AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Antar du er rundt 40, basert på stilen. Det ser veldig millenial ut. Hadde kanskje hatt bittelitt lengre skjørt i den alderen. Anonymkode: 92b3b...210 3 1
Daria Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Det kommer jo an på hva dere skal og hva slags inntrykk du vil gi - og så er det jo er helt annet spørsmål om det er et antrekk som kler deg. På min runde, kortbeinte 40+-kropp er den kjolen egnet til lite annet enn å være et skrekkens eksempel... 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni Kjolen gir meg litt sånn underkjole-vibber. Anonymkode: 92b3b...210 1
mereo Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Det kommer helt an på hva planen for daten er og om det er kledelig på deg. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Kjører du uten truse i den kjolen så er det bankers. Anonymkode: 86ae9...e74
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Jeg synes det ser ut som et fint date antrekk, men kommer selvsagt ann på hva dere skal. Café, bar, vanlig restaurant osv kjør på. Jeg liker at antrekket ikke virker for pyntet men litt sånn laid back ut. Noe jeg pleier å gå for viss ikke jeg skal på et fancy sted som krever litt mer pyntet stil. Dette fokuset til så mange på alderen din osv. Ikke bry deg om det. Anonymkode: a65d6...b3d 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni Jeg er 30 år og kunne fint hatt på meg noe sånt! Anonymkode: ea967...af0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Jeg synes det er for «avkledd» og ser litt billig ut. Litt mer et antrekk for stranda enn for en date. Tynn lårkort bomullskjole passer ikke ute på byen etter min mening. Foreslår heller et stoff med litt mer struktur, slik som lin eller vevd bomull. Og så hater jeg jeansjakker, men det er nok bare meg… Anonymkode: 7dbb5...5fe 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni Det kommer an på hva slags date man skal på og hvordan antrekket sitter på DIN kropp. Anonymkode: 569ae...411
AnonymBruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni Bare tenk over hvor dere skal… med så kort kjole vil du f.eks. ikke sitte på bakken i parken.. eller på en offentlig benk.. eller noe sted egentlig.. så hvis dere skal stå hele daten, et sted det ikke blåser så er det jo kjempe fint! Anonymkode: 6cdd7...3db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå