AnonymBruker Skrevet 23. juni #21 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man må være veldig på i begynnelsen, hvis ikke blir hun ikke interessert. Da må mannen ofte gjøre alt selv. Styre samtale, be på date, ta alt av initiativ. Det er ikke realistisk å forvente samme dynamikken over lengre tid, spesielt ikke i forhold, da dette balanseres kraftig. I begynnelsen må man være nær perfekt, etter hun har falt kan man nesten gjøre som man vil. Så klart finnes det grenser. Anonymkode: 7109c...57a Etter hun har falt kan man nesten gjøre som man vil? Da har man ikke forstått konseptet med å være i et forhold.... Gi og ta tror jeg det heter 😉 Anonymkode: da1f3...961
AnonymBruker Skrevet 23. juni #22 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Å speile er greit. Det er mange måter å gjøre det på. Tenkte på at når du er tilbakeholden så blir hun veldig på... Det er en push-pull dynamikk... En mann som går på date med meg er ikke i tvil om at jeg liker han. Jeg kan være tilbakeholden. Det kommer an på situasjonen. Anonymkode: da1f3...961 Les hva jeg skriver, ikke hva du tror jeg mener. Når man opplever at det å vise entusiasme blir besvart med over entusiasme, så tilpasser man seg. Man har ikke lyst å investere i noen som ikke investerer tilbake. Så er man plutselig at når man slutter å vise entusiasme, så velger hun å investere. Det signalet hun da sender er at det er slik hun vil ha det. Hun vil ikke at jeg skal vise så mye entusiasme, for da jeg gjorde det var hun ikke interessert Anonymkode: b3291...a5d
AnonymBruker Skrevet 23. juni #23 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Les hva jeg skriver, ikke hva du tror jeg mener. Når man opplever at det å vise entusiasme blir besvart med over entusiasme, så tilpasser man seg. Man har ikke lyst å investere i noen som ikke investerer tilbake. Så er man plutselig at når man slutter å vise entusiasme, så velger hun å investere. Det signalet hun da sender er at det er slik hun vil ha det. Hun vil ikke at jeg skal vise så mye entusiasme, for da jeg gjorde det var hun ikke interessert Anonymkode: b3291...a5d Jeg leser hva du skriver jeg. Du tilpasser deg henne. Hva gjør hun for å tilpasse seg deg? Er det gjensidighet opplever du? Det tar lang tid å bli kjent tenker jeg om det. Anonymkode: da1f3...961
AnonymBruker Skrevet 23. juni #24 Skrevet 23. juni Jeg foretrekker at kvinnen er jegeren. Jeg har i hvert fall gitt opp det greiene der, og kommer aldri til å være jeger igjen. Forblir heller single. Alt som er relatert til flørting er det flaueste jeg vet om. Anonymkode: c8721...252 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #25 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var ikke dette litt overdramatisk?.. Anonymkode: da1f3...961 Hverdagen din er litt ekstra grå eller? 😉 Lighten up! Her er en mer seriøs variant: Det aller meste av det man "lærer" på sosiale medier om dating tips er enten rett ut toxic (manipulerende) eller en oppskrift på hvordan man skal tiltrekke seg toxic (usunne eller relasjonsskadde) mennesker - og hvem vil egentlig det? - med mindre det er for et ONS?? Da snakker jeg om alle varianter av push/pull, manipulerende teksting, dopaminkicks osv Folk som er tilbakeholdne og ikke vil/tør si hva de føler eller si hva de vil, er i en eller annen form relasjonsskadd, "avoidant" eller hva man vil kalle det. Konsekvensen av å gå inn i forhold med slike er at du over tid får trigget din egen utrygghet og forholdet blir usunt og konfliktfyllt. Folk som med vilje er tilbakeholdne og ikke vil/tør si hva de føler eller hva de vil, er manipulerende mennesker og konsekvensen av å gå inn i forhold med slike er at du over tid får trigget din egen utrygghet og forholdet blir usunt og konfliktfyllt. Folk som klarer å se deg inn i øynene og si hva de vil, si at de har crush på deg, si at de gjerne vil på date, sier hva de liker eller ikke liker, hva de trenger i et forhold for å føle seg bra, selv når dette er ting de blir emosjonelle av å si, er i bunn trygge på seg selv og vil med stor sannsynlighet kunne gå inn i et trygt og varig forhold. Jeg har talt! Anonymkode: 467e7...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #26 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hverdagen din er litt ekstra grå eller? 😉 Lighten up! Her er en mer seriøs variant: Det aller meste av det man "lærer" på sosiale medier om dating tips er enten rett ut toxic (manipulerende) eller en oppskrift på hvordan man skal tiltrekke seg toxic (usunne eller relasjonsskadde) mennesker - og hvem vil egentlig det? - med mindre det er for et ONS?? Da snakker jeg om alle varianter av push/pull, manipulerende teksting, dopaminkicks osv Folk som er tilbakeholdne og ikke vil/tør si hva de føler eller si hva de vil, er i en eller annen form relasjonsskadd, "avoidant" eller hva man vil kalle det. Konsekvensen av å gå inn i forhold med slike er at du over tid får trigget din egen utrygghet og forholdet blir usunt og konfliktfyllt. Folk som med vilje er tilbakeholdne og ikke vil/tør si hva de føler eller hva de vil, er manipulerende mennesker og konsekvensen av å gå inn i forhold med slike er at du over tid får trigget din egen utrygghet og forholdet blir usunt og konfliktfyllt. Folk som klarer å se deg inn i øynene og si hva de vil, si at de har crush på deg, si at de gjerne vil på date, sier hva de liker eller ikke liker, hva de trenger i et forhold for å føle seg bra, selv når dette er ting de blir emosjonelle av å si, er i bunn trygge på seg selv og vil med stor sannsynlighet kunne gå inn i et trygt og varig forhold. Jeg har talt! Anonymkode: 467e7...8a4 Hverdagen min er ganske fin den. Takk for omtanken. Altså mennesker er forskjellige, og relasjonsdynamikker er ulike. Noen passer sammen, og noen gjør det ikke. Det er egentlig ikke så mye hokus pokus 😂 Holder meg langt unna medier... Altså har man issues og er ærlig på det, så tenker jeg det er en ærlig sak. Det er et menneske jeg kan få respekt for. Å lære seg å stole på et annet menneske kan være utfordrende. Jeg har tillit til alle mennesker. Stoler kun på meg selv, for jeg har bevist overfor meg selv at jeg kan det! Hva andre gjør får de stå for... Anonymkode: da1f3...961 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #27 Skrevet 23. juni Og da ble det over ser det ut som. Ikke noe jeg ønsket. 😔ts. Anonymkode: da2c2...334
AnonymBruker Skrevet 23. juni #28 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hverdagen min er ganske fin den. Takk for omtanken. Altså mennesker er forskjellige, og relasjonsdynamikker er ulike. Noen passer sammen, og noen gjør det ikke. Det er egentlig ikke så mye hokus pokus 😂 Holder meg langt unna medier... Altså har man issues og er ærlig på det, så tenker jeg det er en ærlig sak. Det er et menneske jeg kan få respekt for. Å lære seg å stole på et annet menneske kan være utfordrende. Jeg har tillit til alle mennesker. Stoler kun på meg selv, for jeg har bevist overfor meg selv at jeg kan det! Hva andre gjør får de stå for... Anonymkode: da1f3...961 Anonymkode: da1f3...961
AnonymBruker Skrevet 23. juni #29 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 22.08): Til menn. Først så tar dere veldig initiativ for å få oss interessert. Vi møtes noen ganger interessen er det fortsatt men tekstingen ble mindre. Så er det kvinnen som tar initiativ med skriving og dere er så langt interessert. Men hvorfor er det sånn? Orker ikke å være en jeger lenger. Anonymkode: da2c2...334 Ingen mann som har opplevd at to kvinner begge vil ha ham, når de vet om hverandre, har noen illusjoner om at det er mannen som er jegeren innen vår art… 😄 Damer er savages! Anonymkode: 0b877...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #30 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ingen mann som har opplevd at to kvinner begge vil ha ham, når de vet om hverandre, har noen illusjoner om at det er mannen som er jegeren innen vår art… 😄 Damer er savages! Anonymkode: 0b877...1d4 Akkurat det tror jeg det er delte meninger om... Anonymkode: da1f3...961
Gratis Skrevet 24. juni #31 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 22.08): Til menn. Først så tar dere veldig initiativ for å få oss interessert. Vi møtes noen ganger interessen er det fortsatt men tekstingen ble mindre. Så er det kvinnen som tar initiativ med skriving og dere er så langt interessert. Men hvorfor er det sånn? Orker ikke å være en jeger lenger. Anonymkode: da2c2...334 Rollene ble snudd med feminismen. Kvinner har blitt menn. De menn som ble kvinner ville ikke kvinnene ha likevel. Da sitter dere igjen med noen få utvalgte menn og de gjør som de vil. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #32 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 23.50): Men nå er det bare jeg som er initiativtageren etter vi har møttes. Ikke vil han ringe. Men er veldig på når jeg tar kontakt. Nå får jeg vente å se om han tar kontakt. ts Anonymkode: da2c2...334 Initiativ og mas er to forskjellige ting. Forøvrig finner dere feil i mannen enten han er hobbyløs og kan snakke på tlf. hele dagen eller har et liv og ikke vil høre på alt det uinteressante du har å formidle om den nye kjæresten til en kusine av en firmenning av en tante. Anonymkode: c0494...5b0
knooters Skrevet 24. juni #33 Skrevet 24. juni Interessant at kvinner plutselig skulle ha fått testikler og mistet brystene sine av feminisme. Jeg er glad for at jeg kan få lov til å være mann, og ikke "mann", jeg Takket være feministene.
AnonymBruker Skrevet 26. juni #34 Skrevet 26. juni Tosidig, kan kalle det gjensidig initativ. Begge har ansvar for å føre kommunikasjonen. Anonymkode: d29e4...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå