Gå til innhold

Flere som bare må kaste barnas klær grunnet flekker og hull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er bare 3 måneder og all gulpingen som foregår sliter klærne helt ut. De må jo vaskes ofte, og spesielt de tynne sommerklærne får små hull i vaskemaskinen etter mange vask. Har prøvd å vaske det for hånd, men det er så mye styr. Spent på om det blir igjen noe til nr.2 ja.

Så for babyer kan man vel tenke seg at de som videreselger ikke har refluxbarn😅

Anonymkode: d34c8...0b4

Skrevet (endret)

Vi gir de bort. Enten til barnefamilier vi kjenner, eller via facebookgrupper til det formålet. Det er ofte mye bruk igjen om de bare lappes eller stoppes.

Det er bare enkeltplagg som er i god nok stand til å selges.

Endret av SynneD
Skrevet

Eldste er jente, har alltid slitt lite på klær.

Yngste er gutt, må ofte fylle på med klær i samme størrelse til han. Bukser og sokker går det mye av. Har gitt opp at han aldri skal gå med bukser uten hull på knærne. Ofte når buksene bare to, tre ganger i vask før de har hull. 
T-skjorter kjøper jeg i farger der flekker ikke blir veldig synlig. 
Gensere bruker han sjeldent, så de holder seg.

Anonymkode: d52ed...4b0

Skrevet

De som arver etter oss tar gjerne imot klår med hull, og reparerer de. Jeg har også begynt å lappe, da det blir fort hull, spesielt på knærne

Anonymkode: 3efbc...b40

Skrevet

Det jeg har solgt av barneklær var babyklær som ikke ble slitt/flekkete, og enkelte større klær som mine barn har brukt veldig lite. Jeg har to aktive gutter, og har aldri hatt nok klær til overs til å lage slike store klespakker for salg. Det er flekker, hull og tyggemerker på ALT 😄

Anonymkode: 05dee...275

Skrevet

Nå er det bare eldstejenta som sliter ut klærne. Orker rett og slett ikke styre om Vanish ikke tar det, så kaster det. Hun var veldig rolig før, så har aldri hatt det problemet før nå når hun er åtte 😅

Yngste gutten er livredd for å bli skitten så klærne det er rene og pene. 

Anonymkode: 622db...e51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...