Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt mellom 1 og 5 er ghostekandidater.

1. Mye mindre pen enn på bildene. Utelukket å møtes igjen, uaktuelt å ha ONS med. Vil helst avbryte ASAP.

2. Mindre pen enn på bildene. Utelukket å møtes igjen. En tøm-og-røm er aktuelt her og nå, hvis det kan skje uten at det tar timevis å komme dit.

3. Fortsatt litt nedtur utseendemessig, sexen avgjør om det blir mer enn én date. Og hvis det ikke blir noe i kveld, skal det være bankers med sex neste gang. Men uansett ikke noe varig, kun for et par puletreff. Åpenbar ghostekandidat deretter.

4. Greit, ikke flaut å treffe kjente, men selvsagt ikke kjæresteemne. Kan bli FF, men det kommer litt an på om hun blir masete og hvordan hun knuller. Kan vare litt, helt uforpliktende, hvis ikke noe mer dukker opp.

5. Dette begynner å bli noe, faktisk ganske søt. Hvordan hun puler, hvor kåt hun er og hvordan hun snakker og oppfører seg, avgjør om dette blir noe som kan utvikle seg. Kan godt hilse på gutta, men ikke introduseres som "kjæreste". 

Deretter fra 6 til 10.

Anonymkode: 8eaa3...53d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På grunn av tittelen din, vil dette emnet bli stengt snart.

Jeg synes du burde jobbe på dine sosiale antenner og vise mer respekt for kvinner. Hvis du begynner å kategorisere folk på denne måten så er du etter min mening antisosial.

Endret av Q2012
  • Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange tråder her inne der kvinner lurer på hvorfor mannen mister interessen, ghoster etc. Dette var et forsøk på å forklare hvorfor slikt skjer.

Flere forutsetter at mannen de har kontakt med faktisk er interessert i dem. Det er veldig ofte en misforståelse. Svært, svært mange menn er interessert i bruke (noe) tid på dialogen, for å få dem til sengs. For å oppnå det sier man ting som man vet fungerer, i hvert fall ganske ofte. 

Første etappe er å avtale date. Deretter inntreffer trinn 1 - 5 etc., som beskrevet. Noen ganger er man helt oppe på 5 eller mer, og da oppstår en annen dynamikk. Men i de andre tilfellene..? Det burde ikke være en overraskelse at man kan tenke at "dette er en person jeg ikke vil ha noe forhold med, men et knull eller to går an".

Dessuten: Du blander sammen min observasjon av hvordan dette fungerer, med hvem jeg er som person. Jeg har ikke sagt at jeg selv tenker som dette, jeg har kun beskrevet en virkelighet slik jeg observerer at den er. Likevel snakker du om mine "sosiale antenner". 

Anonymkode: 8eaa3...53d

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...