Diana Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Hvordan ordning har dere med tenåringer som har sommerferie rundt legging? Jeg er alene med to gutter på 13 og 15 år. Jeg må stå opp 05 hver dag for å rekke jobb 06, og legger meg derfor senest 22 på kvelden. Når de hadde skole og skulle opp, var det greit. Nå som de har ferie har de på ingen måte lyst til å legge seg "så tidlig".
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni De må få styre det selv, det er unaturlig at de må legge seg så tidlig fordi du gjør det. Anonymkode: e15de...a57
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Femtenåringen kan legge seg når hun vil, men får ikke være ute på vift når jeg ikke er våken. Anonymkode: f8c4b...939 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni De skal være hjemme før jeg legger meg. Ikke alltid like populært, men vi som bor i samme hus må ta hensyn til hverandre. Anonymkode: f5d70...9b4 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Setter en tid på hvor sent fjortissen får være oppe, så styrer han det selv. Skal sies at han følger slike ting. Og han er ikke ute på vift etter at jeg har lagt meg. Så har han også en tid han må ha stått opp til. Anonymkode: 5a47a...e1f
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Tenker det er grei regel at de er inne i hus som er minimum en halvtime før min leggetid, og at de ikke bråker nevneverdig når jeg skal sove, eller så styres det slik med frihet under ansvar så lenge de ikke skal noe. Anonymkode: 179ef...674 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni De skal være inne før jeg legger meg og holde seg på rommet. Ingen av ungdommene klarer å ta hensyn. De trur de ikke bråker. Så det er avtalen vår 👍 Anonymkode: d3973...d9e 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni De må være inne før jeg legger meg. Kjøkkenet "stenges" 2130.. (Orker ikke stå opp til masse gris og det er ikke alltid de husker å skru av toastjern, eller legge brødet i en pose). I tillegg har jeg sagt at de får være på rommene sine etter 2200. Jeg må ha fred og en halvtime for meg selv. Kanskje strengt og ego, men dette må til for at jeg ikke skal miste all vett og forstand i disse 8 ukene Anonymkode: 46096...624 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå