Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Barcelona i 4 dager (3 fulle dager) i sommer (par). Noen som har tips til ting man må få med seg, restauranter, strender etc? 😄

Anonymkode: 94dca...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal til Barcelona i 4 dager (3 fulle dager) i sommer (par). Noen som har tips til ting man må få med seg, restauranter, strender etc? 😄

Anonymkode: 94dca...918

Er det så vanskelig med Google eller chat gpt?

• Liker 2
Skrevet

Camp Nou.

Skrevet

Ta Hop-on, Hop-off bussen og bestem hvor du vil gå av. Den kjører overalt.

Vi valgte å gå flere steder og ta buss videre fra samme sted

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man drar ikke til Barcelona for strender, man drar dit for storby. Gå i gamlebyen, se Park Guell, sitt ved katedralen og se på gateartister, se Sagrada Familia. 

Ta en titt her i forhold til hva dere liker av aktiviteter/ting å se.

https://www.lonelyplanet.com/spain/barcelona/attractions

I forhold til spisessteder så spiste jeg bare på random steder. 

Anonymkode: c6bed...e69

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen matsteder vi liker: raw studio, zyriab fusio, parking pizza, masa vins, morgentau, malhumor, botanic, sesamo, amma gelato, koku kitchen, little fern, es bien, ikona

Ting å gjøre: sagrada (pre book billetter til inngang), aire spa, tibidabo, picasso museet, Horta park. Synes de har veldig fine strender, jo lenger nord / bort fra barceloneta jo roligere. El born området har mange fine småbutikker og vinbarer. 

Anonymkode: f996f...a5b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AlexandraX skrev (2 timer siden):

Er det så vanskelig med Google eller chat gpt?

Er det så vanskelig å la være å svare hvis man ikke har noe svar? Eller å forstå at noen heller vil høre menneskers erfaringer enn chatgpt?

TS, jeg vil anbefale å se alt du kan av Gaudi, den arkitekturen er helt fantastisk. Anbefaler også Joan Miro-museet, Font Magica, og en tur inn i Palau de la musica Catalana, fineste konsertsalen jeg har sett.

facebook.webp

Anonymkode: b44eb...c80

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det så vanskelig å la være å svare hvis man ikke har noe svar? Eller å forstå at noen heller vil høre menneskers erfaringer enn chatgpt?

TS, jeg vil anbefale å se alt du kan av Gaudi, den arkitekturen er helt fantastisk. Anbefaler også Joan Miro-museet, Font Magica, og en tur inn i Palau de la musica Catalana, fineste konsertsalen jeg har sett.

facebook.webp

Anonymkode: b44eb...c80

Er du klar over at Google faktisk ER menneskers erfaringer eller valgte du å overse den biten med vilje?

• Nyttig 2
Skrevet
AlexandraX skrev (8 timer siden):

Er du klar over at Google faktisk ER menneskers erfaringer eller valgte du å overse den biten med vilje?

Ok.

Dette er et diskusjonsforum folk må få lov til å spørre om ting her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...