AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Har dere innstallert alarm tilsluttet vaktselskap eller har dere innstallert overvåkningscamera til mobilen. ? Anonymkode: ad82d...a99
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Ingen av delene,prøver noen seg på innbrudd her så er det garantert noen som ser dem. Anonymkode: fc8c1...dfd
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Alarm via vaktselskap. Masse røykvarslere Anonymkode: ee263...50f
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Røykvarslere tilkoblet alarmsentral (har alarm også men den bruker jeg sjeldent). Har også overvåkingskamera rundt hele huset. Anonymkode: 6943b...c83
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Vi har ingenting sånt. Det går nok bra. Anonymkode: ae232...cad
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Røykvarsler, div brannslullingsutstyr. Åpner ikke dør for ukjente. Bor i blokk, så kamera tror jeg ikke er lovlig innendørs. Innbrudd her hadde vært rimelig stusselige greier. Vi har ikke spesielt (jeg vil si ingen) med lettomsettelige ting som er verdt risikoen. Anonymkode: eacbc...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå