Karina8585 Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Trenger litt innspill. Har truffet en i et par måneder, møttes en del ganger og har avtale om å møtes denne uken. Problemet er at det kan gå dager uten meldinger mellom hvert treff. Er det normalt? Han har sagt at han liker meg, men vil ta det rolig pga diverse. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Hva finner dere på når dere treffes? Personlig liker ikke jeg heller at det blir for intenst. Men stol på magefølelsen din. Anonymkode: b46cb...58d 1
Karina8585 Skrevet 23. juni Forfatter #3 Skrevet 23. juni Vi har gått på tur, spist lunsj, kaffe etc. Har det veldig hyggelig når vi er sammen, men lite kontakt mellom treffene.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Treffes dere aldri ettermiddag/kveld? Anonymkode: db318...925 1
Karina8585 Skrevet 23. juni Forfatter #5 Skrevet 23. juni Mest på dagen, men møttes på ettermiddag også.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Er dere intim? Hvis ikke er han sikkert lei av det ikke er noe fremgang? Anonymkode: 7be7a...b38
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Karina8585 skrev (8 timer siden): Vi har vært det en gang. Har dere hatt sex en gang, er det det du mener med dette? Når var i såfall dette? Har dere ikke lyst på mer? Generelt så må du gi mer informasjon, om folk skal gi skikkelige svar. Om du kommuniserer så avstumpet med han, så er kommunikasjonen nok svaret på laber progresjon Anonymkode: b46cb...58d 3 3
Karina8585 Skrevet 25. juni Forfatter #9 Skrevet 25. juni Ja, men siden vi begge har barn er det litt vanskelig å møtes hjemme hos hverandre, det er grunnen til at det har blitt flest treff ute….
AnonymBruker Skrevet 25. juni #10 Skrevet 25. juni Hadde reagert negativt om man ikke snappet eller sendte meld daglig. Anonymkode: 69581...632 2
Ny Bruker Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni Forst[r jeg riktig at du er 40 år? Og han er kanskje enda eldre? Da er det helt normalt at begge har jobb og barn og et liv utenom og ikke er vant til å melde så ofte. Prøve heller å avtale neste møte mens dere avslutter det forrige. Da har dere en plan og trenger ikke så mye kontakt i mellomtiden.
AnonymBruker Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni Karina8585 skrev (På 23.6.2025 den 12.00): Mest på dagen, men møttes på ettermiddag også. Jobber han ikke? Aldri kveld? Sikker på at han er singel da? Anonymkode: db318...925 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni Jeg er også 40 , men forventer å høre fra han jeg dater hver dag altså , er noe med å vise at man tenker på hverandre. Det tar ikke lange tiden . Anonymkode: beae3...b52 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni Jeg har datet en mann i 4 mnd nå og vi snapper sammen hver dag:) Vi er begge i jobb og har barn. Vi sender både morgen mld og natta mld og vi snapper sporadisk igjennom dagen når vi har tid:) Jeg er 41 og han er 47. Hadde jeg ikke hørt noe fra han på noen dager så hadde jeg begynt å lure å tenkt at han ikke er så interessert. Er man i interessert i noen så tar man seg den tiden til å ta kontakt i løpet av dagen. Min mening i alle fall. Man er ikke for opptatt til å gi lyd fra seg til en person man liker og dater.. Anonymkode: ec178...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har datet en mann i 4 mnd nå og vi snapper sammen hver dag:) Vi er begge i jobb og har barn. Vi sender både morgen mld og natta mld og vi snapper sporadisk igjennom dagen når vi har tid:) Jeg er 41 og han er 47. Hadde jeg ikke hørt noe fra han på noen dager så hadde jeg begynt å lure å tenkt at han ikke er så interessert. Er man i interessert i noen så tar man seg den tiden til å ta kontakt i løpet av dagen. Min mening i alle fall. Man er ikke for opptatt til å gi lyd fra seg til en person man liker og dater.. Anonymkode: ec178...f8d Skulle tro at en mann på snart femti har viktigere ting å gjøre enn å snappe med kjæresten gjennom det som skulle ha vært en arbeidsdag. Høres en tanke useriøs og umoden ut. Anonymkode: eec65...861 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni Karina8585 skrev (På 23.6.2025 den 11.50): Trenger litt innspill. Har truffet en i et par måneder, møttes en del ganger og har avtale om å møtes denne uken. Problemet er at det kan gå dager uten meldinger mellom hvert treff. Er det normalt? Han har sagt at han liker meg, men vil ta det rolig pga diverse. Hva tenker dere? Ja, det er helt normalt. Anonymkode: eec65...861 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skulle tro at en mann på snart femti har viktigere ting å gjøre enn å snappe med kjæresten gjennom det som skulle ha vært en arbeidsdag. Høres en tanke useriøs og umoden ut. Anonymkode: eec65...861 Jeg skreiv sporadisk gjennom dagen når vi har tid. Du aner da ingenting om hva slags jobber vi har og hvor mye eller lite tid man har til andre ting igjennom arbeidsdagen. Anonymkode: ec178...f8d 3
Fjompenisse Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle tro at en mann på snart femti har viktigere ting å gjøre enn å snappe med kjæresten gjennom det som skulle ha vært en arbeidsdag. Høres en tanke useriøs og umoden ut. Anonymkode: eec65...861 Ja det skulle man kanskje tro. Dog, når man har rundet 50, så trenger man ikke å bry seg om hva andre mener er useriøst og umodent. Det er deilig! Snapper mye hver dag med hun jeg treffer. En dag uten noe kontakt er ikke noe for oss. 1 2
Hensatt Skrevet 26. juni #19 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde reagert negativt om man ikke snappet eller sendte meld daglig. Anonymkode: 69581...632 Ikke alle lever livet sitt på telefonen. Ei heller har alle snap, insta, facebook osv.
Rotemor Skrevet 26. juni #20 Skrevet 26. juni Selv er jeg ikke så glad i mye sms, Snap etc. Jeg synes det er slitsomt å blir «presset» til å svare. Det er nok aktivitet på mobilen som det er med mail og andre mer relevante meldinger. Det kan være så enkelt som at han liker å møtes fremfor å skrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå