Goodtimes Skrevet mandag kl 07:30 #21 Skrevet mandag kl 07:30 Er alene hjemme da barna akkurat ble levert til sin mor, så da blir det snekkering av platting med podkast på øret.
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:35 #22 Skrevet mandag kl 07:35 I bygda jeg bor legger vi sankthansen til nermeste helg, slik at det er mer romslig tid og enklere med barn. Har felles bål og grilling ved fjæra. Anonymkode: 40b69...72b
-Missi- Skrevet mandag kl 20:42 #23 Skrevet mandag kl 20:42 Når jeg vokste opp var det sankthans tradisjon i flere av bygdene jeg bodde i med bål, sosialisering og alt som hørte med. Noen av mine beste minner er fra sankthans feiring. Husker "alle" lekte gjemsel osv i fjæra/Berg og skog. Her jeg bor nå er ikke det vanlig. Men skal på hytta i helga og da skal jeg vertfall grille og føle litt sankthans /sommer stemning. For meg har det alltid vært mer en feiring av sommer og skolefri. Regnet her i dag, lagde taco da som noe litt ekstra ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:47 #24 Skrevet mandag kl 20:47 Aldri feiret st hans 🤷♀️ husket ikke at det var i dag før jeg så denne tråden. Anonymkode: 57d41...288
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:52 #25 Skrevet onsdag kl 05:52 PurpleTuliip skrev (På 23.6.2025 den 9.19): Her blir det bål i hagen med pinnebrød, marshmallows og kakao/saft. Tenker kjøpe litt melon, druer og kjeks å ha til også. Min bror med barn, mine foreldre og naboer som måtte ønske å delta er mer enn velkommen ☺️ Selv skal jeg hovedsakelig sitte i en hagestol litt unna bålet og ruge (høygravid) mens jeg gumler på melon. ☺️ Herregud, jeg leste tacosaft! Æsj, tenkte jeg. før hjernen klarte å samle seg. Anonymkode: 608d3...ac3 1
PurpleTuliip Skrevet onsdag kl 06:55 #26 Skrevet onsdag kl 06:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud, jeg leste tacosaft! Æsj, tenkte jeg. før hjernen klarte å samle seg. Anonymkode: 608d3...ac3 😂😂 får være måte på til rare gravidcravings 😂
Pawn Hearts Skrevet onsdag kl 13:56 #27 Skrevet onsdag kl 13:56 Det ble dessverre ikke noe i år da vi skulle tidlig opp dagen etter. I forfjor var vi hjemme hos et vennepar på grilling og vin på Sankthansaften og hos et annet vennepar på grilling og vin dagen etter. Da følte jeg virkelig at vi fikk feiret. I år var det første venneparet bortreist, mens det andre skal på besøk hos oss på lørdag, så det får bli årets midtsommerfeiring. Da blir forresten desserten smuldrepai med rabarbra "stjålet" hos det første venneparet (med tillatelse).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå