Gå til innhold

Damer, hvor lenge gidder dere å vente på match

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på en app. For å være litt uspesifikk, la oss si jeg er 45+ (mann) 

Jeg har hittil ikke betalt, for jeg har vært der litt halvhjertet. Jeg ser det har kommet inn mange likes men har ikke sett hvem det er. Siden Jeg har sveipet gjennom alt og ikke får opp flere profiler lenger, har jeg regnet med at det bare er utenlands  thai-damer og andre uaktuelle.  Har ikke følt meg klar for dating, så jeg har latt det ligge. 

Nå klarte jeg ikke å styre meg, så jeg betalte. Finner ut at enkelte av disse damene som har likt meg er virkelig flotte damer. Men disse like's har ligget der en stund. Så hvordan er det? Gidder dere å svare menn som kommer lenge etterpå og matcher tilbake eller gir det en følelse av å være sist i bunken? 

Lurer på hva jeg gjør med dette. Er egentlig ikke klar for dating, men føler også jeg går glipp ev potensiell mulighet hvis jeg lar dette fare.  Et luksusproblem, egentlig. 

Anonymkode: 4d2a4...d2a

Skrevet

Kan være de har fått annen match og dater/er på vei inn i et forhold, eller det kan være de fremdeles er på leting og du er like aktuell. Den som intet våger, intet vinner. 

Anonymkode: 58893...ab9

Skrevet

Jeg sitter ikke å venter på match. Sveiper når det passer meg, og reflekterer lite over når en match kommer i forhold til når jeg sveipet. Så lenge man er aktiv på appen er man fortsatt åpen for nye matcher tenker jeg.

Men du, om noe virker litt for bra så er det gjerne det... Finnes en god del falske profiler, så vær varsom.

Anonymkode: 96642...f8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg sitter ikke å venter på match. Sveiper når det passer meg, og reflekterer lite over når en match kommer i forhold til når jeg sveipet. Så lenge man er aktiv på appen er man fortsatt åpen for nye matcher tenker jeg.

Men du, om noe virker litt for bra så er det gjerne det... Finnes en god del falske profiler, så vær varsom.

Anonymkode: 96642...f8e

Takk. Ja. Nei har de gått videre så har de gått videre. My loss! Men jeg har ikke følt for å date ennå. 

Jeg vet disse jeg tenker på er ekte. Hun ene har jeg matchet med før på en annen app for over et år siden, men det fadet ut fordi jeg var treg til å svare og litt kjedelig i chatten. Jeg var i samme situasjon da som nå, så det er jo litt ironisk.  

Hadde ikke tenkt å drive med noe dating før til høsten tidligst. Men det er vel urealistisk å la dem ligge og vente så lenge. 

Anonymkode: 4d2a4...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...