AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:30 #1 Skrevet mandag kl 07:30 Føler innimellom at sexlysten min minner om en mann sin sexlyst. Kan våkne opp å føle meg kåt og dette er vel mest vanlig hos menn? Blir sjelden mett og ønsker bare mer. Kunne gjerne hatt sex flere ganger for dagen. Mens i andre perioder føler jeg ikke særlig på det. Anonymkode: c42f9...9b9
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:36 #2 Skrevet mandag kl 07:36 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Føler innimellom at sexlysten min minner om en mann sin sexlyst. Kan våkne opp å føle meg kåt og dette er vel mest vanlig hos menn? Blir sjelden mett og ønsker bare mer. Kunne gjerne hatt sex flere ganger for dagen. Mens i andre perioder føler jeg ikke særlig på det. Anonymkode: c42f9...9b9 Det er vel helt normalt..? Har vært kåt på morgenen hele mitt aktive liv jeg 😊 Anonymkode: 4b794...f71 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:17 #3 Skrevet mandag kl 08:17 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er vel helt normalt..? Har vært kåt på morgenen hele mitt aktive liv jeg 😊 Anonymkode: 4b794...f71 Har det travelt på morgenen, så det blir vibratoren på meg. Ferdig etter 2 minutter! Anonymkode: dc8df...39d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:22 #4 Skrevet mandag kl 08:22 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Føler innimellom at sexlysten min minner om en mann sin sexlyst. Kan våkne opp å føle meg kåt og dette er vel mest vanlig hos menn? Blir sjelden mett og ønsker bare mer. Kunne gjerne hatt sex flere ganger for dagen. Mens i andre perioder føler jeg ikke særlig på det. Anonymkode: c42f9...9b9 Skjønner hva du mener med at kanskje menn oftere er det, men det skjer her også i perioder. Til mannens store glede 😂 men ja, jeg er også umettelig i perioder. Særlig rundt eggløsning.. andre perioder er det null sexlyst. Tror det meste er normalt Anonymkode: b8d66...d38 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:00 #6 Skrevet mandag kl 09:00 Bare ved eggløsning. Men er ofte kåt gjennom dagen ellers Anonymkode: 5e107...5ec
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:36 #7 Skrevet mandag kl 09:36 Ja, absolutt. Kåt hele tiden, er sulten på mer etter sex med mannen. Anonymkode: df9c5...39f
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:38 #8 Skrevet mandag kl 09:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, absolutt. Kåt hele tiden, er sulten på mer etter sex med mannen. Anonymkode: df9c5...39f Hva gjør du med det, fullfører du med leketøy da eller? Anonymkode: dc8df...39d
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:59 #9 Skrevet mandag kl 10:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør du med det, fullfører du med leketøy da eller? Anonymkode: dc8df...39d Er ikke noe å fullføre sånn sett, får vaginal orgasme sammen med mannen min (første gang jeg har opplevd med en partner), i tillegg fingrer og slikker han meg. Jeg har altså ingenting å klage på. Tror rett og slett at både mannen og sexen er så sinnsykt deilig at jeg craver han hele tiden. Noen ganger har jeg tatt en ekstra orgasme etterpå på egenhånd, det er nedtur. Mannen vet at jeg er sulten på han, så det skjer at han gir meg en runde med munnen eller fingrene en liten halvtime etterpå. Men det tar bare noen timer så vil jeg gjerne tre meg nedpå i 5 minutter om vi har anledning til det. Jeg har hatt et levende og friskt sexliv med tidligere partnere også, men dette vi har, det er next level 🤩🤩 Anonymkode: df9c5...39f
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:03 #10 Skrevet mandag kl 11:03 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke noe å fullføre sånn sett, får vaginal orgasme sammen med mannen min (første gang jeg har opplevd med en partner), i tillegg fingrer og slikker han meg. Jeg har altså ingenting å klage på. Tror rett og slett at både mannen og sexen er så sinnsykt deilig at jeg craver han hele tiden. Noen ganger har jeg tatt en ekstra orgasme etterpå på egenhånd, det er nedtur. Mannen vet at jeg er sulten på han, så det skjer at han gir meg en runde med munnen eller fingrene en liten halvtime etterpå. Men det tar bare noen timer så vil jeg gjerne tre meg nedpå i 5 minutter om vi har anledning til det. Jeg har hatt et levende og friskt sexliv med tidligere partnere også, men dette vi har, det er next level 🤩🤩 Anonymkode: df9c5...39f Heldig mann! Anonymkode: 6d419...57a 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:08 #11 Skrevet mandag kl 11:08 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Heldig mann! Anonymkode: 6d419...57a Jeg er heldig 🤩 Sammen i fire år og han stiller fortsatt opp 🥰 Anonymkode: df9c5...39f
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:07 #12 Skrevet mandag kl 12:07 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Heldig mann! Anonymkode: 6d419...57a Vet ikke jeg. Hadde måttet gå og være super bekymra for at hun skulle finne seg en ung superfole i tillegg hele tiden.. så nei, en slik sex-Queen hadde ikke passet for meg. Anonymkode: dc8df...39d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:10 #13 Skrevet mandag kl 12:10 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke jeg. Hadde måttet gå og være super bekymra for at hun skulle finne seg en ung superfole i tillegg hele tiden.. så nei, en slik sex-Queen hadde ikke passet for meg. Anonymkode: dc8df...39d Sex-Queen? 😂 Litt av et uttrykk...Hun uttrykker at det er mannen hun har lyst på som gjør at det blir slik. Betyr ikke at hun har lyst på alle andre.... Anonymkode: 6d419...57a 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:14 #14 Skrevet mandag kl 12:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sex-Queen? 😂 Litt av et uttrykk...Hun uttrykker at det er mannen hun har lyst på som gjør at det blir slik. Betyr ikke at hun har lyst på alle andre.... Anonymkode: 6d419...57a ..men hun sa hun var kåt hele tiden, som alle hankatter er det lett for andre å "lukte" slikt. Anonymkode: dc8df...39d
Sander33 Skrevet mandag kl 12:18 #15 Skrevet mandag kl 12:18 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vet ikke jeg. Hadde måttet gå og være super bekymra for at hun skulle finne seg en ung superfole i tillegg hele tiden.. så nei, en slik sex-Queen hadde ikke passet for meg. Anonymkode: dc8df...39d Hvorfor skulle en mann finne seg en ny ung superfole om sexen var sinnsykt god med sin partner????🤔 Det holder med ei dame, ei bra ei..
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:19 #16 Skrevet mandag kl 12:19 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ..men hun sa hun var kåt hele tiden, som alle hankatter er det lett for andre å "lukte" slikt. Anonymkode: dc8df...39d Hva så? Betyr ikke at det blir noe på dem... Anonymkode: 6d419...57a 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:25 #17 Skrevet mandag kl 12:25 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler innimellom at sexlysten min minner om en mann sin sexlyst. Kan våkne opp å føle meg kåt og dette er vel mest vanlig hos menn? Blir sjelden mett og ønsker bare mer. Kunne gjerne hatt sex flere ganger for dagen. Mens i andre perioder føler jeg ikke særlig på det. Anonymkode: c42f9...9b9 Det du beskriver er ikke «mannlig» sexlyst. Det er en helt vanlig variant av menneskelig sexlyst. Fiksjonen om at menn og kvinner har eller bør ha ulik sexlyst er skapt av ideologier eller overtro som (uklart hvorfor) har valgt å interessere seg for å kontrollere andre folk sitt sexliv. De som sier «slik skal de/slik skal det ikke» være basert på ditt kjønn vil deg ikke godt. De ønsker bare kontrollere deg for slik å bedre utnytte deg. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vet ikke jeg. Hadde måttet gå og være super bekymra for at hun skulle finne seg en ung superfole i tillegg hele tiden.. så nei, en slik sex-Queen hadde ikke passet for meg. Anonymkode: dc8df...39d Her er et klassisk eksempel, ts. En mann som har valgt å la en eller flere ideologier overbevise han om at å sammenligne menn med hester er kurant og ikke dysfunksjonelt. Anonymkode: 57d99...f4f 2
Macro Skrevet mandag kl 12:36 #18 Skrevet mandag kl 12:36 Skjer meg omtrent daglig og lever godt med det. Heldigvis har jeg en mann som er flink med både fingre,tunge,leketøy og pikk. Og sex avler sexlyst så vi lever godt med å starte dagen med å gi hverandre hjelp med kåtheten.
Macro Skrevet mandag kl 12:37 #19 Skrevet mandag kl 12:37 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): ..men hun sa hun var kåt hele tiden, som alle hankatter er det lett for andre å "lukte" slikt. Anonymkode: dc8df...39d Vet dama di at du identifiserer dere som katter?
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:45 #20 Skrevet mandag kl 12:45 Er vel ganske vanlig at det kan skje? I perioder i livet tenker man jo ikke på annet enn sex. Blir mindre av det etter jeg ble mer voksen, men hender ennå. Og er vel veldig vanlig hvis man har partner og sover med vedkommende. Anonymkode: 4e607...6bb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå