AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Er det mulig? Jeg tenker mye på hår i seksuell sammenheng. Håret på hodet og håret mellom beina. Fargen og mengden. Litt smårampete damer med god dott i trekant...den tanken får neg veldig på. De må være litt lekne og ha glimt i øyet. Noen andre som kan kjenne det? Anonymkode: 1352f...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Kvinne snart 40, har møtt utrolig mange menn i mitt liv som tenker slik, nesten mer vanlig det enn ikke, tenker jeg. Anonymkode: 31b26...ef9 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Ja vi har skjønt det at du har en hår fetisj. Nei kjenner meg ikke igjen i det heldigvis Anonymkode: 752e8...44a
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinne snart 40, har møtt utrolig mange menn i mitt liv som tenker slik, nesten mer vanlig det enn ikke, tenker jeg. Anonymkode: 31b26...ef9 Herlig. Da er jeg ikke så sær da😅💕 Anonymkode: 1352f...ef0
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herlig. Da er jeg ikke så sær da😅💕 Anonymkode: 1352f...ef0 For meg virker du helt normal haha 😀 Anonymkode: 31b26...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Selvfølgelig er det mulig å ha hårfetisj. Fetisjer kommer i alle varianter. Anonymkode: f3c1f...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Eksen min ble helt vill av hår! Min nåværende samboer er litt mer nøytral til det, men liker heller hår enn glatt. Heldigvis for meg😅 Anonymkode: f48ff...66e 1
Flintis Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni (endret) Ja det er mulig å ha, så finnes det de som vil ha barbert også. (Både hode og kjønn). Samtidig er det noe som heter preferanse uten at det kalles fetisj. Endret 23. juni av Flintis 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): For meg virker du helt normal haha 😀 Anonymkode: 31b26...ef9 😅😍 Anonymkode: 1352f...ef0
AnonymBruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni Spør muslimske menn. Det er tydeligvis livsviktig at kvinner ikke viser håret, for å beskytte seg selv. Anonymkode: bdb74...62d
draug 75 Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Uansett hva det er, så kan du være trygg på at en eller annen har fetish på det. Postit- lapper, einebærgele, spekesidl. Hårfetish er ingen sak. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spør muslimske menn. Det er tydeligvis livsviktig at kvinner ikke viser håret, for å beskytte seg selv. Anonymkode: bdb74...62d Til og med hodehåret blir intimt for dem. Anonymkode: 1352f...ef0
AnonymBruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni Allerede da jeg gikk i ungdomsskolen, kjente jeg på denne spenningen i forhold til jentene. Når de gikk i åletrange bukser 😅 Anonymkode: 1352f...ef0
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni Det finnes haugevis av rare fetisjer. Folk tenner på både trær, gjerder og biler for å nevne noe. Hår er nærmest vanilje i slike sammenhenger. Anonymkode: 86d0a...382 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): 😅😍 Anonymkode: 1352f...ef0 Godt å høre at jeg er normal😅 Anonymkode: 1352f...ef0
Virrevirrevapp Skrevet 24. juni #16 Skrevet 24. juni Er vel ikke akkurat fetisj dette, er veldig vanlig å like hår.
Bamseklemmer Skrevet 24. juni #17 Skrevet 24. juni Den kullsvarte trekanten til undertøysmodellene i sparkjøp, var svært tennende i ung alder. Fantasien om å knulle dem, ble til at jeg har "klistret" igjen mange kataloger🤭 Så satt jeg under utedoen ved en tilfeldighet, og fikk ferten av tanten min. Hittil har jeg aldri sett noen som har hatt så svart, og så mye hår på musa si.. midt imellom, skimtet jeg en vakker glinsende rosa farge.. og lydene av pusten hennes, sitter som brent fast i minnet mitt🤔 Idag tenner jeg på alt, uansett hår eller ikke, hudfarge og utseende på musa.. Jeg liker at musa er litt rustic.. hun er det ofte på modne kvinner, som tåler å høre det😉 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #18 Skrevet 24. juni Virrevirrevapp skrev (10 timer siden): Er vel ikke akkurat fetisj dette, er veldig vanlig å like hår. Mulig det bare er en preferanse, men den er ganske sterk i allefall 🙂↔️ Anonymkode: 1352f...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå