet 23. juni Jeg hadde nok inni meg sett ned på henne og syntes synd på henne. Så utrolig stusselig det er å legge seg etter en samboende mann på den måten hun gjorde over tid. Om hun kun var ute etter sex med ham er det en ting, det er bare råttent. Men når hun gjorde dette over tid før de hadde sex vil jeg tro hun var interessert i ham. Så liten og dum hun må ha følt seg i ettertid når han valgte deg. Og så ville jeg vært stolt av at jeg selv både hadde gjort et forsøk på å reparere forholdet, og også at jeg avsluttet forholdet da jeg innså at jeg aldri ville kunne få tilbake følelsene for mannen. Du gikk videre, Ts, og det gir deg også muligheten til å finne en ordentlig mann og ekte kjærlighet. Den muligheten, selv om det kan ta tid, ville du ikke fått uten at hun hadde gjort det som gjorde at du fant ut hvordan eksen din var. Så kanskje du etterhvert også kan tenke på det hun gjorde med litt takknemlighet også, for hadde det ikke vært henne, så hadde han endt med å være utro med andre så lenge han hadde den ubehandlede sexavhengigheten. Hun sparte deg fra å kaste bort flere år på den mannen. ❤️ Anonymkode: c0485...5ce 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni #20 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Legg skylden hvor den hører hjemme; på mannen. Anonymkode: f65ef...936 Begge.. Hun visste han hadde dame og la seg etter hsn for det med nakne bilder og alt som var.. Anonymkode: 31d2f...032 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå