AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Ser en del kvinner lett oppnår kløft på puppene. Hva bidrar til kløft? Anonymkode: 8171f...81e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Store pupper og en god bh fungerer bra for meg i hvert fall. Anonymkode: b63c4...89a 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Push Up-BH, selvfølgelig. Eventuelt for liten BH. Anonymkode: 7611e...d00 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Store eller relativt store pupper og eventuelt pushup-bh. Du kan få kløfta mi. Jeg hater den. Får kløft selv i tynne balconette-bher. Så går alltid med topper og kjoler som går minst til over kragebeinet. Har ikke kjempestore pupper heller, ca en håndfull. Anonymkode: 7f91b...e27 2
Kniv & gaffel Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Store bryster og BH som skviser brystene sammen. Noen BHer er designet for å gi kløft, mens andre for å løfte og skille brystene fra hverandre Selv prøver jeg å unngå kløft, men det kan være vanskelig siden jeg har store bryster. Særlig nå om sommeren synes jeg det er klamt og ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Her er hvordan Vladimir gjør det, og han har helt flate bryst, ikke noe "mannebryst" egentlig. Bare litt fett/hud som han får presset sammen til en kløft slik at det ser ut som faktiske bryster. Denne instruksjonsvideoen anbefales virkelig, det er imponerende at han får det til: Anonymkode: 871ca...630 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Er veldig lav med pupper. De er ikke store på en big size 180 cm damekropp, men på ei på 150 så ser de gedigne ut. Anonymkode: 6bf29...fba 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Med litt større hengepupper får man en strek , men med mindre spretne bryster får man kløft se er fint. Anonymkode: 40e97...9cf 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 21.31): Ser en del kvinner lett oppnår kløft på puppene. Hva bidrar til kløft? Anonymkode: 8171f...81e Bryster Anonymkode: 3cd28...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå