AnonymBruker Skrevet 26. juni #21 Skrevet 26. juni Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Men det var avklart med leder. Burde ikke leder da sagt nei eller flyttet opplæringen? En voksen ansatt burde selv forstå at å ta fri på en opplæringsdag kan være et lite smart valg. Leder er ikke ‘barnehagetante’ eller de ansattes mor. En leder forventer at voksne ansatte tar gode valg for seg selv uten at leder må detaljstyre. Og noen kan ta fri på en opplæringsdag. De fikser det helt fint. Og noen er som TS og fikser det dårlig, og i tillegg klager på andre for valg hun/han tok selv. Anonymkode: 60eb5...041 1
Snublefot62 Skrevet 26. juni #22 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En voksen ansatt burde selv forstå at å ta fri på en opplæringsdag kan være et lite smart valg. Leder er ikke ‘barnehagetante’ eller de ansattes mor. En leder forventer at voksne ansatte tar gode valg for seg selv uten at leder må detaljstyre. Og noen kan ta fri på en opplæringsdag. De fikser det helt fint. Og noen er som TS og fikser det dårlig, og i tillegg klager på andre for valg hun/han tok selv. Anonymkode: 60eb5...041 Nei, men leder er faktisk vedkommendes leder og kunne og burde sagt nei om det var åpenbart at dette kunne bli et problem. Om ikke leder forstod at dette ville by på et problem så lurer jeg på hvordan den ansatte skulle forstå det? Jeg snakker med min leder. Det skjer at jeg vil ha fri på dager det ikke passer og jeg får da nei. Det skjer og at sjefen min vil at jeg skal jobbe en dag det ikke passer meg og jeg sier da nei. Jeg driver ikke med spill hvor jeg sier det går bra og deretter blir sur når det ikke gjør det allikevel. Og jeg forventer (og vet) at sjefen min ikke gjør det samme. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #23 Skrevet 26. juni Snublefot62 skrev (10 timer siden): Har du fått betalt for timene ut over de avtalte 8 arbeidstimer? Pleier få det. Ligger på 210-230 timer i måneden, men må passe veldig på, de roter fælt med lønnen. Jeg skal liksom jobbe 163…. Anonymkode: 08a92...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå