AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Dere som har kjøpt brukt bolig der sameiet bruker viscenario. Hvor lang tid tok det før dere fikk tilgang? Måtte dere be selger/megler overføre den til dere, eller ble dette fikset automatisk av selger/megler? Føler meg litt på bar bakke. Vet ikke hvem jeg skal kontakte hvis jeg ikke får tilgangen snart. Anonymkode: 49fae...0bb
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Hva svarte megler da du spurte da? Anonymkode: 0ba4f...f4b
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva svarte megler da du spurte da? Anonymkode: 0ba4f...f4b Megleren er rimelig spesiell, og ting tar ofte litt lang tid med denne personen 😅 Kjenner megleren har stresset meg litt i denne prosessen. Er derfor jeg ville høre med andre hva/hvordan prosessen var for dem. Kan også forhøre meg med leder i sameiet slik en over foreslo. Anonymkode: 49fae...0bb
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni I borettslag er er det i hvert fall styret som ordner tilgang til lignende tjenester, så send lederen en SMS så ordner det seg nok raskt, Anonymkode: 5244f...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå