Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å reise til Porto i sommer med tenåring. Hun ønsker strand og shopping. Budsjettet mitt er ikke så stort, men funnet en billig tur til Porto. Mye billigere enn Lisboa, Nice. Barcelona. Noen som har vært der? Er det et bra reisemål?  

Anonymkode: 7d73a...d83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært

der på en ukes kongress og syns det var en fantastisk by. Nå fikk jeg selvsagt ikke opplevd hele byen og området fordi det var mye jobbing, men jeg likte veldig godt den litt kjølige brisen fra Atlanterhavet. Byen var også veldig stemningsfull, litt sånn Roma følelse fordi den er så gammel og rommer mye genuinitet og historie. 

Bratte bakker da, så ha med gode sko 😊

Anonymkode: 30af3...938

AnonymBruker
Skrevet

Porto er en nydelig by, men ikke egnet for strandferie, da må man litt ut av byen. 

Anonymkode: 55fa1...393

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Porto er en nydelig by, men ikke egnet for strandferie, da må man litt ut av byen. 

Anonymkode: 55fa1...393

Hotellet er i Matosinos. På stranden. Skal være greit å ta bane inn til Porto derfra 

Anonymkode: 7d73a...d83

AnonymBruker
Skrevet

Var i Porto i vår, kan absolutt anbefales. Var ikke på strandferie, men det er kort vei fra byen. Men som en annen skriver: mye bakker i byen, gode sko kreves. Ta en dag i vindistriktet også, portvinens hjemby. 

Anonymkode: 7a76d...ff4

AnonymBruker
Skrevet

Porto anbefales virkelig. Min favoritt-by når vi er hjemme i feriehuset i Portugal. Matosinhos er sentralt og fint. Stranda er fin, veldig populær. Mye shopping i nærheten, med MAR eller Norte. Anbefaler også Porto Fashion Outlet i Vila do Conde, et stykke utenfor Porto. Ganske greit å komme seg dit med metroen. 

Anonymkode: d7efd...d37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...