AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Rema 1000( sluppen i Trondheim) Anonymkode: 9799f...961
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Lurer egentlig mest på hvilken service man tenker på når det gjelder daglivare-butikker. For det er vel egentlig begrenset hva man får av service på en dagligvarebutikk. Man får som regel hjelp når man spør om hvor noe står plassert, men servicen er vel begrenset til det, og at de eventuellt sjekker om de har mer på lager av den varen det er tomt for i hyllen. Opplever at servicen er på individnivå og ikke på kjedenivå. Når det gjelder utvalg i butikken som ikke er knyttet til service, så er det sammenheng mellom pris og utvalg, og Meny som landsdekkende kjede opplever jeg som best her, og en pluss for at de har ferskvaredisk med ansatte som kan faget. Anonymkode: e4dc7...d50 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lurer egentlig mest på hvilken service man tenker på når det gjelder daglivare-butikker. For det er vel egentlig begrenset hva man får av service på en dagligvarebutikk. Man får som regel hjelp når man spør om hvor noe står plassert, men servicen er vel begrenset til det, og at de eventuellt sjekker om de har mer på lager av den varen det er tomt for i hyllen. Opplever at servicen er på individnivå og ikke på kjedenivå. Når det gjelder utvalg i butikken som ikke er knyttet til service, så er det sammenheng mellom pris og utvalg, og Meny som landsdekkende kjede opplever jeg som best her, og en pluss for at de har ferskvaredisk med ansatte som kan faget. Anonymkode: e4dc7...d50 ^^^ Anonymkode: d9bdf...784
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Lurer egentlig mest på hvilken service man tenker på når det gjelder daglivare-butikker. For det er vel egentlig begrenset hva man får av service på en dagligvarebutikk. Man får som regel hjelp når man spør om hvor noe står plassert, men servicen er vel begrenset til det, og at de eventuellt sjekker om de har mer på lager av den varen det er tomt for i hyllen. Opplever at servicen er på individnivå og ikke på kjedenivå. Når det gjelder utvalg i butikken som ikke er knyttet til service, så er det sammenheng mellom pris og utvalg, og Meny som landsdekkende kjede opplever jeg som best her, og en pluss for at de har ferskvaredisk med ansatte som kan faget. Anonymkode: e4dc7...d50 Retur av varer, behandling i kassen, er de sure, imøtekommende, hvor lett er det å få info fra dem om varer de har/ikke har, er ferske produkter virkelig ferske... Kanskje ikke så mye mer enn det, men det er jo service. Det jeg opplever er at det kommer an på den enkelte butikken. Men Coop har mulighet for reklamasjon på varer på nettsiden sin, noe som er supert for meg som har et stykke til butikk. Anonymkode: 8b216...a3b 2
SPOCA Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Meny, helt klart. Meny nettbutikk har vært ekstremt hurtige med å behandle eventuelle feil, og generelt høy kunnskap og godt servicenivå. 4
Daisy-love Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Jeg føler dette er mye på individnivå, men skal jeg ta det steget opp, så må det være Meny. De tar returer med et smil, og bestiller inn varer til meg ved behov, og jeg har fått kjempegod service på flere butikker. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni Spar, Storsteinnes. Vi har Spar og Extra, Spar vinner overlegent. Har sett hos flere extra-butikker at frukt og grønt er dårlig, og når det er så dyrt, er jeg ikke villig til å betale for dårlig frukt og grønt. Det samme med rema1000, dårlig frukt og grønt. Så da handler jeg alt hos spar ❤️ Har Kiwi-butikk ca 30 minutter unna, men det er en veldig udelikat butikk generelt 🤢 Anonymkode: ec7f5...729 1
BeeKind Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Daisy-love skrev (21 minutter siden): Jeg føler dette er mye på individnivå, men skal jeg ta det steget opp, så må det være Meny. De tar returer med et smil, og bestiller inn varer til meg ved behov, og jeg har fått kjempegod service på flere butikker. Kunne skrevet akkurat dette selv! Individnivå, men skal jeg si en kjede så Meny! 2
Daisy-love Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni BeeKind skrev (5 timer siden): Kunne skrevet akkurat dette selv! Individnivå, men skal jeg si en kjede så Meny! Ja det er veldig personavhengig. Har den aktuelle butikken en god ledelse så smitter det ofte over på de ansatte også, uavhengig av kjede. Sånn generelt så er vel dette en av tingene Meny prøver å selge seg selv på. De har det ekstra utvalget, ferskvaredisk, og nystekte brød, og ansatte som gir det lille ekstra, og det betaler en for. Jeg har fått god service andre steder også, men tror aldri jeg har fått skikkelig dårlig service/kundebehandling på en Meny-butikk, ikke som jeg kommer på nå i farten i hvert fall 🤔 Jeg handler regelmessig på Meny, men da enten tilbud, eller varer de ikke har andre plasser. For dyrt til storhandelen, men de har ofte gode tilbud, og utvalget er ofte veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni Jeg kan ikke si kjede, men enkeltbutikker. Jeg synes det er rart at en kjede tillater hva som helst å bli med, at de ikke er mer opptatt av ryktet sitt. Og enda rarere at ansatte på en butikk ikke forstår at de er en veldig viktig grunn til om folk handler der eller ikke. Jeg droppet min lokale Rema 1000 pga skifte av personale. Nå jobber det bare sure unge menn der, som helt tydelig synes de selv er for bra for å jobbe på en matbutikk. Anonymkode: b1524...016 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni Coop Prix Hovsherad ❤️ har vunnet kundefavoritt flere år i Coop og er definitivt den butikken jeg har fått best service i. Jeg tror de har vunnet i alle fall tre ganger, blant annet for i fjor. Anonymkode: 7f555...454 2
MarianneE Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni En av mine lokale Asiamat (går under norsk matbutikk?). Da Ungen var baby/ liten jente og jeg skulle inn og handle i denne butikken ble jeg tatt i mot i døren av en av de eldre mannfolka som alltid var der. Han tok Ungen på armen, gikk rundt med henne og pratet og sang på sitt språk, og da jeg var ferdig med handelen og fått varene stablet under vogna kom han ut med henne og jeg fikk satt henne i vogna igjen. Fantastisk ❤️ 4 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #17 Skrevet 23. juni Oda har kjempebra kundeservice. Det er jo de jeg har hatt mest å gjøre med på den måten også da - glemmer jeg et produkt når jeg handler i fysisk produkt, eller knuses rømmen på vei hjem, så har jeg jo bare meg selv å skylde på 😂 Ellers er det jo veldig individnivå. Et godt eksempel er Joker. Jeg bodde ved Joker med kjempegod service, der ble jeg jo omtrent kompis med de som jobbet der også. Nå bor jeg med en Joker som er helt jævlig, butikken er skitten og rotete, den er alltid tom for masse varer (spesielt de på tilbud, ukens Joker kan du bare drite i å få kjøpt), og ikke minst så er de fleste bak kassen sure som fy. Sitter og taster på mobilen og ser opp på deg som du plager dem, om du skal gå og betale noe. Det er helt latterlig at det går an å drive en butikk så dårlig, jeg ser jo på anmeldelsene at det er gjengs inntrykk. Så har Joker DE koselige reklamene med alle de koselige ansatte som smiler og er din gode nabo. De lever ikke akkurat opp til ryktet når de lar sånne surpomper bli kjøpmenn. Anonymkode: 8c8af...b75
AnonymBruker Skrevet 23. juni #19 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lurer egentlig mest på hvilken service man tenker på når det gjelder daglivare-butikker. For det er vel egentlig begrenset hva man får av service på en dagligvarebutikk. Man får som regel hjelp når man spør om hvor noe står plassert, men servicen er vel begrenset til det, og at de eventuellt sjekker om de har mer på lager av den varen det er tomt for i hyllen. Opplever at servicen er på individnivå og ikke på kjedenivå. Når det gjelder utvalg i butikken som ikke er knyttet til service, så er det sammenheng mellom pris og utvalg, og Meny som landsdekkende kjede opplever jeg som best her, og en pluss for at de har ferskvaredisk med ansatte som kan faget. Anonymkode: e4dc7...d50 Helt enig. Har aldri opplevd å ikke få hjelp når jeg spør. Anonymkode: b78de...3b9
AnonymBruker Skrevet 23. juni #20 Skrevet 23. juni Her jeg bor, er det helt klart ene Meny butikken. Føler de har bra kunnskap om varene. Og ene gangen så var de tomme for jordbær, og jeg måtte ha det til en kake jeg skulle lage. Da ringte de rundt til andre Meny butikker, og fikk de til å reservere jordbær til meg. Og frukt og grønt avdelingen er veldig bra. Anonymkode: 2adeb...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå