AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Ble overført til Nordea, men liker ikke nettbanken! Synes også det er mange gebyrer, men mulig det er det i mange andre banker også? Feks gebyr på 100 kr når avtalegiro ble avvist. Er det vanlig? Savner også informasjon om hvor penger kommer fra, om jeg flytter rundt på mine penger på mine kontoer og merker hva de er, kommer ikke det med. Hvilken bank har du, trekk gjerne frem hva du er fornøyd med! Anonymkode: e89ac...fc5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Nordea. Er ikke kjempefornøyd med nettbanken, men bruker den lite siden jeg har Sbanken i tillegg. Har blitt værende fordi jeg har fått renten ned hver gang jeg har spurt. Gir dem til august, og ser hva de kommer med da. Bør ned på 5,1-tallet. Får vi bedre tilbud annet sted flytter vi sikkert. Anonymkode: 5759f...829
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Byttet til DnB, de har best nettbank Anonymkode: b33d0...861
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Har beholdt Nordea etter flyttingen. Er enig i at det burde gå an å merke overføringer. Har ikke fått gebyr for avvist avtalegiro, det står bare at de forsøker igjen snart. Renta er god 5,1. Anonymkode: f8233...73e
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni For øyeblikket har jeg Penni som dagligbank. Sparekonto for en liten buffer har jeg hos Avida. Boliglån i Husbanken pga at vi har miljøvennlig bolig. Fond til datteren vår hos Nordnet. Sparepengene mine har jeg investert utenom bank. I tillegg har jeg diverse kredittkort fra ulike leverandører til ulik bruk. Anonymkode: fe3e2...c98
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Gikk fra Sbanken da DNB overtok og til Bulder bank og OBOS bank. Bulder har kun app, men den er veldig oversiktlig og grei. OBOS har en greit nettbank/app. Sjekk ut vilkårene som er viktigst for deg. Anonymkode: f3b69...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Haugesund sparebank. Etter de gikk inn i Eika har appen blitt ganske bra. Anonymkode: 08b90...f80
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Gikk fra DnB til Nordea for et par år siden pga rente. DnB har mye bedre teknisk løsning, nettbanken til Nordea er direkte amatørmessig, men bruker den lite da. App’en er dog også noe enkel og kjedelig. Har bedt om tilbud fra flere banker nå, og overraskende nok er DnB foreløpig lavest… på nominell rente da, de er jo gebyrbank nr1 så må kikke nærmere på effektiv rente. Men akkurat nå ligger det mest an til å gå tilbake til DnB, de ga meg 0,25 bedre rente enn Bulder, som var nest best 👀 og med Nordea får jeg ikke rentenedsettelse før slutten av august, bytter jeg skjer det nå. Anonymkode: 862b3...32d
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Jeg var allerede kunde i Nordea pga jeg hadde noen aksjer der, så jeg visste jeg ikke likte Nordea (heller, jeg var heller ikke fan av DB). Mannen min ble passivt med til Nordea. Lånet flyttet vi til Bulder. Veldig fornøyd. Jeg bruker nå OBOS som dagligbank - ganske fornøyd med dem, selv om de selvsagt ikke kan måle seg med SBanken før DNB ødela. Anonymkode: 53f98...a56
newman01 Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Hadde Gjensidige, ble flyttet til Nordea Direct da Nordea kjøpte bankvirksomheten til Gjensidige. Den perioden var grei, for de benyttet nettbanken og appen til Gjensidige med ny drakt. Etter at kundene i Nordea Direct ble tvangsflyttet til Nordea ble jeg irritert, for både nettbanken og appen til Nordea er noe skikkelig drit. BankID meg her og BankID meg der, på absolutt alt som skal betales. Inkludert e-faktura man får hver måned. Det irriterte meg. Og så fjernet de 10 år med oversiktlig transaksjonshistorikk, og lagde 120 usøkbare oppføringer i "arkiv" i stedet. Har nå Bulder til dagligbank og huslån, sparepenger i en kredittbank og fond i Nordnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå