AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Kjøpte noe på finn før helga. Selger har enda ikke sendt varen. H.n sa h.n skulle gjøre det tidlig over helga. Har ikke hørt noe mer. Varen er merket som solgt og h.n spurte ved kjøp etter navn og adresse. H.n hadde satt ned prisen. Svindel eller bare treg? Vet det bare er Mandag ennå men jeg blir litt usikker. Vil ikke mase heller da jeg er redd jeg da ikke får den likevel. Betalte med vipps, mel hvis jeg ikke får det jeg har betalt for så har jeg lært at det var dumt. Anonymkode: c9adc...5ad
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjøpte noe på finn før helga. Selger har enda ikke sendt varen. H.n sa h.n skulle gjøre det tidlig over helga. Har ikke hørt noe mer. Varen er merket som solgt og h.n spurte ved kjøp etter navn og adresse. H.n hadde satt ned prisen. Svindel eller bare treg? Vet det bare er Mandag ennå men jeg blir litt usikker. Vil ikke mase heller da jeg er redd jeg da ikke får den likevel. Betalte med vipps, mel hvis jeg ikke får det jeg har betalt for så har jeg lært at det var dumt. Anonymkode: c9adc...5ad Pust med magen og gi selger litt rom for å handle. Anonymkode: 03478...76e 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Ventet du å få pakken i dag? Anonymkode: d39f1...43f
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ventet du å få pakken i dag? Anonymkode: d39f1...43f Nei. Men begynner å lure på om den kanskje ikke blir sendt. Anonymkode: c9adc...5ad
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni Tidlig over helga er inkludert tirsdag-onsdag i mine øyne. Anonymkode: c8bda...902 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tidlig over helga er inkludert tirsdag-onsdag i mine øyne. Anonymkode: c8bda...902 Ja, da kan det hende den blir sendt i morgen eller Onsdag. Får håpe det. Anonymkode: c9adc...5ad
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Bra du passer på å ikke skrive om det er han eller hun, for da hadde det vært kjempelett å finne ut hvem det er. Anonymkode: 66a09...85c 11 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bra du passer på å ikke skrive om det er han eller hun, for da hadde det vært kjempelett å finne ut hvem det er. Anonymkode: 66a09...85c Anonymkode: bc86b...87e 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Når du velger å betale gjennom vipps før varen blir sendt så legger du nesten opp til å bli svindlet. Bruk nå fiks ferdig gjennom finn.no så slipper du sånt tull 👍 Anonymkode: c4a7c...131 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når du velger å betale gjennom vipps før varen blir sendt så legger du nesten opp til å bli svindlet. Bruk nå fiks ferdig gjennom finn.no så slipper du sånt tull 👍 Anonymkode: c4a7c...131 Ok. Det har gått bra før. Skal gjøre det neste gang. Personen hadde ikke fiks ferdig. Sendte en melding før i dag, men den er ikke åpnet. Så ikke vet jeg. Anonymkode: c9adc...5ad
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni Snublefot62 skrev (4 timer siden): iPhone? Nei. Anonymkode: c9adc...5ad
Ullvott Skrevet 24. juni #13 Skrevet 24. juni Det kan godt hende det er Posten som er treg. Jeg sendte noe via Post i butikk på torsdag, og først i dag (tirsdag) er appen oppdatert med at tingen er til sortering. Jeg synes det er kjipt, da min kjøper på Finn sikkert tror at jeg er en treg selger.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni Ullvott skrev (2 timer siden): Det kan godt hende det er Posten som er treg. Jeg sendte noe via Post i butikk på torsdag, og først i dag (tirsdag) er appen oppdatert med at tingen er til sortering. Jeg synes det er kjipt, da min kjøper på Finn sikkert tror at jeg er en treg selger. Hvis man sender med Liten Norgespakke, så er det ikke sporbar før den ankommer terminalen, så da er det liksom bare sånn det er. Har ikke noe med at posten er treg. Det er betingelsene på denne type pakke Anonymkode: 50b04...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni Fikk svar om at den skulle sendes før helga. Så da får jeg se 😊 Anonymkode: c9adc...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå