AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Menn som klarer å tiltrekke seg damer ganske lett i sammenligning med de 80% der ute sånn som meg og allikevel så klarer de å rote det til. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt historier av menn som dater damer med gode personligheter men allikevel så blir det katastrofer når de blir kjærester. Mens jeg som ønsker å bli sammen med noen får verken muligheten til å bevise at ikke alle menn er sånn som det. Men jeg er desverre ikke frelst med et utseendet eller personlighet som trekker majoriteten av damer. Evig singel mann som har nettopp fylt 43 år. Anonymkode: e5fe4...385 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Hva har du gjort for å forbedre ditt utseende eller personlighet for å øke sjansene hos kvinner? Dersom det er dét det står på. Anonymkode: 55ea1...648 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har du gjort for å forbedre ditt utseende eller personlighet for å øke sjansene hos kvinner? Dersom det er dét det står på. Anonymkode: 55ea1...648 Forbedre personlighet? Er det ikke "vær deg selv" som er det evige rådet kvinner kommer med til menn da? Anonymkode: 4eb2b...3d5 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forbedre personlighet? Er det ikke "vær deg selv" som er det evige rådet kvinner kommer med til menn da? Anonymkode: 4eb2b...3d5 Man kan jo være en god utgave av seg selv. Alene sp7ser jeg buser, promper, napper kjønnshår med pinsett, banner og er egentlig litt ulekker. Med andre folk er jeg presentabel, høflig, velstelt og snill. Anonymkode: 9b76b...ab0 11
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forbedre personlighet? Er det ikke "vær deg selv" som er det evige rådet kvinner kommer med til menn da? Anonymkode: 4eb2b...3d5 Ikke hvis du har en utiltrekkende personlighet og du ønsker å få napp? Anonymkode: 55ea1...648 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Menn som klarer å tiltrekke seg damer ganske lett i sammenligning med de 80% der ute sånn som meg og allikevel så klarer de å rote det til. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt historier av menn som dater damer med gode personligheter men allikevel så blir det katastrofer når de blir kjærester. Mens jeg som ønsker å bli sammen med noen får verken muligheten til å bevise at ikke alle menn er sånn som det. Men jeg er desverre ikke frelst med et utseendet eller personlighet som trekker majoriteten av damer. Evig singel mann som har nettopp fylt 43 år. Anonymkode: e5fe4...385 Hvorfor tror du at du ikke er attraktiv nok til å få deg kjæreste ts? Det er mulig du er mer enn god nok, men at selvbilde ditt hindrer deg i å ta sjansen! Har du hatt kjæreste før? Anonymkode: 35775...8cc 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du at du ikke er attraktiv nok til å få deg kjæreste ts? Det er mulig du er mer enn god nok, men at selvbilde ditt hindrer deg i å ta sjansen! Har du hatt kjæreste før? Anonymkode: 35775...8cc TS her. Jeg har prøvd det meste. Datingsapp, turlag, løpeklubber og andre hobby kurs som er der ute. Har jobb og leilighet. Men jeg merker damer skyr unna meg. Jeg har ikke datet noen på over 15 år og før det så var det kun tilfeldigheter som gjorde at jeg kom i kontakt med det motsatte kjønn. Anonymkode: e5fe4...385 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS her. Jeg har prøvd det meste. Datingsapp, turlag, løpeklubber og andre hobby kurs som er der ute. Har jobb og leilighet. Men jeg merker damer skyr unna meg. Jeg har ikke datet noen på over 15 år og før det så var det kun tilfeldigheter som gjorde at jeg kom i kontakt med det motsatte kjønn. Anonymkode: e5fe4...385 TS her igjen. Jeg skal ikke gi opp, men for hvert år som går og ingenting skjer selv om jeg prøver så mister jeg håp. Anonymkode: e5fe4...385 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni Igjen fra TS. Dette er bare en mening som jeg har formet etter all erfaringene jeg har hatt. Men sånne menn som meg må nesten bli mer enn vanlige dødelige med godt utseendet og status. Vi må nesten melde oss inn i Idol eller bli norgeskjent for å trekke damer. Vi må ha et eller annet spesielt talent. Ellers blir vi ikke interessant. Anonymkode: e5fe4...385
AnonymBruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS her igjen. Jeg skal ikke gi opp, men for hvert år som går og ingenting skjer selv om jeg prøver så mister jeg håp. Anonymkode: e5fe4...385 kanskje prøve coach eller noe? Anonymkode: 669e2...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Husk at det sitter damer der ute og tenker akkurat det samme om seg selv som du gjør nå. Ingen mann vil være kjæreste med meg fordi... etc. Trikset er å bare eksponere deg for mange nok damer til du treffer på en av damene som er litt lik som deg, som kanskje også har mistet litt selvtilliten på det motsatte kjønn og så finner dere ut av det 🙂 Du må bare fortsette å utsette deg for steder med damer, slik du har prøvd før. Plutselig en dag så står hun der og er glad hun endelig fant deg også 🙂 Anonymkode: 97893...1f1 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her. Jeg har prøvd det meste. Datingsapp, turlag, løpeklubber og andre hobby kurs som er der ute. Har jobb og leilighet. Men jeg merker damer skyr unna meg. Jeg har ikke datet noen på over 15 år og før det så var det kun tilfeldigheter som gjorde at jeg kom i kontakt med det motsatte kjønn. Anonymkode: e5fe4...385 Hei igjen ts! Jeg forstår veldig godt at dette er demotiverende og at det svir. Men jeg syns ikke du skal gi opp! Du virker som en fyr som har orden på livet, men jeg tror du trenger å bygge selvbildet ditt opp! Fokuser på deg selv og ikke på andre menn som lykkes. Bygg selvbildet ditt! Du kommer til å treffe noen! Bare ikke gi opp! Og ikke kjør deg fast i et negativ spor med negative tanker. Dette klarer du! Heier på deg kompis! 👏👏 Anonymkode: 35775...8cc 3 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Igjen fra TS. Dette er bare en mening som jeg har formet etter all erfaringene jeg har hatt. Men sånne menn som meg må nesten bli mer enn vanlige dødelige med godt utseendet og status. Vi må nesten melde oss inn i Idol eller bli norgeskjent for å trekke damer. Vi må ha et eller annet spesielt talent. Ellers blir vi ikke interessant. Anonymkode: e5fe4...385 Unnskyld meg. Har du sett deg rundt på det som fins av ektemenn og fedre rundt om i det ganske land? Anonymkode: 97893...1f1 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni Hva med å flytte litt? Til et mindre sted? Det du blir kjent med nye mennesker? Ta ett år her oppe i Nord-Troms f.eks? Anonymkode: 30cc4...b3f
AnonymBruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni Hva mener du med at menn "roter det til" ?? Hva slags verden lever du i? Det krever 2 for å lykkes i et forhold og ikke alle damer viser seg å være partnermateriale når man kommer litt lenger inn i forholdet. Beklager, men innlegget ditt virker veldig sutrete. Det er veldig mange kvinner som har et helt annet syn på ytre egenskaper enn det du og veldig mange single menn går rundt og tror. Men personligheten har mye å si og den kan du faktisk jobbe med. Anonymkode: 2f588...b97 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva med å flytte litt? Til et mindre sted? Det du blir kjent med nye mennesker? Ta ett år her oppe i Nord-Troms f.eks? Anonymkode: 30cc4...b3f Er det ikke i utkantnorge de syter over kvinnemangel fra før av? Fordi jentene som studerer sjelden kommer tilbake til bygda? Virkelig lurt å flytte dit da😂👍 Anonymkode: a5c89...86f 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #17 Skrevet 23. juni Men du roter det jo også til for deg selv. Før du kommer til å bli vurdert kanskje, men det er egentlig ikke annerledes enn at man er som man er, og derfor går det ikke bra. Hvilken garanti har du for at du, som du er, ikke hadde gjort nøyaktig det samme dersom du kom steget lenger? Dette er jo ingen plankekjøring selv om man får sjansen. Man skal passe sammen på så utrolig mange måter at få gjør det, og det er til og med slik det er og må være, så ulike som vi mennesker er. Du får ikke plutselig en mye mer fleksibel og tilpasningsdyktig personlighet selv om en kvinne ville date deg. Du ville nok også "rote til", på den måten at dere ikke klarte å fungere sammen. Eller hun ville det. Fordi det ikke er å rote til når man bare ikke fungerer, man fungere ikke bra nok sammen, eller det er ikke sterke nok følelser fra ene/begge to til å være innstilt på å finne ut av ting, istedenfor å gå videre. Å komme til å date er jo bare enkleste steg egentlig. Å fungere godt sammen krever at veldig mye fungerer. Men ok, første steg må man jo også komme til, og der har du en ting du må konsentrere deg om; Din selvfølelse. Den må du jobbe med, til du faktisk tenker at du er god nok. Det du har gjort så langt har ikke fungert for deg, så nå er det på tide å tenke helt nytt. Selvutvikling! Kanskje er psykolog, eller livsmentor noe du kan gi et forsøk? Kanskje du kan gå på reiki- kurs, prøve kurs i meditasjon, selvutvikling, tantra, hypnose... ja det finnes enormt mange muligheter for å utvikle seg og få bedre fokus i livet. Ingenting er dumt å prøve! Det som er dumt er å fortsette i et spor som ikke har fungert for deg. Å lære er å utvikle seg, og å gå på kurs fører også til å møte mennesker og øving i å kommunisere med andre. Å gli usynlig gjennom livet med så dårlig selvtillit at man ikke våger tiltrekker ikke partnere. Du kan sikkert mye. Er god på mye. Bygg deg selv opp rundt dette, og plei din selvfølelse. Vi kvinner er ikke urimelige, men biologisk søker vi partner som evner å stå opp for seg selv, for oss og for eventuelle barn. Du trenger ikke å være veldig heldig med utseendet for det, for mange kvinner er også helt ordinære, men har skjønne og fine sider du kan bli glad i. Men liste seg rundt i livet og være usynlig gjør deg usynlig, og blir du sinna og bitter synes det i øynene og tilnærmingen din, og skremmer bort kvinner. Vi har liksom radar for indre sinne, for det er farlig for oss kvinner. Vi er ikke slem som avviser menn som er bitre, selv om de er det på grunn av tristhet og avvisninger, vi er bare selvopprettholdende, fordi slikt har det med å slå tilbake på oss. Du trenger ikke å stå i samme spor som du har stått i så langt, men du må tre ut av det. Med hva er ikke viktig. Prøv ulikt! Utfordre deg selv. Du er helt sikkert like bra som mange menn som har partner. Du nå bare oppdage det selv, og tro på det. Da kan andre tro på det også. Anonymkode: d16e7...2ba 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #18 Skrevet 23. juni Problemet er at du tror du må "sjekke opp". Om det er du som stod bak løpe-gruppe-tråden så går jo ethvert tips om å snakke naturlig med kvinner, og la ting utvikle seg, føle på stemningen og interessen, og alt det der, rett over hodet ditt. Du roter det jo slik sett mer til enn de som faktisk kommer litt videre før de negative sidene blir tydelige. Anonymkode: d97eb...6c4 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #19 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk at det sitter damer der ute og tenker akkurat det samme om seg selv som du gjør nå. Ingen mann vil være kjæreste med meg fordi... etc. Trikset er å bare eksponere deg for mange nok damer til du treffer på en av damene som er litt lik som deg, som kanskje også har mistet litt selvtilliten på det motsatte kjønn og så finner dere ut av det 🙂 Du må bare fortsette å utsette deg for steder med damer, slik du har prøvd før. Plutselig en dag så står hun der og er glad hun endelig fant deg også 🙂 Anonymkode: 97893...1f1 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei igjen ts! Jeg forstår veldig godt at dette er demotiverende og at det svir. Men jeg syns ikke du skal gi opp! Du virker som en fyr som har orden på livet, men jeg tror du trenger å bygge selvbildet ditt opp! Fokuser på deg selv og ikke på andre menn som lykkes. Bygg selvbildet ditt! Du kommer til å treffe noen! Bare ikke gi opp! Og ikke kjør deg fast i et negativ spor med negative tanker. Dette klarer du! Heier på deg kompis! 👏👏 Anonymkode: 35775...8cc Takk takk for oppmuntringen! Jeg trenger den til veien videre 😊 Anonymkode: e5fe4...385 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #20 Skrevet 23. juni Jeg har en kamerat som som ikke er den kjekkeste eller best kledde. Han har heller ikke noe status yrke. Er heller ikke kjendis. Men han har alltid sjans på damene. Og alle, både kvinner og menn ønsker å være vennen hans. Han er alltid positiv og morsom, og har lett for å snakke med folk. Folk liker det. Kan du begynne med å si positive ting til deg selv. Og skryte av deg selv. Flere ganger om dagen. Alt du føler du fortjener skryt for. Om det er å rydde i garasjen, vaske huset eller lage deg selv en god middag. Og så begynne å date deg selv. Sørg for at du har det fint rundt deg. At du kler deg fint. At du er fin på håret. Stell deg selv. Selv om du er alene. Du gjør det for DEG. Tror dette kan ha virkning etter hvert. Hvis du har det bedre med deg selv og føler du fortjener det så vil du tiltrekke deg andre. Og det med at 80% av menn ikke har sjans på damene er bare tull. Jeg har gått mye rundt på dagtid i en stor by i det siste. Og det er mange par der ute. Norge og verden hadde ikke gått rundt om kun 20% av mennene hadde sjans og formerte seg. Og de færreste ser ut som Brad Pitt men likevel har jo alle noen. De færreste er jo faktisk single i de forskjellige vennegjengene og i familien og bekjente. Er de single så er det jo alltid bare forbigående. Men man må være positiv, hyggelig og snill. Og hvis du prøver deg på å smile og snakke til noen for å bli kjent og de ikke gir en god respons. Så tar du deg ikke nær av det, du bare går videre uten å mase videre. Hvis ikke blir du den kreapy needy fyren som ingen liker. Det handler uansett ikke om deg at de ikke er interessert. Du bare går videre uten å gruble på det. Anonymkode: 6dea8...85f 7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå