AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Dessverre har jeg fått tilbakefall. Og det er helt jævlig. Tror konstant at jeg skal dø. Jeg klarer ikke å være hjemme fordi der er jeg alene. Er føler meg tryggere når det er folk rundt meg og rolig støy. Jeg tilbringer dagene nå mest på campus fordi der er det folk som fortsatt jobber. Det føles så trygt. Etter det går jeg ut å spiser fordi jeg orker ikke tanken på å lage maten selv. Går turer. Men tror likevel jeg skal dø. Kjenner mye trykk i brystet, og skvetter for alt. Føler meg så utrygg. Føler meg så handlingslamma. Fordi det er så mye mer fornuftige ting jeg skulle gjort, men føler meg så handlingslamma. Er dette vanlig? Anonymkode: 2bd94...577
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Når det påvirker dagliglivet ditt så sterkt, så er vel det definisjonen på at du burde søke behandling og at du har et problem. Ønsker deg god bedring. Søk hjelp. Anonymkode: 18aac...f32 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Gå til legen og få hjelp. Anonymkode: 67577...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dessverre har jeg fått tilbakefall. Og det er helt jævlig. Tror konstant at jeg skal dø. Jeg klarer ikke å være hjemme fordi der er jeg alene. Er føler meg tryggere når det er folk rundt meg og rolig støy. Jeg tilbringer dagene nå mest på campus fordi der er det folk som fortsatt jobber. Det føles så trygt. Etter det går jeg ut å spiser fordi jeg orker ikke tanken på å lage maten selv. Går turer. Men tror likevel jeg skal dø. Kjenner mye trykk i brystet, og skvetter for alt. Føler meg så utrygg. Føler meg så handlingslamma. Fordi det er så mye mer fornuftige ting jeg skulle gjort, men føler meg så handlingslamma. Er dette vanlig? Anonymkode: 2bd94...577 Irrasjonell frykt er veldig vondt. Mange kommuner har lavterskel tilbud der man kan få time raskt og trenger ikke henvisning fra lege. Alt det du føler er normalt når man har det. . Sliter selv med irrasjonell frykt gjennom dagen og vil helst ikke være hjemme. Men frykten følger med uansett hvor jeg går så prøver å finne på ting hjemme. Jeg vet hvorfor denne frykten er der men har egentlig ingen grunn til og ha det sånn. Ble verre da overgangsalderen kom og i etterkant. Kanskje du skulle starte og ta en prat med legen. Anonymkode: 714e0...3fd
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni For meg er det selvsagt at dette ikke er vanlig. Men det er mulig å få hjelp, enten oppsøke eller hjelpe seg selv. Hva er du har erfart da du var alene som gjør at du tror du ikke takler livet helt alene? Anonymkode: 26a91...4cc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Nei, det er jo ikke vanlig å være såpass angstsyk at man ikke greier å være alene. Høres ut som du har det veldig vondt nå. Ring legekontoret ditt og forklar hvordan ståa er. ❤️ Anonymkode: 7f1d0...cf4
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Studenthelsetjenesten har kanskje tilbud til deg. Har du sjekket det? Anonymkode: 6e664...055
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Dessverre har jeg fått tilbakefall. Og det er helt jævlig. Tror konstant at jeg skal dø. Jeg klarer ikke å være hjemme fordi der er jeg alene. Er føler meg tryggere når det er folk rundt meg og rolig støy. Jeg tilbringer dagene nå mest på campus fordi der er det folk som fortsatt jobber. Det føles så trygt. Etter det går jeg ut å spiser fordi jeg orker ikke tanken på å lage maten selv. Går turer. Men tror likevel jeg skal dø. Kjenner mye trykk i brystet, og skvetter for alt. Føler meg så utrygg. Føler meg så handlingslamma. Fordi det er så mye mer fornuftige ting jeg skulle gjort, men føler meg så handlingslamma. Er dette vanlig? Anonymkode: 2bd94...577 Slik kan du ikke ha det. Gå og snakk med fastlegen din. Hen er der for å hjelpe. Her trenger du virkelig hjelp. Anonymkode: c89a8...65c
AnonymBruker Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Studenthelsetjenesten har kanskje tilbud til deg. Har du sjekket det? Anonymkode: 6e664...055 Ja! Jeg pleide å gå til studentpresten, men hen har ferie. Og resten av studenthelsetjenesten. Men har likevel vurdert å sende melding til studentpresten, men føler det ikke er helt innenfor heller. Har også prøvd kirkens sos, men jeg føler de har tapt seg. Studentpresten bare har en tilstedeværelse jeg ikke har kjent før og har god kjemi. Ts Anonymkode: 2bd94...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå