Gå til innhold

Shopping i London-tips!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Drar til London om en uke, lurte på om noen har noen gode shoppingtips, hvor det er bra utvalg av klær og butikker man bør ta en tur innom.. I tillegg finnes det kanskje steder som er litt billigere enn oxford street?

PÅ forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til London selv etter nyttår, oooohhoooo, gleder meg skikkelig :D

Har vært der en gang før og da ble jeg litt betatt av markedene i Camden, der var det sinnsykt mye morsomt og rart å finne. Tror det var søndag som var den store dagen for marked.

Ellers synes jeg at det var vanskelig å finne 'normale' butikker som hadde klær som passet min lommebok. Men det finns nok, så da er det bare å håpe at andre inne på forumet har noen hete tips :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Top Shop....tror jeg den heter. Det må være den største klesbutikken jeg har vært inne i. Jeg ble så svimmel at jeg måtte sette meg ned. Det værste var at det var mye bra klær der og, men jeg klarte ikke hverken fokusere eller se noenting når jeg var der... Alle utenom meg handlet der. Den ligger vegg i vegg med Miss Slefridge (eller hva den heter...er ikke så flink å huske navn) Ligger hvertfall på Oxford Street eller i en av sidegatene rett i nærheten der. Den MÅ oppleves. Husk bare å ha god tid når du skal dit....Det tar tid! :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker å shoppe kosmetikk, hårpleie og hudpleie når jeg er i Storbritannia. Mye er svært rimelig i forhold til her hjemme og ikke minst har de mange merker som ikke fåes i Norge.

Prøv f.eks. Lush, fantastiske butikker med badeprodukter, såper, kremer m.m. Litt Body Shop-aktig bare mye bedre, ikke testet på dyr, bare naturlige ingredienser.

Boots har alt du kan drømme om av velværeprodukter, sminke, hudpleie, hårpleie mm. Også de "dyre" merkene av parfyme, men de får du nok rimeligere i tax-free-butikken. Hårpleieproduktene er mye rimeligere enn her, i hvert fall salongmerkene. Akkurat nå har de 3 for 2-pris på nesten alt av hårprodukter, jeg kjøpte f.eks. Trevor Sorbie shampo og balsam for 4-5 pund pr. stykk og fikk med et stylingprodukt på kjøpet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var jeg som skrev innelgget - takker for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...