AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Gi meg tips på filmklassikere jeg bare må se (gjerne fra 80-, 90-, tidlig 2000-tallet) Anonymkode: 1ce25...e20
JimmyOlsen Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni I kveld kommer forøvrig "Deilig Er Fjorden" kl. 19:30 på NRK1. En artig klassiker. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni 90-tallet: Shawshank Redemption og La vita è bella(Livet er herlig). Anonymkode: 76e2a...ad9 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Forrest gump, Tilbake til fremtiden, Rainman, Mathilda, Top gun, Fame, Blues brothers, The shining, Kjære, jeg krympet barna, Jurassic park. Anonymkode: 565d3...50e 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni Den fabelaktige Amélie fra Montmartre Sin City Good Bye, Lenin! Spirited Away Kill Bill Oldboy Anonymkode: d8673...a7d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni Seven, Cast Away, Pulp Fiction, Alene hjemme, Pianisten, Schindlers liste, The Truman Show, Nattsvermeren, American Beauty, Den sjette sansen Anonymkode: 50ad6...aab 2
Nowayback Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Point Break (1991), med Patrick Swayze og Keanu Reeves.
AnAngel Skrevet 22. juli #14 Skrevet 22. juli Glemte Mannen med den nakne pistol, og Smokey and the Bandit
AnonymBruker Skrevet 22. juli #15 Skrevet 22. juli Almost Famous Beverly Hills Cop Blow Out Carlito's Way Chungking Express The Holdovers JSA (Joint Security Area) The Last Emperor Police Story 1-3 Thelma & Louise True Romance The Untouchables Mye eldre, men 2001: A Space Odyssey på 4k Blu-ray er ekstremt imponerende Anonymkode: 254bc...da1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #16 Skrevet 22. juli Mitt liv som hund Out of Africa Midnight train Babettes gjestebud Anonymkode: 37f30...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå