AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Vi traff hverandre i et 40- årslag, begge i 40- årene. Det skjedde ingenting den kvelden, litt flørting bare. Han hadde spurt min venninne om navnet mitt og tok kontakt på sosiale medier. Flørtende tone en ukes tid, før vi traff hverandre på fredag. Han kom til meg, vi hadde en veldig hyggelig kveld sammen. Bestilte mat og drakk vin. Han overnattet. Morgenen etter ville han reise i det han sto opp, kl 07.30. Han forklarte det med at han var redd mine barn skulle komme hjem. Jeg trygget ham på at de ikke ville komme før på ettermiddagen, siden besteforeldrene skulle ha de med seg på et besøk. Da roet han seg litt ned,en reiste likevel etter en halvtimes tid. Vi har skrevet litt frem og tilbake de to siste dagene, men overanalyserer jeg det at han reiste så tidlig hjem i går? Anonymkode: 433e1...aa5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Det spiller jo ingen rolle. Se heller an hva han gjør videre. Anonymkode: df129...d05 12
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Det er vanlig å dra hjem tidlig altså Ble forlatt en gang av en fyr som skulle på fisketur 🤣 Anonymkode: be8f8...aaf 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Kanskje han var dårlig i magen. Jeg hadde ikke analysert så mye enda. Anonymkode: 68ce8...feb 4 2
Gentleman59 Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi traff hverandre i et 40- årslag, begge i 40- årene. Det skjedde ingenting den kvelden, litt flørting bare. Han hadde spurt min venninne om navnet mitt og tok kontakt på sosiale medier. Flørtende tone en ukes tid, før vi traff hverandre på fredag. Han kom til meg, vi hadde en veldig hyggelig kveld sammen. Bestilte mat og drakk vin. Han overnattet. Morgenen etter ville han reise i det han sto opp, kl 07.30. Han forklarte det med at han var redd mine barn skulle komme hjem. Jeg trygget ham på at de ikke ville komme før på ettermiddagen, siden besteforeldrene skulle ha de med seg på et besøk. Da roet han seg litt ned,en reiste likevel etter en halvtimes tid. Vi har skrevet litt frem og tilbake de to siste dagene, men overanalyserer jeg det at han reiste så tidlig hjem i går? Anonymkode: 433e1...aa5 M66: Ikke bekymre deg. Liker du ham? Send melding med ertende tone og si noe slik som at "hvis du ikke fikk kalde føtter kan du lave frokost til meg neste gang." Det kan hende at han følte at han ikke burde blitt over, eller at han skulle på fisketur (eller annet) som er sagt av andre. Det kan hende han er litt beskjeden og veldig begeistret for deg. Så; ta initiativet om du liker ham, hvis ikke så bare glem ham. Endret 23. juni av Gentleman59 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Har dere kommunisert noe som tilsier at han er interessert i noe seriøst? Den slags hookup ville min o gangskrets vært karakterisert som en veldig typisk ONS. Ikke noe vi hadde forventet videre utvikling fra. Anonymkode: f0035...757 1 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Nei, du behøver ikke sette rødt flagg her. Rødt flagg er til når man vurderer en mann for et forhold. Han her er kun interessert i sex. Anonymkode: 71dfc...33d 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Har dere snakket noe om hva dere ser etter da? Synes det er tidlig å ha sex med noen på 1. date, om man ikke en gang vet hva den andre vil. Da må man nesten anta at mange bare er ute etter noe uforpliktende også. Anonymkode: df6f2...b8e 1
Ins0mniac Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni Hvordan har tonen på meldingene vært da? Første gang kjæresten var her var vel vår første date. Vi hadde hengt sammen noen ganger før (sammen med andre folk fra foreningen vi møttes gjennom), men jeg var ikke klar for dating, hadde en plan om å bli gammel alene grunnet dårlige erfaringer. Men jeg falt for ham, han kom hit på middag og vi endte selvfølgelig opp til sengs😅 han spurte om det var greit for meg at vi var eksklusive etterpå. Han stakk ikke så lenge etter vi sto opp, og hjernen min gikk i overanalyseringsmodus noen dager. Der var det rett og slett nerver som gjorde at han reiste så tidlig.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni 1 uke flørting er for kort tid. Vet du om dere ønsker det samme? Du er tydeligvis ute etter et forhold. Har dere snakket sammen om hva dere ønsker? Mulig han var bare ute uforpliktende sex Anonymkode: 5887b...d53 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi traff hverandre i et 40- årslag, begge i 40- årene. Det skjedde ingenting den kvelden, litt flørting bare. Han hadde spurt min venninne om navnet mitt og tok kontakt på sosiale medier. Flørtende tone en ukes tid, før vi traff hverandre på fredag. Han kom til meg, vi hadde en veldig hyggelig kveld sammen. Bestilte mat og drakk vin. Han overnattet. Morgenen etter ville han reise i det han sto opp, kl 07.30. Han forklarte det med at han var redd mine barn skulle komme hjem. Jeg trygget ham på at de ikke ville komme før på ettermiddagen, siden besteforeldrene skulle ha de med seg på et besøk. Da roet han seg litt ned,en reiste likevel etter en halvtimes tid. Vi har skrevet litt frem og tilbake de to siste dagene, men overanalyserer jeg det at han reiste så tidlig hjem i går? Anonymkode: 433e1...aa5 Bare du som må finne ut av det og hva du vil. Du er da ikke umoden heller. Anonymkode: e18d8...ee8
AnonymBruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni Rødt flagg på ONS? Heldig han. Var i bursdag og fant elskerinne. Skulle tro det var hans bursdag. Anonymkode: e7678...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni Han fikk sitt. Hva er "rødt flagg" her? Anonymkode: cb801...341 1
Humas Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni ‘Flørt, tøm og røm’ Prøv en annen strategi neste gang. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni Kanskje han måtte bæsje. Anonymkode: cb7d9...bc3 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 22.57): Kanskje han var dårlig i magen. Jeg hadde ikke analysert så mye enda. Anonymkode: 68ce8...feb Dette kan fort være tilfelle. Har selv vært der flere ganger, hvor overnatting har inntruffet etter en hyggelig kveld med en del alkohol innabords. Morgenen etter er jeg altså så dritatrengt pga alkoholinntaket at jeg bare er nødt til å komme meg avgårde, må hjem å få ut fyllebæsjen. Det er ikke noe særlig å gjøre på doen til daten. Min fylledritt bråker også mye, mye luft skal ut og det kommer i rekordfart. Dritten stinker død og den er sølete og jævlig. Anonymkode: 9b718...202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå