Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hvor tidlig kan man/har dere merket noen symptomer på graviditet? Og hva kjente dere da? Jeg er bare 6DPO, og tror jeg er delulu 🤯 skjønner at det mest sannsynlig ikke kan være det, men håper så fælt også.. kjennes likt ut som sist jeg var gravid, men begge gangene endte med spontanabort. 

For de spesielt interesserte kjenner jeg på brennende følelse i underlivet, trøtt men sover dårlig/våkner tidlig, litt kvalm når jeg er sulten, og humør som er enda mer ustabilt enn vanlig 😅 

Takk for alle svar, og som sagt er jeg klar over at det mest sannsynlig er andre årsaker til «symptomene» mine. 

Anonymkode: 8aed1...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette er nok bare vil føle gravid symptomer;) alt for tidlig å kjenne noe nå 

Skrevet (endret)

Jeg begynte å kjenne noe rundt 6dpo, og det er ikke innbilning. Har vært gravid 2 ganger før, og merket blant annet at jeg plustelig kjente en lukt jeg bare har kjent før som gravid. Merkelig tegn, men også ikke til å ta feil av for meg 

Endret av GBAA
  • Hjerte 1
Skrevet
GBAA skrev (2 timer siden):

Jeg begynte å kjenne noe rundt 6dpo, og det er ikke innbilning. Har vært gravid 2 ganger før, og merket blant annet at jeg plustelig kjente en lukt jeg bare har kjent før som gravid. Merkelig tegn, men også ikke til å ta feil av for meg 

Ja du var gravid da..men ikke 6 dpo...dette er alt for tidlig. Du får symptomer etter eggløsning,men ikke hgc symptom 6 dpo ( om du fikk positiv test da hadde du nok eggløsning tidligere)

AnonymBruker
Skrevet

Man får nøyaktig de samme symptomene ved progesteronstigning, som ved tidlig graviditet. Rundt dag 6-10 er det ikke så uvanlig å få en ny østrogen stigning samtidig, som forsterker symptomene. Så det er ikke rart man blir delulu og gal i hodet mens man prøver. Har følt meg gravid nesten hver eneste syklus. 😛

Anonymkode: 24ddb...e80

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket en rar lukt rundt 8-9 dpo. Fikk positiv test kvelden 11 dpo. Kan ha vært tilfeldig 🤷‍♀️

Anonymkode: d4b7c...90b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk positiv test i dag, 11 dpo. Jeg har ømme bryster (men det har jeg alltid før mens) og begynte i går og kjenne meg småkvalm/uvel + trøtt. Tok en test i dag for å ta knekken på det jeg trodde var begynnelsen på «et innbilt svangerskap», men neida. Murrer også en del i magen, som ved mens. 

Anonymkode: 2d998...86e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...