Gå til innhold

Øyedråper for pollen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så tørr, kløende og hoven i øynene. Har pollenallergi og nå er det helt ekstremt ille. Har prøvd livostin, de bare svir og gjør ingenting 

hva bruker dere?

Anonymkode: a0841...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livostin

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er så tørr, kløende og hoven i øynene. Har pollenallergi og nå er det helt ekstremt ille. Har prøvd livostin, de bare svir og gjør ingenting 

hva bruker dere?

Har du vært hos lege? Finnes mange andre øyedråper hvis livostin ikke fungerer for deg. Har du prøvd nesesprayen dymista? Den skal lindre plager fra øynene også. 

Anonymkode: 41b15...bcc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

hva bruker dere?

Er du tørr og klør fordi du er tørr, så må du ha «smøredråper» for tørre øyne før du drypper med allergidråper. 

Anonymkode: 217f7...b38

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Livostin, og saltvannskapsler. Det hjelper veldig å skylle øynene med saltvann, og om du sliter med tørre øyne, er det ekstra viktig. Jeg bruker Livostin 3-4 ganger daglig, og skyller med saltvann innimellom. (litt dritt om man ønsker å bruke sminke, da...)

Om dråpene ikke gjør nok for deg, kan det tenkes du bør prøve piller. Når pollensesongen er som verst, må jeg bruker både piller OG dråper og nesespray. 

Anonymkode: 99b4a...f1a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med tørre øyne året rundt de siste året og kløende så jeg drypper som regel med øyedråper for tørre øyne først og så venter jeg litt før jeg tar Livostin. De funker bra, omvendt at jeg tar livostin først som de sa på apoteket funker ikke for meg.

Anonymkode: e003e...fd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...