AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Hvis en mann ser på kroppen til en dame, feks i bikini, måler henne litt opp og ned og har et litt sleskete smil... betyr det at han liker det han ser, eller kan det være at han tenker at hun feks er tjukk og at han er hånlig? Anonymkode: 67ad2...6fe
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Det betyr at han er kannibal og tenker på middag. Seriøst? Anonymkode: 00f24...dc2 8 9
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Det betyr han har ser på kvinnen som et objekt. Den typen mann som en ikke bør menge seg med. Anonymkode: 0ab07...001 6 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det betyr at han er kannibal og tenker på middag. Seriøst? Anonymkode: 00f24...dc2 Jeg er seriøs. Jeg skjønner at konteksten virker uklar, men jeg har hele veien tenkt at dette er en fyr som er hånlig og dømmer hvordan jeg har sett ut. For han har alltid vært slem mot meg. Men etter at det har skjedd en del andre ting, så begynner jeg å lure på om han har seksualisert meg. Og relasjonen mellom oss er ikke sånn at det burde ha skjedd. Så jeg lurer oppriktig. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Hva tror su selv de betyr? Som sagt så har jeg vært helt sikker på at han har sett på meg og tenkt "herregud så tjukk, haha" typ... Men som forklart over her så har jeg begynt å se disse opplevelsene i et nytt lys etter at hab har gjort noe som er mer seksuelt. Vi er i familie, så dette burde aldri ha skjedd. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det betyr han har ser på kvinnen som et objekt. Den typen mann som en ikke bør menge seg med. Anonymkode: 0ab07...001 Uff. Jeg vet at han er sånn. Men jeg kunne aldri ha gjetta at han kunne sett på meg sånn. Blir kvalm av å tenke på det. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som sagt så har jeg vært helt sikker på at han har sett på meg og tenkt "herregud så tjukk, haha" typ... Men som forklart over her så har jeg begynt å se disse opplevelsene i et nytt lys etter at hab har gjort noe som er mer seksuelt. Vi er i familie, så dette burde aldri ha skjedd. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uff. Jeg vet at han er sånn. Men jeg kunne aldri ha gjetta at han kunne sett på meg sånn. Blir kvalm av å tenke på det. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe Mange menn liker kvinner med 'kjøtt på beina'. Men at han er familie, gjør det direkte avskyelig. Du kan oute han. Du kan unngå å være der han er. Det er mye du kan gjøre for å unngå han også. Anonymkode: 0ab07...001 1
Phoenix Heart Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som sagt så har jeg vært helt sikker på at han har sett på meg og tenkt "herregud så tjukk, haha" typ... Men som forklart over her så har jeg begynt å se disse opplevelsene i et nytt lys etter at hab har gjort noe som er mer seksuelt. Vi er i familie, så dette burde aldri ha skjedd. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe Oj, da. Det er jo creepy. Håper du kan prate med noen om dette som du stoler på,. Og han må få vite at dette er så langt fra greit som det kan komme. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mange menn liker kvinner med 'kjøtt på beina'. Men at han er familie, gjør det direkte avskyelig. Du kan oute han. Du kan unngå å være der han er. Det er mye du kan gjøre for å unngå han også. Anonymkode: 0ab07...001 Jeg har blitt så manipulert gjennom årene at jeg ikke har skjønt hva som har skjedd. Eller stolt på min egen magefølelse. Jeg har kuttet han ut av livet mitt nå og da behynner hjernen å prosessere ting på nytt og jeg ser ting litt annerledes. Jeg har 100% trodd at han bare har vært hånlig mot meg. Men han har også likt å trykke meg ned. Så ja... litt mye å ta innover seg. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Phoenix Heart skrev (8 minutter siden): Oj, da. Det er jo creepy. Håper du kan prate med noen om dette som du stoler på,. Og han må få vite at dette er så langt fra greit som det kan komme. Ja.. Jeg har gjort det, og da fått høre at han har vært en sånn hele livet. Men jeg har ikke sett det fordi han har stått meg nær. Jeg har kutta han ut og kommer ikke til å snakke med han igjen. Jeg har outa han én gang foran andre når han tok på meg. Mer enn det orker jeg ikke per nå.. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe 2
Phoenix Heart Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja.. Jeg har gjort det, og da fått høre at han har vært en sånn hele livet. Men jeg har ikke sett det fordi han har stått meg nær. Jeg har kutta han ut og kommer ikke til å snakke med han igjen. Jeg har outa han én gang foran andre når han tok på meg. Mer enn det orker jeg ikke per nå.. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe Bra, slike er ingenting å ha i livet sitt. 1
Erfarenmann Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): måler henne litt opp og ned og har et litt sleskete smil dette må være en scene fra en billig B-film, eller en dårlig reklame fra 80-tallet
Carrot Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni Det bety ar han er en slesk fyr du ikke vil involvere deg med.. 🤦♀️en som ikke kan flørte og som bare er ekkel 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni Det betyr at han er en ekkel gris som ser på deg kun som et objekt. Bra du har tatt avstand og kuttet personen ut. Kun da kan vi heale fra det som har skjedd. Jeg snakker av erfaring. Har hatt flere mannlige familiemedlemmer som har drevet med voldtekt av meg som barn og ungdom. De kan også si sånn "se hvor dum du ser ut". "Ta den av, du ser ikke ut". "Du ser ut som en klovn". Det er noe i veien med de. De vil deg vondt. Det handler om makt og kontroll. Jo mere de trykker deg ned, jo mere blir du. Det er en taktikk bak det hele. Ta avstand til den mannen og alle som støtter han/snakker for han. I midt tilfelle måtte jeg kutte ut alle jeg var i slekt med. Beste beslutningen jeg har tatt. Anonymkode: 09de3...9c3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det betyr han har ser på kvinnen som et objekt. Den typen mann som en ikke bør menge seg med. Anonymkode: 0ab07...001 Typisk svar fra en kvinne i 2025. Anonymkode: 39199...39a 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #17 Skrevet 23. juni Hva betyr det når en kvinne ser på deg, for å så se til siden, for å så se på deg igjen uten å smile? Hm. Hadde det bare vært et språk, disse blikkene - men slik er det ikke. Anonymkode: 106e9...10b
AnonymBruker Skrevet 23. juni #18 Skrevet 23. juni Mener du at denne mannen er i kjødelig familie med deg? Altså ikke en inngiftet onkel eller noe slikt? I så fall er det utrolig ekkel oppførsel. Incest er ulovlig. Og søskenbarnekteskap er ikke lenger tillatt heller. Anonymkode: 04830...62f
AnonymBruker Skrevet 23. juni #19 Skrevet 23. juni Det du beskriver kan passe til å både studere noen på en seksuell måte og like det man ser,men også til å studere noen man synes ser tjukk ut på en hånlig måte. Helt umulig for oss å vite egentlig. Eventuelt kan han være tiltrukket, samtidig som han synes du egentlig ikke er bra eller tynn nok, så han må trykke deg ned. Hva slags kropp du har og hva slags personlighet han har vil mest sannsynlig gi deg svaret. Anonymkode: 522a1...d21
AnonymBruker Skrevet 23. juni #20 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det betyr at han er en ekkel gris som ser på deg kun som et objekt. Bra du har tatt avstand og kuttet personen ut. Kun da kan vi heale fra det som har skjedd. Jeg snakker av erfaring. Har hatt flere mannlige familiemedlemmer som har drevet med voldtekt av meg som barn og ungdom. De kan også si sånn "se hvor dum du ser ut". "Ta den av, du ser ikke ut". "Du ser ut som en klovn". Det er noe i veien med de. De vil deg vondt. Det handler om makt og kontroll. Jo mere de trykker deg ned, jo mere blir du. Det er en taktikk bak det hele. Ta avstand til den mannen og alle som støtter han/snakker for han. I midt tilfelle måtte jeg kutte ut alle jeg var i slekt med. Beste beslutningen jeg har tatt. Anonymkode: 09de3...9c3 Kjenner meg igjen i dette.. Denne mannen har ikke sagt så mye med apenbare ord, men med blikk, hånlig flir, silent treatment, himling med øynene, dømmende blikk. Pluss mye mer. Man føler seg til slutt som en ubetydelig liten dritt. Jeg har sett på det som ondskapsfullt og slemt i alle år.. Men etter han tok på meg så snudde det liksom opp ned på alt. Har kuttet ut han og alle hans nærmeste. Ts Anonymkode: 67ad2...6fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå