AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:31 #1 Skrevet søndag kl 19:31 Ser en del kvinner lett oppnår kløft på puppene. Hva bidrar til kløft? Anonymkode: 8171f...81e
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:33 #2 Skrevet søndag kl 19:33 Store pupper og en god bh fungerer bra for meg i hvert fall. Anonymkode: b63c4...89a 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:37 #3 Skrevet søndag kl 19:37 Push Up-BH, selvfølgelig. Eventuelt for liten BH. Anonymkode: 7611e...d00 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:36 #4 Skrevet søndag kl 20:36 Store eller relativt store pupper og eventuelt pushup-bh. Du kan få kløfta mi. Jeg hater den. Får kløft selv i tynne balconette-bher. Så går alltid med topper og kjoler som går minst til over kragebeinet. Har ikke kjempestore pupper heller, ca en håndfull. Anonymkode: 7f91b...e27 2
Kniv & gaffel Skrevet søndag kl 22:42 #5 Skrevet søndag kl 22:42 Store bryster og BH som skviser brystene sammen. Noen BHer er designet for å gi kløft, mens andre for å løfte og skille brystene fra hverandre Selv prøver jeg å unngå kløft, men det kan være vanskelig siden jeg har store bryster. Særlig nå om sommeren synes jeg det er klamt og ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Her er hvordan Vladimir gjør det, og han har helt flate bryst, ikke noe "mannebryst" egentlig. Bare litt fett/hud som han får presset sammen til en kløft slik at det ser ut som faktiske bryster. Denne instruksjonsvideoen anbefales virkelig, det er imponerende at han får det til: Anonymkode: 871ca...630 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Er veldig lav med pupper. De er ikke store på en big size 180 cm damekropp, men på ei på 150 så ser de gedigne ut. Anonymkode: 6bf29...fba 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Med litt større hengepupper får man en strek , men med mindre spretne bryster får man kløft se er fint. Anonymkode: 40e97...9cf 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 21.31): Ser en del kvinner lett oppnår kløft på puppene. Hva bidrar til kløft? Anonymkode: 8171f...81e Bryster Anonymkode: 3cd28...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå